خشکشویی البسه

میانگین قیمت خشکشویی لباس

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

15،000

تومان

قیمت خشکشویی در شیراز، اصفهان، تهران و … چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه خشکشویی” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از بهترین خشکشویی سیار، خشکشویی آنلاین، خشکشویی تلفنی به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش خشکشویی در اپلیکیشن شهر سرویس دارید. می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
نسخه تحت وب اپلیکیشن شیراز سرویس
نسخه تحت وب

خشکشویی را به متخصصش بسپار

خشکشویی و خشکشویی آنلاین، خدمتی است که به صورت معمول، مشتریان آن را به صورت هفتگی درخواست می‌کنند. انتخاب بهترین خشکشویی آنلاین برای انجام شدن مواردی نظیر اتوکشی البسه، خشکشویی یا رنگ نمودن لباس‌هایتان، یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن ظاهری برازنده و جذاب است.

برای اطلاع از قیمت خشکشویی و نرخ خشکشویی شما در “شهر سرویس“، به راحتی می‌توانید با ثبت سفارش خشکشویی خودتان، از چندین خشکشویی، قیمت بگیرید و با مقایسه قیمت‌ها بهترین مجموعه را برای خشکشویی برگزینید. با ما همراه شوید تا در ادامه به مواردی از جمله نحوه انتخاب بهترین خشکشویی آنلاین، خدمات متفاوتی که ذیل خدمت خشکشویی ارائه می‌شود، بپردازیم.

خشکشویی آنلاین در شیراز

قیمت خشکشویی آنلاین چگونه تعیین می‌شود؟

از آن جایی که خدمات شستشو و اتوکشی لباس گسترده است، هزینه خشکشویی هم متناسب با عوامل مختلف در طیف مختلفی از قیمت انجام می‌شود. اما مهم‌ترین معیار تعیین قیمت خشکشویی نوع خدمات خشکشویی است که نیاز دارید. مثلا قیمت خشکشویی پتو، عروسک با هزینه خشکشویی پالتو یا تعرفه خشکشویی لباس عروس متفاوت است و هر یک نرخ متفاوتی دارد.

دومین معیار تعیین‌کننده قیمت خشکشویی تعداد مواردی است که می‌خواهید به خشکشویی بسپارید. روند تعیین قیمت خشکشویی در “شهر سرویس” کاملا شفاف است. پس از ثبت سفارش، قیمت توسط بهترین خشکشویی آنلاین محاسبه و به شما اعلام می‌شود. در نظر داشته باشید که حتما با خشکشویی موردنظر بر سر هزینه ارسال و دریافت آیتم‌های خشکشویی به توافق برسید.

خشکشویی آنلاین در شیراز

چگونه در خشکشویی اینترنتی سفارش مقرون به صرفه تری داشته باشیم؟

زمانی که تعداد لباس‌ها و موارد خشکشویی شما بیش‌تر باشد، هزینه حمل و ارسال خشکشویی رایگان می‌شود. پس برای این‌که قیمت خشکشویی به صرفه‌تر باشد، سعی کنید هر ماه یا هر هفته (متناسب با استفاده خودتان) برای شستشوی لباس‌های خود اقدام کنید.

خدمات خشکشویی شامل چه مواردی می‌شود؟

  • خشکشویی انواع لباس، پیراهن، کت و شلوار، دامن
  • خشکشویی لباس مجلسی، لباس عروس، نامزدی
  • خشکشویی انواع مانتو، شال، روسری
  • خشکشویی انواع ملحفه، پتو، لحاف
  • خشکشویی انواع کیف و کفش 

آیا لکه گیری و لکه بری شامل خدمات خشکشویی می‌شود؟

برای همه ما پیش آمده است که بعضی لکه‌ها مانند لکه‌های چربی با شوینده‌های خانگی و آب به راحتی از لباس پاک نمی‌شوند. گاهی امتحان روش‌های مختلف لکه بری در خانه، به قیمت آسیب رسیدن به الیاف لباس و پوسیدگی، تمام می‌شود. اگر لباسی را که می‌خواهید به خشکشویی تحویل دهید دارای لکه است، هنگام ثبت سفارش، گزینه لکه بری را تیک بزنید.

 چگونه بهترین خشکشویی آنلاین را انتخاب کنیم؟

این روزها که عده ای به دنبال شماره و آدرس خشکشویی هستند، شما می‌توانید سفارش خشکشویی اینترنتی را به آسانی و به رایگان ثبت کنید. پس از این‌که سفارش خود را ثبت کردید، با خواندن نظرات مشتریان قبلی بهترین خشکشویی را پیدا کنید.

استفاده از خدمات اپلیکیشن خشکشویی آنلاین

معمولا دریافت خدمات خشکشویی به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن خشکشویی بسیار پرطرفدارتر است. اما با یک سرچ در گوگل متوجه می‌شوید که دو گروه خدمات خشکشویی آنلاین را ارائه می‌دهند. اپلیکیشن خشکشویی و اپلیکیشن خدمات منزل (که یکی از 100ها خدمات آن‌ها خشکشویی است) که در ادامه به تفاوت اپلیکیشن خشکشویی و اپلیکیشن خدمات منزل خواهیم پرداخت.

خشکشویی البسه در شیراز

اپلیکیشن خشکشویی بهتر است یا اپلیکیشن خدمات منزل؟

هر اپلیکیشن یک حجم از فضای داخلی گوشی شما را پر می‌کند. در واقع اگر بخواهید برای هر خدماتی (نظافت، کارواش، خدمات ساختمانی و…) که نیاز دارید یک اپلیکیشن نصب کنید، باید فضای خیلی زیادی از گوشی را خالی کنید. این روزها اپلیکیشن خشکشویی زیادی در بازار موجودند، که بیشتر آن‌ها ارائه کننده خدمات خشکشویی آنلاین در شیراز، اصفهان، تهران و … هستند.

اگر یک اپلیکیشن خدمات منزل را دانلود کنید می‌توانید علاوه بر سفارش خشکشویی، دیگر خدمات خود را مانند نظافت منزل، کارواش، کارهای ساختمانی و تعمیرات را به دست متخصصین بسپارید. “شهر سرویس” تنها یک اپلیکیشن خشکشویی نیست! “شهر سرویس” یک بستر رایگان است که تمامی ‌خدمات منزل از جمله خشکشویی آنلاین را می‌توانید از طریق اپلیکیشن شیراز سرویس و وب سایت شهر سرویس درخواست کنید.

بهترین روش سفارش آنلاین خشکشویی

خشکشویی البسه در شیراز

مزایای خدمات خشکشویی و اتوکشی در بازار “شهر سرویس” 

طبق تجربه و نظرسنجی که از متقاضیان خدمات خشکشویی آنلاین داشته‌ایم، مطلع شدیم که یکی از دلایل مهم افزایش رضایت مشتریان ایجاد شفافیت در قیمت گذاری و امکان پیگیری روند کار اجرایی خشکشویی است. بنابراین مهم‌ترین مزیت بازار آنلاین “شهر سرویس” در کنار بررسی سوابق حرفه‌ای متخصصین، ایجاد شفافیت قیمت و روند اجرایی خدمات پیش از ثبت سفارش است. شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن قبل از ثبت سفارش و پرداخت هزینه به آسانی از چندین متخصص پیشنهاد قیمت دریافت کنید و سپس تصمیم به ثبت سفارش بگیرید. تیم پشتیبانی “شیراز سرویس” در تمامی ‌مراحل در کنار شماست.

بهترین روش سفارش آنلاین خشکشویی

خشکشویی پیراهن در شیراز
با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین خشکشویی البسه
3/5
بسیار عالی و خیلی تمیز من خیلی راضی بودم هم از اخلاق قیمت و کارشون
4.8/5
عالی و مناسب تخفیف شرکت را هم استفاده کردم
4.3/5
ممنون از سرویس دهی بموقع بسیار عالی

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس