نماشویی

میانگین قیمت خدمات نماشویی

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
130،000

تومان

80،000

تومان

40،000

تومان

15،000

تومان

قیمت خدمات نماشویی در بازار شیراز، اصفهان، تهران و … چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه نماشویی” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از بهترین نماشو به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش نماشویی در اپلیکیشن شهر سرویس دارید. می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
نسخه تحت وب اپلیکیشن شیراز سرویس
نسخه تحت وب

نماشویی را به متخصصش بسپار

نماشویی یکی از خدماتی است که این روزها بیش از پیش مورد توجه است. خدمات نماشویی شامل نماشویی ساختمان با واترجت، نماشویی با طناب(نماشویی با راپل) متناسب با نمای ساختمان انجام می‌شود. نماشویی ساختمان تاثیر بسزایی در زیبایی ساختمان می گذارد. خدمات نماشویی در صورتی که توسط شرکت های نماشویی انجام شود نتیجه بخش تر است. تمیز کردن نمای ساختمان و شستشوی نمای ساختمان بعد از چند سال که از ساخت ساختمان می‌گذرد، ضروری می‌شود. اما کار شستشوی نما را به چه کسی بسپاریم؟ کدام شرکت نماشویی ساختمان معتبر است؟ اولین سوالی که پیش می آید قیمت نماشویی ساختمان است. هزینه نماشویی ساختمان به عوامل متعددی بستگی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

نماشویی ساختمان چگونه است؟

در “شهر سرویس” می‌توانید قیمت نماشویی و تخمین هزینه شستشوی نمای ساختمان را به رایگان دریافت کنید. درخواست خود را برای بهترین شرکت‌های نماشویی ثبت کنید و منتظر پیشنهاد قیمت و تماس آن‌ها بمانید. همچنین نماشویی با دستگاه و نماشویی با طناب نیز متفاوت است. با ثبت درخواست نماشویی در شهر سرویس به شما لیست قیمت شستشوی نمای ساختمان را ارائه می دهیم. شما می توانید از بین بهترین نماشویی های شهرتان بهترین خود را انتخاب نمایید.

نماشویی / قیمت نماشویی

نماشویی

قیمت نماشویی چگونه تعیین می‌شود؟

عوامل زیادی بر قیمت نماشویی تاثیر گذار است. قیمت نماشویی متناسب با میزان کثیفی نمای ساختمان، جنس نمای بیرونی ساختمان و متراژ نما متغیر است. اگر می‌خواهید از لیست قیمت شستشوی نمای ساختمان اطلاع کسب کنید، می‌توانید از متخصصان نماشویی ساختمان بپرسید. گرفتن قیمت شستشوی نما و قیمت نماشویی در شیراز کاملا رایگان است. شما می توانید با ثبت درخواست نماشویی در شهر سرویس به رایگان قیمت نماشویی را دریافت نمایید.

قیمت نماشویی ساختمان

نماشویی

خدمات نماشویی شامل چه مواردی می‌شود؟

  • نماشویی سنتی / نماشویی با طناب 
  • نماشویی واترجت / نماشویی با راپل
  • رفع آسیب دیدگی نمای ساختمان در صورت نیاز 
  • نماشویی سندبلاست / نماشویی بدون داربست
  • نماشویی سنگ ساختمان / شستشوی نمای شیشه‌ای
  • شستشوی نمای تالار های پذیرایی هتل و رستوران و مجتمع های تجاری

 

مزایای نماشویی ساختمان چیست؟

  • ثبت سفارش و تخمین هزینه نماشویی به صورت رایگان
  • رفع دوده، لکه و جرم و زنگ آب از سطح نما با کمک نماشویی
  • کسب رضایت از خدمات نماشویی ساختمان با کمک از افراد خبره
  • افزایش زیبایی و درخشندگی سطح نمای ساختمان با استفاده از نماشویی 

شرکت نماشویی ساختمان

نماشویی

چرا “شهر سرویس” را برای نماشویی ساختمان انتخاب کنیم؟

نماشویی کاری سخت است و باید توسط متخصص این حرفه انجام شود. طبق نظرسنجی از مشتریان مهم‌ترین عامل هنگام تصمیم گیری در مورد نماشویی و انتخاب شرکت نماشویی ساختمان، آگاهی از قیمت تمام شده و تخمین هزینه نما شویی است. در “شهر سرویس” گرفتن قیمت و ثبت سفارش هر دو کاملا رایگان هستند. به رایگان قیمت نماشویی ساختمان را استعلام نمایید.

کدام نماشویی برای نمای ساختمان مناسب‌تر است؟

از بین چندین مدل نماشویی شما می توانید نماشویی را انجام دهید. اما از بین انواع نماشویی شما کدام مدل از نماشویی برای ساختمان شما مناسب‌تر است؟ نمای ساختمان انواع مختلفی دارند. نمای سنگ، نمای آجری، نانو نما، شیشه، نمای شسته، کامپوزیت و … از مواردی هستند که در طراحی نما استفاده می‌شود. شستشوی این نماها با هم متفاوت هستند. اگر نمی‌دانید نماشویی باید با چه روشی انجام شود، در ادامه راهنمای نماشویی را برای انواع آن را آورده‌ایم.

خدمات نماشویی ساختمان

نماشویی

روش‌های مختلف نماشویی

نماشویی ساختمان با روش‌های مختلفی انجام می‌شود. ازجمله نماشویی بدون داربست(به وسیله طناب یا نماشویی با راپل)، نماشویی با داربست. از بین این دو روش، شستشوی نما با داربست نسبت به دیگری امنیت بالاتری دارد. البته این روش برای ساختمان‌هایی به کار می‌رود که دارای ارتفاعات زیادی نباشند. 

 

1. نماشویی با طناب یا نماشویی با راپل

در ساختمان‌های مرتفع برای سهولت کار، نماشویی با طناب یا نماشویی با راپل می‌تواند گزینه مناسبی باشد. هم چنین برای نماشویی ساختمان‌هایی که امکان زدن داربست وجود ندارد، شستشوی نمای ساختمان با طناب انجام می‌شود. به شخصی که نماشویی با راپل را انجام می‌دهد، راپل کار می‌گویند. 

 

ایمنی نماشویی با راپل

کار در ارتفاع آسان نیست و خطرات زیادی را به همراه دارد. پس هرگونه سهل انگاری راپل کار هنگام شستشوی نما، عواقب ممکن است خسارت جانی به همراه داشته باشد. پس شخص راپل کار لازم است از طناب ایمنی و کمربند محافظ و کمربند ابزار استفاده کند.

لیست قیمت شستشوی نمای ساختمان

نماشویی

2. نماشویی با داربست

نماشویی سنتی یا همان نماشویی با داربست به روشی گفته می‌شود که برای نماشویی ساختمان از ابزار آلات پیشرفته استفاده نمی‌شود. اما کیفیت و دقت نماشویی با داربست بیشتر است. جدیدترین متد مورد استفاده است که دردسر روش های قبلی و نماشویی با داربست را ندارد. 

3. نماشویی بدون داربست

نماشویی بدون داربست شامل نماشویی با طناب یا نماشویی با راپل یا شستشوی نمای ساختمان با واترجت می‌شود.

چگونه شرکت نماشویی ساختمان مناسب را پیدا کنیم؟

در بازار آنلاین “شهر سرویس” در راستای انجام و اجرای هر چه بهتر نماشویی، می‌توانید درخواست خود را برای شرکت‌های نماشویی در شهر خودتان ثبت کنید. پس از اینکه سفارش نماشویی خود را ثبت کردید، از چند شرکت نماشویی ساختمان به رایگان قیمت نماشویی را دریافت نمایید. می‌توانید پروفایل شرکت‌ها را بررسی کنید و انتخابی آگاهانه داشته باشید.

شستشوی نمای ساختمان با واترجت

دستگاه واتر بلاست یکی از انواع دستگاه های تامین کننده فشار و بار برای شستشوی نما است که دارای انواع مختلفی است که می‌تواند آب و دیگر مواد مورد نیاز مانند مواد ساینده و شوینده را با قدرت و فشار بالا بر روی سطح پخش کند و باعث پاکسازی سطح گردد. از سوی دیگر واترجت و اسفنج و تی لاستیکی تجهیزات شستشوی نمای کامپوزیتی هستند. 

ابزار نماشویی واترجت

برای نماشویی با راپل از واترجت برای شستشوی گرد و غبار استفاده می‌شود. واترجت دستگاهی آب با فشار بسیار زیاد توسط پمپ‌های قوی روی سطح نما اسپری می‌شود. این روش در مورد نماهای آجری و سنگی و سیمانی بسیار رایج است.

انواع دستگاه واترجت که در نماشویی با راپل استفاده‌ می‌شوند: واترجت آب گرم، واترجت آب سرد، واترجت برقی، واترجت موتور بنزینی، واترجت مرکزی.

نماشویی با طناب

نماشویی سنگ ساختمان

نمای ساختمان سنگی از نما های پرطرفدار در ایران است. دلیل آن هم کیفیت و دوام این نماها است. نمای ساختمان سنگی پس از گذشت مدت زمانی نیاز به شستشو دارند تا بتوان زیبایی آن را تثبیت کرد و همچنین از فرسودگی و ریزش آن جلوگیری کرد.

 

نماشویی ترموود و نماهای چوبی

شستشوی نمای ترموود یا نماشویی نمای چوبی به دلیل حساسیت و آسیب‌پذیری نسبت به آب با روش‌های مخصوص تمیز کردن سطح چوب انجام می‌گیرد.

 

نماشویی ساختمان سیمانی

نمای سیمانی بعد از سیمانکاری یک لایه آستر رنگ استفاده می‌شود. نمای سیمانی یا نمای شسته با بارش باران دچار زنگ می‌شوند و به نماشویی نیاز پیدا می‌کنند.

 

نماشویی نمای آجری

نماشویی آجر و نماهای آجری از دیربازترین نماهای ساختمانی است و به دلیل زیبایی خود امروزه نیز مورد توجه معماران قرار می‌گیرد شستشوی نمای آجری معمولا با مواد شوینده مخصوص سطح آجری و آب و در صورت نیاز به همراه سیلیس انجام می‌گیرد. سند بلاست و سیلیس معمولا برای شستشوی نماهای آجری استفاده می‌شود.

نماشویی

آیا نماشویی ارزان واقعیت دارد؟

نماشویی ارزان معمولا معیاری است که بسیاری برای انتخاب شرکت نماشویی در نظر می‌گیرند. اما طبق نظرسنجی عاملی که باعث رضایت می‌شود، کیفیت خدمات نماشویی است. در “شهر سرویس” این امکان فراهم است که علاوه بر گرفتن قیمت نماشویی، بهترین فرد یا شرکت شستشوی نما را انتخاب کنید. شما با خواندن نظرات مشتریان قبلی می‌توانید از دستمزد و عملکرد نیروهای نماشویی مطئمن شوید و بهتر تصمیم بگیرید. پس نیازی نیست به دنبال نماشویی ارزان باشید.

اقدامات جانبی در شستشوی نمای ساختمان

هنگام شستشوی نمای ساختمان می‌توانید دیگر خدمات مربوط به نمای ساختمان را نیز انجام دهید. ترمیم و نوسازی نمای ساختمان، رنگ کاری نمای ساختمان، اجرای نانو نما و … از جمله اقدامات مربوط به نمای ساختمان است که بعد از شستشوی نمای ساختمان با مشورت متخصصان می‌توانید انجام دهید.

رنگ نمای ساختمان در نماشویی

در صورتی که نیاز باشد رنگ نمای ساختمان که دچار کثیفی و جرم شده است و یا زیبایی خود را از دست داده است، بعد از نماشویی رنگ کند.

پیچ رولپلاک در نماشویی

نماهای سنگی معمولا پس از گذشت ۱۰ سال دچار فرسودگی و خرابی می‌شوند. در صورتی که به این کار نیاز باشد، می‌توانید با شرکت نماشویی مورد نظر در این مورد مشورت کنید تا قبل از نماشویی با پیچ رولپلاک عملیات تعمیر نمای ساختمان انجام شود.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین نماشویی
3/5
بسیار عالی و خیلی تمیز من خیلی راضی بودم هم از اخلاق قیمت و کارشون
4.8/5
عالی و مناسب تخفیف شرکت را هم استفاده کردم
4.3/5
ممنون از سرویس دهی بموقع بسیار عالی

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس