توری پلیسه ای

میانگین قیمت توری پلیسه ای

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت توری پلیسه ای در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “توری پلیسه ای” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش توری پلیسه ای در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

توری پلیسه ای را به متخصصش بسپار

توری پلیسه معادل کاربرد توری پلیسه در درب و پنجره، به عنوان محافظ برای جلوگیری از ورود حشرات و گرد غبار است؛ که متناسب با انواع توری درب و پنجره تولید و قابل استفاده است. توری پلیسه تمامی کارایی توری پنجره را ایفا می‌کند و نوع مدرن و امروزی توری درب و پنجره است.

توری پلیسه مگنتی و همین طور توری درب و پنجره آلومینیومی و توری درب و پنجره upvc تنوع کاربردی توری پلیسه ای را گسترده کرده و موجب استقبال افراد از این امکانات برای درب و پنجره شده است. نصب توری پنجره از سری امکانات مهم تولید توری پلیسه است؛ که امروزه از بهترین نوع توری برای پنجره است.

استفاده از تکنیک قدیمی برای ایجاد یک پوشش در بین پنجره و محیط بیرون و کاربرد آن برای درب ترانس و قسمتهای منتهی به بهارخواب و حیاط، امروزه؛ به شکل تولید توری پلیسه ای در انواع مختلف برای درب و پنجره خود نمایی کرده و در انواع مختلفی مثل توری پلیسه مگنتی، چسبی و یا توری های دیگر مثل آلومینومی و upvc قابل ارائه است.

با شهر سرویس همراه شوید، تا با انواع توری پلیسه ای، قیمت توری پلیسه و نصب توری پلیسه ای، آشنا شوید. 

  • قیمت توری پلیسه چقدر است؟
  • توری پلیسه چیست؟
    • مزایای توری پلیسه
    • معایب توری پلیسه
  • انواع توری پلیسه
    • توری پلیسه مگنتی
    • توری پلیسه تک فریم
    • توری پلیسه دو فریم
    • توری درب و پنجره
  • نصب توری پلیسه

قیمت توری پلیسه چقدر است؟

قیمت توری پلیسه متناسب با اندازه قاب پنچره، تعداد پنجره مورد نیاز تعیین می‌شود. قیمت توری پلیسه بر اساس مدل های مختلف و انواع و طرح های گونانون و همین طور در شهرهای مختلف می‌تواند متفاوت باشد. مثلا قیمت توری پلیسه در تهران، کرج و یا شیراز می‌تواند متناسب با نوع و جنس و طرح کاربردی تفاوت داشته باشد؛ و مثلا قیمت توری پلیسه ای با قیمت توری پلیسه مگنتی تفاوت دارد.

توری پلیسه چیست؟

توری پلیسه بهترین و مناسب ترین توری برای تمامی پنجره‌ها، درب‌ها، تراس‌ها و محیط‌های بزرگ است. توری پلیسه ای از یک چارچوب آلومینیومی و توری از جنس پلی استرین تشکیل شده و مانند توری های قدیمی تحت تاثیر شرایط دمایی مثل باران و آفتاب مستقیم زنگ زده، کثیف و یا پوسیده نمی‌شود؛ و امکان تمیز کردن توری پلیسه به راحتی وجود دارد.

از این نوع توری تحت عنوان های توری آکاردئونی و توری تاشو نیز یاد می‌کنند. توری پلیسه در هنگام جمع شدن مثل یک آکاردئون شده، که به این دلیل نیز به آن آکاردئونی می‌گویند.

مزایای توری پلیسه

مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از توری پلیسه برای درب و پنجره شامل:

  • جلوگیری از ورود حشرات و گرد و غبار به اتاق در فصول بهار و تابستان
  • به آسانی قابل تمیز کاری و شستشو است
  • عمر استفاده زیادی دارد و بادوام است.
  • مناسب برای کاربرد در شرایط آب و هوایی متغییر است.
  • قابلیت استفاده افقی برای پنجره و عمودی برای درب در توری پلیسه وجود دارد.

 

معایب توری پلیسه

قیمت توری پلیسه یکی از عیوب بارز توری پلیسه ای است؛ که نسبت به انواع توری درب و پنجره قیمت بالایی دارد.

 

انواع توری پلیسه

توری پلیسه ای، از سری جدید تولید توری پنجره است، که به دلیل قابلیت و طرح‌های مختلف مورد توجه افراد قرار گرفته است. در این قسمت با انواع توری پلیسه بیشتر آشنا می‌شویم.

 

توری پلیسه مگنتی

توری پلیسه مگنتی؛ جدیدترین نوع توری پلیسه ای، که دارای خاصیت مغناطیسی است. به طوری که با نزدیک کردن فریم توری به چارچوب آهنی به یکدیگر متصل می‌شوند؛ بدین شکل دیگر نیازی به نصب توری با استفاده از پیچ و یا ابزار دیگر روی چارچوب درب و پنجره نیست.

توری پلیسه تک فریم

در پنجره‌های آهنی؛ بر خلاف پنجره‌های دوجداره که دارای ریل‌های توری اختصاصی هستند؛ هیچ گونه جایی برای قرار دادن توری تعبیه نشده است؛ زیرا با استفاده از توری ساده پنجره و توری پلیسه ای تک فریم می‌توان از ورودی حشرات به داخل ساختمان جلوگیری کرد.

توری پلیسه دو فریم

به دلیل ناهموار بودن جداره آهنی پنجره ممکن است؛ برای نصب توری پلیسه نیاز به دو فریم باشد، برای این کار نیاز به دبل فریم کردن توری است. به طوری که یک قوطی آلومینیومی با ضخامت مورد نیاز روی فریم اصلی قرار می گیرد، برای تولید توری پلیسه دو فریم ابتدا توری با فریم ساده تولید شده سپس یک فریم بدون توری روی فریم مورد نظر پیچ خواهد شد، البته باید به طور دقیق فریم‌ها روی هم قرار داده شوند. و ظرافت کار در این مدل بسیار مهم است.

از دیگر انواع توری پلیسه که متناسب با طرح و مدل نامگذاری شدند، می‌توان به تور پلیسه طرح دار و همین طور توری پلیسه طرح چوب اشاره نمود.

 

عکس توری پلیسه

یک نمونه از توری پلیسه نصب شده روی پنجره در عکس زیر قابل مشاهده می‌باشد.

توری درب و پنجره

انواع مختلفی از توری درب و پنجره در حال حاضر تولید و قابل ارائه است، که توری پلیسه بعنوان نمونه در این مطلب معرفی شد؛ توری‌های درب و پنجره در انواعی مثل توری رولینگ و یا تور یآلومینیومی و توری upvc می‌باشد، که در این قسمت توضیح کوتاهی در مورد هر کدام ارائه می‌شود.

توری آلومینیومی

توری‌های آلومینیومی به دلیل انعطاف پذیری، وزن کم و خاصیت ضد زنگی در صنعت کاربرد های بالایی دارند؛ از جمله مصارف عمومی توری‌های درب و پنجره آلومینیومی می‌توان، به حفاظت درب‌ها و پنجره از ورود حشرات به داخل ساختمان مخصوصا در نواحی مرطوب نام برد. که در انواع ریلی و ثابت قابل استفاده هستند.

توری upvc

از دیگر توری درب و پنجره مشابه توری پلیسه که قابلیت استفاده‌ی فراوان دارد؛ توری upvc است، فرآیند تولید توری پنجره upvc با تولید توری پلیسه برای درب و پنجره کاملا متفاوت است، البته بستگی به نوع توری هم خواهد داشت، زیرا نوع توری ثابت با نوع توریهای پلیسه ای یا متحرک نیز متفاوت است ، توری پنجره upvc معمولا به صورت اختصاصی تولید میشود، برخلاف پنجره های دوجداره آلومینیومی که اغلب دارای توری های پلیسه ای هستند .

نصب توری پلیسه ای

استفاده و کاربرد انواع توری پلیسه لذت از هوای تمیز و خوب بهار و تابستان را برای شما راحت کرده و این امکان را می دهد؛ بدون دغدغه توری مناسب را برای درب و پنجره خود نصب نمایید. با شناخت انواع توری پلیسه و ویژگی های آن می توانید این محصول را متناسب با سایز و شکل پنجره و درب خود انتخاب کرده و از این قابلیت استفاده مفید را ببرید،

در حال حاضر شرکت‌های خدماتی زیادی در این حوزه فعالیت داشته و در نقش یک مشاور جهت انتخاب و نصب توری پلیسه ای و انواع توری دیگر شما را همراهی می‌کنند.

جمع بندی

امیدواریم توانسته باشیم شما را با انواع توری پلیسه ای آشنا کرده باشیم. شما می‌توانید به رایگان درخواست توری پلیسه ای یا نصب توری پلیسه ای خودتان را در شهر سرویس ثبت کنید و از بهترین متخصصین تهران، به رایگان قیمت توری پلیسه ای دریافت کنید. 

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت تعمیر کابینت
  • قیمت نصب سرامیک
  • قیمت دکوراسیون منزل
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین توری پلیسه ای
3/5
ممنون از خوش قولی کار را بسیار حرفه ای انجام دادند
نجفی
4.8/5
خوش برخورد و دلسوز بودند و کار سریع انجام شد
اکبر لسانی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
محسن صادقی شاد

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس