دوخت کاور مبل

میانگین قیمت دوخت کاور مبل

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
130،000

تومان

80،000

تومان

40،000

تومان

15،000

تومان

قیمت دوخت کاور مبل در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه دوخت کاور مبل” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از بهترین مبل ساز به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش دوخت کاور مبل در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
نسخه تحت وب اپلیکیشن شیراز سرویس
نسخه تحت وب

دوخت کاور مبل را به متخصصش بسپار

کاور مبل جهت سالم و تمیز نگه داشتن مبل ضروری است. شما می‌توانید جهت محافظت رویه مبل خود از خدمات دوخت کاور مبل و روکش مبل (پیراهن مبل) استفاده نمایید. دوخت کاور مبل و پیراهن مبل باعث می‌شود مبلمان دیرتر کثیف شود؛ و تا حد زیادی هزینه شستشوی مبل و هزینه تعویض پارچه مبل را کاهش می‌دهد، زیرا معمولا قیمت کاور مبل ارزان است.

دوخت کاور مبل، تهیه روکش مبل یا مبل شویی از جمله کارهایی هستند که شما را از خرید مبلمان جدید و صرف هزینه زیاد بی‌نیاز می‌کند. عوامل متفاوتی بر هزینه روکش مبل اثرگذار است. مثلا قیمت روکش مبل می‌تواند نسبت به اینکه روکش مبل سلطنتی می‌خواهید یا کاور مبل ژلاتینی یا کاور مبل راحتی نیز متفاوت است (که در این نوشته به بررسی آن می‌پردازیم). بهتر است به دنبال ارزانترین قیمت کاور مبل نباشید و به کیفیت کاور مبل بیشتر توجه کنید.

اگر به دنبال کاور مبل راحتی 7 نفره، دوخت لباس مبل، کاور مبل آماده و رومبلی آماده، کاور مبل سلطنتی، دوخت رومبلی، هزینه روکش مبل، رویه کوبی، ارزانترین قیمت کاور مبل هستید، ادامه این نوشته را بخوانید.

دوخت کاور مبل

در مورد دوخت کاور مبل موارد زیر مورد استقبال است:

  • ارزانترین قیمت کاور مبل
  • قیمت پلاستیک کاور مبل
  • قیمت کاور مبل دیجی کالا
  • فیلم آموزش دوخت کاور مبل راحتی
  • آموزش کاور مبل سلطنتی
  • خرید اینترنتی کاور مبل پارچه ای
  • کاور مبل راحتی 7 نفره
  • کاور مبل کرمانشاه
دوخت کاور مبل

مزایای استفاده از خدمات دوخت کاور مبل، در “شهر سرویس”

اگر از خدمات دوخت کاور مبل شهر سرویس استفاده کنید چه مزایایی دارد؟ چرا پیشنهاد می‌شود دوخت کاور مبل در شهر سرویس انجام شود؟

  • بدون نیاز به جابه‌جایی مبلمان برای دوخت کاور مبل موردنظرتان
  • دوخت کاور مبل در زمان دلخواه شما و در کوتاه ترین زمان
  • دوخت کاور مبل و انتخاب نوع پارچه بر اساس نیاز و نوع مبلمان
  • پیشنهاد قیمت کاور مبل و هزینه روکش مبل بر اساس نوع مبلمان و تعداد روکش مبل مورد نیاز
  • استفاده از اجناس باکیفیت و مطابق سلیقه شما(امکان انتخاب طرح و رنگ) برای دوخت لباس مبل

دوخت کاور مبل بر اساس نیاز و کاربردتان

پارچه مبلمان در اثر استفاده در طولانی مدت خراب می‌شوند. رنگ روکش مبل و پارچه‌ها، بعد از مدتی بر اثر نشستن زیاد و شستشوی آن‌ها کمرنگ و کدر می‌شود. بنابراین بهترین راه برای مراقبت از پارچه مبلمان استفاده از کاور مبل یا پیراهن مبل است.

کاور مبل و روکش مبل علاوه بر زیبایی که به مبلمان می‌دهد، از رویه مبلمان در برابر آلودگی‌ها و آشغال محافظت می‌کند. شستن کاور یا پیراهن مبل بسیار راحت‌تر نسبت به شستن خود مبل است.

دوخت کاور مبل

دوخت کاور مبل سلطنتی

یکی از انواع کاورهای محبوب برای مبلمان‌ها، کاور مبل سلطنتی است. معمولا برای دوخت کاور مبل سلطنتی از پارچه‌هایی با طرح‌های بسیار خاصِ کلاسیک که معمولا در رنگ‌های پوست پیازی، صورتی روشن، آبی سلطنتی، طلایی و نقره هستند، استفاده می‌شود. 

دوخت کاور مبل سلطنتی به دلیل ظرافت‌های فراوانی که به همراه دارد، معمولا به مدت زمان بیشتری نسبت به دوخت کاور مبل‌های معمولی دارد؛ اما در نهایت شاهد یک کاور بی‌نظیر و برازنده مبلمان خودتان خواهید بود. 


 

قیمت کاور مبل | هزینه روکش مبل

هزینه روکش مبل معمولا متناسب با جنس روکش مبل و پارچه، نوع مبل، تعداد کاور مبل مورد نیاز محاسبه می‌شود. به عنوان مثال هزینه دوخت کاور مبل راحتی 7 نفره با هزینه دوخت کاور مبل 6 نفره متفاوت است. هزینه روکش مبل برای کسانی که می‌خواهند برای دوخت رومبلی اقدام کنند اهمیت فراوانی دارد. اگر به دنبال روکش مبل با ارزانترین قیمت کاور مبل هستید، باید از قیمت پلاستیک کاور مبل و کاور مبل ژلاتینی آگاهی داشته باشید. 

دوخت کاور مبل

نحوه ثبت سفارش دوخت روکش مبل در “شهر سرویس”

نحوه ثبت سفارش در شهر سرویس، بسیار آسان است. در قدم نخست، در کمتر از 3 دقیقه، شما درخواست خود را از طریق فرم دوخت کاور مبل، ثبت می‌کنید. پس از گذشت حدود 30 دقیقه، از زمان ثبت درخواست شما، متخصصین فعال در شهر سرویس، پیشنهادات خودشان را برای شما ارسال می‌کنند. اینک شما می‌توانید سوابق متخصصین و نظرات مشتریان قبلی را مطالعه کنید و بهترین فرد برای دوخت روکش مبل را انتخاب کنید. 

آشنایی با انواع کاور مبل و روکش مبل

کاور مبل سلطنتی، کاور مبل ژلاتینی، کاور مبل ژله‌ای، کاور مبل راحتی و روکش مبل راحتی، کاور مبل ال، کاور مبل استیل، کاور مبل پارچه ای از انواع کاور مبلمان است. پس روکش مبلمان انواع متفاوتی دارد. این که کدام نوع کاور مبل را انتخاب می‌کنید به نوع مبل، کاربرد مبل و دکوراسیون داخلی شما بستگی دارد. در ادامه برای شما در مورد انواع پیراهن مبل و کاربرد آن‌ها می‌پردازیم.

دوخت کاور مبل

دوخت کاور مبل راحتی

مبل‌هایی که در نشیمن و یا هال قرار می‌گیرند به علت استفاده زیاد بیش تر دچار آسیب می‌شوند. در صورتی که از پارچه ارزان قیمت استفاده کنید، قیمت کاور مبل راحتی ارزان‌تر از سایر نموونه‌های کاور مبل می‌شود. اما پیشنهاد می‌کنیم که در برای دوام بیشتر کاور مبل از پارچه‌های مرغوب و با کیفیت استفاده کنید.

 

دوخت کاور مبل سلطنتی و کاور مبل استیل

همان طور که می‌دانید دوخت کاور مبل سلطنتی و کاور مبل استیل به دلیل پیچیدگی‌هایی که مبلمان‌های سلطنتی دارند، مقداری سخت و زمان بر است. هزینه کاور مبل برای مبل استیل نیز هزینه بالاتری نسب به کاور مبل راحتی دارد. برای این نوع مبلمان بهتر است از کاور پارچه‌ای استفاده کنید تا از آسیب رسیدن به روکش مبل جلوگیری کنید.

 

دوخت کاور مبل ژلاتینی

اگر می‌خواهید علاوه بر تمیز ماندن رویه کوبی مبل، طرح و رنگ مبل زیر کاور پوشانده نشود، بهترین انتخاب برای شما کاور مبل ژلاتینی است. شستشوی مبل ژله‌‌ای بسیار راحت است. شما می‌توانید به راحتی با استفاده از یک دستمال مرطوب و نم دار(نه لزوما خیس) کاور مبل ژلاتینی را تمیز کنید. پیراهن مبل ژلاتینی یا طلق‌ کاور مبل از ورق پلاستیکی نرم و شفاف ساخته می‌شود. کاور مبل ژله‌ای و ژلاتینی شما پس از اندازه‌گیری و الگوبرداری مبلمان برش می‌خورد و دور تا دور آن نوار دوزی می‌شود.

 

کاور مبل ضد آب و ضد ضربه

اگر از حیوانات خانگی در منزل خود مراقبت می‌کنید، کاور مبل ضد آب و ضد ضربه برای مبلمان شما مناسب‌تر است. با استفاده از یک کاور مبل ضد آب و ضد خش از لکه شدن مبل و آسیب‌های احتمالی به مبل محافظت کنید. برای این که بتوانید از مبلمان خود محافظت کنید، می‌توانید از این نوع کاور مبل استفاده کنید.

 

دوخت کاور مبل یا کاور مبل آماده؟

کاور مبل آماده از آن دسته روکش‌هایی است که تنها بخشی از مبلمان را می‌پوشانند. معمولا کاور مبل آماده زیپ دار و ساده هستند که قسمت‌های نشیمن گاه و تکیه گاه مبل را می‌پوشانند. اگر وقت و زمان کافی برای دوخت پیراهن مبل به صورت کامل برای مبلمان خود ندارید، می‌توانید کاور مبل آماده را تهیه کنید. بعضی از فروشگاه‌های لوازم خواب و مبلمان انوع کاورهای آماده با قیمت بالا به فروش می‌رسانند. خرید اینترنتی کاور مبل پارچه ای آن چنان به صرفه نیست.

دوخت کاور مبل

دوخت کاور مبل پارچه‌ای

اگر می‌خواهید برای مبلمان راحتی خود روکش مبل بدوزید، باید از کاور مبل پارچه‌ای استفاده کنید. کاور مبل پارچه‌ای تمامی قسمت‌های مبل را می‌پوشانند. به دلیل پوشانندگی بالا، هر نوع لکه و آسیبی به مبل با این نوع کاور غیر قابل نفوذ است. پس برای خانه‌هایی که رفت و آمد زیادی دارند، مناسب‌تر است.

کاور پارچه‌ای مبل از میان تمام انواع کاور مبل می‌تواند بهترین انتخاب برای مبلمان کهنه و رنگ و رو رفته شما باشد. اگر می‌خواهید رنگ و نقش تازه‌ای به مبلمان و دکوراسیون منزل خود دهید می‌توانید با انتخاب یک پارچه با طرح دلخواه خود کاور مبل زیبایی داشته باشد.

تعداد پیراهن مبل مورد نیاز

هزینه دوخت روکش مبل و پیراهن مبل، به صورت متری محاسبه می‌گردد؛ و پیراهن مبل وقتی برای یک دست مبل کامل یا برای ست صندلی ناهارخوری بصورت کلی دوخته‌ می‌شود. معمولا به دلیل کمتر بودن پرتی پارچه بر این اساس هزینه معقول‌تری دارد. از این جهت دوخت کاور برای یک دست بطور کامل به صرفه‌تر است.

جنس و رنگ روکش مبل

اگر روکش مبل را برای مبلی می‌خواهید که مدام از آن استفاده می‌کنید، باید جنس و رنگ روکش مبل را به گونه‌ای انتخاب کنید که دیرتر کثیف با خراب شود. سعی کنید از رنگ‌های روشن برای روکش مبل استفاده نکنید.


ارزانترین قیمت کاور مبل

اگر به دنبال کاور مبل ارزان قیمت هستید، باید با توجه به تعداد مبل خود و برآورد بودجه مناسب ترین نوع کاور مبل را انتخاب کنید. معمولا روکش مبل توسط یک شخص یا یک کارگاه دوخته می‌شود. که با این حساب اگر به دنبال ارزانترین قیمت کاور مبل هستید و هزینه روکش مبل برایتان اهمیت دارد، سراغ کاور مبل آماده نروید. آن را به بهترین دوزنده روکش مبل در شهر سرویس بسپارید. بهتر است به دنبال ارزانترین قیمت کاور مبل نباشید بلکه به دنبال با کیفیت ترین کاور مبل باشید.

سخن پایانی

امیدواریم این نوشته که  شرحی بر دوخت کاور مبل بود، برایتان  مفید واقع شود. شما می‌توانید درخواست دوخت پیراهن مبل خودتان را در شهر سرویس ثبت کنید. 

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شیراز سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین دوخت کاور مبل
4.2/5
از رفتار و اجرای کارشون رضایت صد در صد داشتم
4.8/5
خیلی راضی بودم از سرعت عمل و کار حرفه ای
4.3/5
قیمتشون خیلی منصفانه بود از لحاظ فنی هم عالی بودن

مجله “شیراز سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس