دکوراسیون اتاق خواب

میانگین قیمت دکوراسیون اتاق خواب

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت دکوراسیون اتاق خواب در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “دکوراسیون اتاق خواب” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش دکوراسیون اتاق خواب در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

دکوراسیون اتاق خواب را به متخصصش بسپار

دکوراسیون اتاق خواب یکی از مهم‌ترین بخش‌های طراحی دکوراسیون منزل است که می‌تواند مستقیماً بر روی کیفیت زندگی تأثیر بگذارد. اگر شما هم به اهمیت و تأثیر محل خواب بر حال و احوال خود باخبر هستید؛ تغییر دکوراسیون اتاق خواب یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید در حهت بهبود شرایط زندگی انجام دهید. جالب است بدانید دکوراسیون اتاق خواب ایرانی، دکوراسیون اتاق خواب کودک، دکوراسیون اتاق خواب پسرانه، دکوراسیون اتاق خواب عروس و یا دکوراسیون اتاق خواب دخترانه هر کدام اصول خود را دارد. نحوه چیدمان وسایل اتاق خواب، انتخاب رنگ دکوراسیون و نحوه انتخاب وسایل باید به صورتی انجام شود که اولین اصل طراحی دکوراسیون، یعنی آسایش فرد در اتاق، را فراهم کند.

  • قیمت دکوراسیون اتاق خواب چگونه تعیین می‌شود؟
  • دکوراسیون اتاق خواب شامل چه خدماتی می‌شود؟
  • مزایای استفاده از خدمات دکوراسیون اتاق خواب در “شهر سرویس”
  • روند سفارش خدمات دکوراسیون اتاق خواب در “شهر سرویس” چگونه است؟

قیمت دکوراسیون اتاق خواب چگونه تعیین می‌شود؟

شاید اولین سوالی که برایتان پیش آمده این است که برای بازسازی دکوراسیون اتاق خواب چقدر بودجه کنار بگذاریم؟ قیمت دکوراسیون اتاق خواب چگونه و توسط چه کسی تعیین می‌شود؟ قیمت دکوراسیون اتاق خواب به میزان تغییراتی که می‌خواهید بدهید وابسته است. برای دریافت قیمت دکوراسیون اتاق خواب و برآورد حدودی خدمات، می‌توانید سفارش خود را در “شهر سرویس” ثبت کنید. قیمت توسط برترین متخصصان دکوراسیون به شما اعلام می‌شود.

دکوراسیون اتاق خواب شامل چه خدماتی می‌شود؟

  • طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق خواب مستر
  • طراحی و اجرای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه
  • طراحی دکوراسیون اتاق خواب پسرانه
  • طراحی دکوراسیون اتاق خواب کودک
  • طراحی دکوراسیون اتاق خواب ایرانی
  • طراحی و ساخت دکورهای چوبی برای اتاق خواب
  • رنگ آمیزی دیوار یا نصب کاغذ دیواری و پوستر

عوامل موثر بر هزینه دکوراسیون اتاق خواب

عوامل مختلفی بر هزینه دکوراسیون اتاق خواب تاثیر می‌گذارد. اندازه و متراژ اتاق خواب، قسمت‌هایی که به تعمیر نیاز دارند، نصب دراور چوبی، رنگ آمیزی دیوار یا نصب کاغذ دیواری، نصب موکت یا کفپوش و … تعدادی از موارد هستند. فقط باید بدانید به چه هدفی می‌خواهید دکوراسیون اتاق خواب را طراحی کنید. این موضوع را با یک طراح باتجربه در میان بگذارید و بر سر هزینه‌ها با یکدیگر با او مشورت کنید.

در ادامه برای این‌که راحت‌تر تصمیم بگیرید؛ به بررسی جزیی‌تر هر یک از این عوامل پرداخته‌ایم. 

 

بازسازی و تعمیرات دکوراسیون اتاق خواب

بازسازی دکوراسیون اتاق خواب بدین معناست که تمام اجزای دکوراسیون اتاق خواب از کف تا سقف تعمیر و نو شوند. نصب کاغذ دیواری، نصب کفپوش یا سرامیک، تغییر رنگ دیوارها و … همه این موارد در قیمت نهایی بازسازی دکوراسیون اتاق خواب تاثیر می‌گذارند.

 

متراژ اتاق خواب

حقیقت این است که بهترین طراحی عالی دکوراسیون اتاق خواب منحصر به فضاهای بزرگ نیست. مهم این است که با خلاقیت و استفاده از اصول بهترین طراحی دکور ممکن را انجام دهید. استفاده از تجارب طراحان داخلی در دکوراسیون داخلی منزل می‌تواند برای شما کمک بزرگی برای ایده گرفتن باشد. 

این‌که اتاق خواب شما چند متر است تاثیر مستقیمی بر هزینه تمام شده دکوراسیون اتاق خواب دارد. زیرا به همان میزان که اتاق خواب بزرگ‌تر باشد، متریال و وسایلی که استفاده می‌شوند بیشتر می‌شود. مثلا هزینه دکوراسیون اتاق خواب 9 متری یا اتاق خواب کوچک‍تر یا بزرگتر آن تفاوت دارد. هنگام ثبت سفارش لازم نیست به طور دقیق متراژ اتاق خواب را اندازه بگیرید. در صورتی که کارشناس به صورت حضوری از پروژه بازدید کند؛ متراژ اتاق خواب را اندازه می‌گیرد.

 

سبک دکوراسیون اتاق خواب

انتخاب سبک دکوراسیون اتاق خواب به سلیقه‌ و متناسب با شخصیت صاحب اتاق بر می‌گردد. نوع سبک دکوراسیون اتاق خواب از آن جهت بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد که نوع طراحی و مواردی که باید تهیه شوند متفاوت است. قطعا دکوراسیون اتاق خواب کودک با دکوراسیوت اتاق خواب هنری هزینه‌های متفاوتی را خواهند داشت. 

 

طراحی و ساخت کمد دیواری و دراور

این روزها کمد دیواری و دراور جز جدایی ناپذیر دکوراسیون اتاق خواب محسوب می‌شود. اگر اتاق خواب شما کوچک است برای جا دادن وسایل و لباس‌ها چاره‌ای جز ساخت کمد دیواری ندارید. پس محاسبه هزینه طراحی و ساخت کمد دراور و کمد دیواری را فراموش نکنید.

 

تغییر رنگ دکوراسیون اتاق خواب

اگر در هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خواب تصمیم دارید رنگ دکوراسیون اتاق خواب را نیز تغییر دهید، این موضوع را در نظر بگیرید که رنگ دکوراسیون با روحیه شما متناسب باشد. اگر نیاز به تغییر وسایل اتاق خواب باشد، یا نیاز به نصب کاغذ دیواری های زیبا داشتید، با مشورت یک طراح حرفه‌ای بهترین رنگ را انتخاب کنید. 

 

چگونه بودجه خود را هنگام دکوراسیون اتاق خواب مدیریت کنیم؟

حتما با یک گروه معتبر و باتجربه در مورد نظراتی که در مورد دکوراسیون اتاق خواب دارید مشورت کنید. بودجه‌ای که می‌توانید کنار بگذارید را به مدیر پروژه اطلاع دهید تا کل طراحی و اجرای دکوراسیون متناسب با بودجه شما بسته شود.

مزایای استفاده از خدمات دکوراسیون اتاق خواب در “شهر سرویس”

  • دریافت رایگان تخمین قیمت از متخصصان دکوراسیون اتاق خواب
  • دسترسی رایگان به متخصصان دکوراسیون داخلی در شهر و محدوده خودتان
  • تعیین زمان و مکان بازدید و اجرای خدمات بازسازی دکوراسیون اتاق خواب توسط خودتان

روند سفارش خدمات دکوراسیون اتاق خواب در “شهر سرویس” چگونه است؟

ثبت سفارش خدمات دکوراسیون اتاق خواب در “شهر سرویس” کاملاً رایگان است. شما با پاسخ دادن به چند سؤال ساده می‌توانید سفارشتان را ثبت کنید. با مشخص کردن متراژ اتاق خواب و درج مواردی که می‌خواهید بازسازی شود، می‌توانید متخصص مناسب‌تری برای بازسازی دکوراسیون اتاق خواب خود پیدا کنید. در انتها با تعیین تاریخ و زمان حضور متخصص و همچنین آدرس موردنظرتان، ثبت سفارش به پایان می‌رسد و می‌توانید منتظر پیشنهاد متخصص‌ها بمانید.

هنگام تغییر دکوراسیون اتاق خواب به این نکات توجه کنید:

برای این‌که بتوانید دکوراسیون اتاق خواب را به نحوی بچینید که علاوه بر زیبایی، راحتی و آسایش را در پی داشته باشد، مطالعه موارد زیر خالی از لطف نخواهد بود:

 

سهولت در رفت و آمد را در نظر بگیرید

سهولت در رفت و آمد اولین چیزی است که شما در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب (صرف نظر از اینکه چه سبکی را برای دکوراسیون اتاق خود انتخاب کرده‌اید) باید لحاظ کنید. پس هنگام چیدن تخت خواب و باقی وسایل دقت کنید حداقل یکمتر و نیم فاصله بین تخت و دیوار ایجاد کنید. فاصله بین تخت و میز و صندلی نیز بیش از نیم متر باشد. هر چه تعداد وسایل استفاده شده موجود در اتاق خواببیش‌تر باشد، فضا تنگ‌تر به نظر می‌رسد. 


 

انتخاب رنگ های ظریف و لطیف در دکوراسیون اتاق خواب

اتاق خواب محل استراحت و آرامش شماست. پس به جای رنگ‌های اصلی از رنگ‌ها و سایه‌های آرامش بخش استفاده کنید. در تئوری رنگ‌ها، به رنگ‌هایی مثل: آبی کم رنگ، اسطوخودوسی (بنفش کم رنگ)، یا سبز رنگ‌های آرامش بخش گفته می‌شود. رنگ‌های پر انرژی مانند نارنجی و قرمز برای تنظیم خلق‌وخوی راحتی و آرامش کمک می‌کند، اما تم اصلی رنگ دکوراسیون اتاق خواب شما بهتر است از میان رنگ‌های آرامش بخش انتخاب شود.


 

خرید تخت خواب ومیز و کمد بدون اندازه گیری ممنوع

هنگامی که شما در حال خرید تخت خواب و وسایل دکوراسیون اتاق خواب هستید، باید طبق اندازه فضای اتاق خواب خود وسایل را انتخاب کنید. هرگز یک تخت خواب سنگین و بزرگ را برای یک اتاق خواب کوچک انتخاب نکنید. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کرد از نظر ساده بودن شکل و فرم وسایل است. بنابراین بیش‌تر به دنبال وسایل و مبلمان با خطوط صاف و مستقیم باشید. زیرا وسایل با خطوط منحنی برای فضاهای کوچک مناسب نیستند.


 

نور و تهویه اتاق خواب را افزایش دهید.

نور و روشنایی بیشتر برای شما آرامش خاطر بیشتری را به همراه دارد. پس یادتان باشد که چگالی نور را افزایش دهید. نور در زیبایی دکوراسیون طراحی منزل و همین‌طور دکوراسیون اتاق خواب بسیار تأثیرگذار است. اما بهترین نور، استفاده از نور طبیعی در فضای اتاق خواب شماست.

برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خوابتان می‌توانید از ریسه‌ها و LED استفاده کنید. نورپردازی اتاق خواب با ریسه‌ها فضای رویایی و زیبایی را به دکوراسیون اتاق خواب شما می‌دهد. 

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت تعمیر کابینت
  • قیمت نصب سرامیک
  • قیمت دکوراسیون منزل
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین دکوراسیون اتاق خواب
3/5
ممنون از خوش قولی کار را بسیار حرفه ای انجام دادند
نجفی
4.8/5
خوش برخورد و دلسوز بودند و کار سریع انجام شد
اکبر لسانی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
محسن صادقی شاد

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس