تعویض روغن در محل

میانگین قیمت تعویض روغن در محل

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
130،000

تومان

80،000

تومان

60،000

تومان

40،000

تومان

قیمت تعویض روغن در محل در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از هزینه “تعویض روغن در محل” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از بهترین کارواش به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش تعویض روغن در محل در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
نسخه تحت وب اپلیکیشن شیراز سرویس
نسخه تحت وب

تعویض روغن در محل را به متخصصش بسپار

تعویض روغن، یکی از مواردی است که به صورت دوره‌ای، برای سلامت خودرو باید انجام شود. به همین دلیل، خدمتی مانند تعویض روغن در محل یا تعویض روغن در منزل، از جمله خدمات محبوب خودرو، در شهر سرویس هستند. از جمله مزیت دریافت خدمات تعویض روغنی در محل، نبود نیاز به مراجعه به تعمیرگاه و یا در دسترس بودن چال سرویس است.

می‌توانید به رایگان درخواست تعویض روغن سیار خودتان را ثبت کنید؛ و در کمتر از 30 دقیقه، از چندین تعمیرکار حرفه‌ای که خدمات خودرو ارائه می‌دهند، قیمت بگیرید. تفاوتی هم ندارد خودرو شما از محصولات ایران خودرو، سایپا یا هر برند دیگری است.

پیشنهاد می‌کنیم تعویض روغن ماشین را فقط برای خودروهایی انجام دهید که کار کرده‌اند؛ و درخواست تعویض روغن ماشین صفر را ندهید.

در ادامه به قیمت تعویض روغن، مدت زمان مورد نیاز برای تعویض روغن و … پرداخته شده است.

تعویض روغن در محل “شهر سرویس”

اگر تجربه استفاده از خدمات تعویض روغن در محل ایران خودرو یا سایپا داشته باشید، می‌دانید که به علت عدم اطلاعات کافی از شخصی که برای انجام تعویض روغن به محل شمامی‌آید، از کیفیت خدمات ناراضی باشید. “شهر سرویس” این امکان را برای شما فراهم کرده است تا با ثبت رایگان سفارش به بهترین متخصصین تعویض روغن کرج، شیراز، تهران، مشهد و سایر شهرها دسترسی داشته باشید. 

قیمت تعویض روغن در محل چقدر است؟

قیمت تعویض روغن خودرو از سوی متخصصان و تعمیرکاران تعیین می‌شود و بسته به مدل ماشین و نوع روغن تعویض متغیر است. اکنون اگر می‌خواهید قبل از سفارش نهایی از قیمت تعویض روغن در محل مطلع شوید پس همین حالا به رایگان قیمت بگیرید تا بهترین تصمیم را بگیرید.

چگونه بهترین تعمیرکار خودرو را برای تعویض روغن ماشین خود انتخاب کنیم؟

همانطور که مطلع شدید به محض درخواست شما برای تعویض روغن در محل، در کمترین زمان کوتاه به چندین تعمیرکار خودرو دسترسی پیدا می‌کنید که برای انتخاب یکی از آن ها توسط خود شما، ما امکانی را فراهم کرده‌ایم تا با مشاهده سوابق، پروفایل و نظر مشتریان، بتوانید انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.

چرا باید روغن موتور خودرو را تعویض کنیم؟

روغن از زمان استارت زدن و شروع کار موتور خودرو در معرض اکسید شدن و تجزیه حرارتی قرار دارد. ازاین‌رو دچار آلوده شدن و از دست دادن کیفیت خود می‌گردد. از طرفی روغن ظرفیت معینی برای جذب و معلق نگه‌داشتن ذرات دارد و در اثر دمای بالا، مواد افزودنی آن نیز کم‌کم مصرف می‌شوند؛ بنابراین با گذشت زمان و طی مسافتی، روغن علاوه بر کم شدن در مقدار، خاصیت خود را نیز از دست می‌دهد و شما باید تعویض روغن خودرو را انجام دهید.

کاهش مصرف سوخت با تعویض روغن خودرو به‌موقع 

کارشناسان فنی خودرو بر این باورند که اگر از موتور در برابر فشار و دمای بسیار بالایی که در زمان احتراق حاصل می‌شود محافظت نکنید، قطعاتی که باهم تماس دارند، خیلی زود ساییده شده و کارایی اولیه خود را از دست می‌دهند و دچار کاهش راندمان و درنتیجه افزایش مصرف بنزین می‌شوند.

وجود روغن، بهترین راه برای کارکرد مناسب موتور خودرو با بازده بالاست که خوشبختانه، کم‌هزینه است. شما می‌توانید با تعویض روغن خودرو در زمان مناسب امکان روان کار کردن قطعات و کاهش مصرف سوخت را فراهم کنید. تعویض روغن خودرو، مهم‌ترین کاری است که برای ادامه موفقیت‌آمیز کار موتور خودرو می‌توان انجام داد.

تعمیر ماشین

در چه مواقعی به خدمات تعویض ‌روغن خودرو در محل نیاز داریم؟

خیلی‌ها جهت تعویض روغن خودرو شان چند ماهی یک‌بار به نزدیک‌ترین تعویض‌ روغنی محل زندگی‌شان مراجعه می‌کنند. خیلی از افراد نیز به دلیل کمبود وقت، نداشتن صبر و تحمل برای منتظر ماندن در تعویض روغنی و … به استفاده از خدمات تعویض روغن آنلاین روی می‌آورند. ازاین‌رو شما نیز می‌توانید در مواقع ذیل از خدمات تعویض روغن خودرو در محل استفاده نمایید:

  • مواقعی که دسترسی تان به تعمیرگاه تعویض روغن خودرو محدود باشد.
  • مواقعی که زمان برای شما بسیار اهمیت دارد و نیاز به تعویض روغن خودرو در سریع‌ترین زمان داشته باشید.
  • مواقعی که فرصت کافی برای مراجعه به تعمیرگاه را ندارید و بخواهید از خدمات تعویض روغن خودرو در محل استفاده کنید.
  • و دیگر دلایلی که می‌توانند شما را برای استفاده از خدمات تعویض روغن خودرو سیار ترغیب کنند.

مزایای سفارش تعویض ‌روغن خودرو آنلاین از بازار آنلاین “شهر سرویس”

  • به محض ثبت درخواست تعویض روغن خودرو آنلاین خیلی سریع به چندین تعمیرکار در محل خود دسترسی پیدا می‌کنید.
  • می‌توانید به رایگان قبل از نهایی کردن سفارش تعویض روغن ماشین در محل، از قیمت و هزینه‌ها مطلع شوید.
  • با ثبت سفارش برای تعویض روغن خودرو از طریق فرم و یا اپلیکیشین خدمات تعمیر خودرو “شهر سرویس” دیگر لازم نیست دنبال تعویض‌ روغنی خوب و منصف بگردید.
  • با تعویض روغن خودرو آنلاین شهر سرویس خودتان می‌توانید به‌آسانی ساعت، روز و محل انجام کار را مشخص نمایید.
  • با “شهر سرویس” تعویض روغن خودرو در انواع مدل ماشین‌های داخلی و خارجی را در اسرع وقت و بالاترین کیفیت انجام دهید.

تعویض روغن ماشین صفر چگونه است؟

برای تعویض روغن ماشین صفر شما باید دو بار روغن خودرو خود را عوض کنید. ابتدا بعد از طی مسافت حدود 100 کیلومتر، سپس بعد از طی مسافتی حدود 1000 کیلومتر. دلیل این کار این است که اولین روغن مملو از براده‌های ریز فلزات و ذرات بسیار کوچک است که به دلیل ساییده شدن با قطعات متحرک موتور، وارد جریان روان کننده شده است و پس از طی زمانی به‌نوعی لجن تبدیل‌شده که با رسوب در قسمت‌های مختلف موتور باعث ایجاد دردسرهای بزرگ می‌شود.

ازاین‌رو شما باید تعویض روغن ماشین صفر را در کیلومترهای ذکرشده جهت بالا بردن توان موتور و حفظ آن از آسیب‌های احتمالی انجام دهید.

عوامل تاثیر گذار در زمان تعویض روغن خودرو

عوامل زیادی بر زمان تعویض روغن ماشین تأثیر دارند که برخی از مهمترین آن‌ها از قرار زیر می‌باشند:

  • کیفیت مکانیکی موتور به‌ویژه سیستم سوخت رسانی، انژکتور و وضیعت برق موتور
  • کیفیت روغن موتورمصرفی در زمان تعویض روغن ماشین، سوخت مصرفی ماشین، فیلتر روغن و فیلتر هوا
  • نوع، مدل و سال ساخت خودرو و موتور آن
  • مدت‌زمانی که روغن در کارتر موتور خودرو مانده است
  • رانندگی با سرعت خیلی زیاد و یا همراه با بار زیاد و در سربالائی‌ها و …
  • رانندگی در سرما و هوائی که خیلی مرطوب و یا مملو از گردوغبار باشد

یادتان باشد که اگر خودروتان زیاد در این شرایط قرار دارد باید زودتر از حداکثر زمان کارکرد روغن موتور آن نسبت به تعویض روغن ماشین خود اقدام کنید.

چگونه بفهمیم خودرو ما نیاز به تعویض روغن دارد؟

برای بررسی سطح روغن خودرو وقتی در کاپوت را باز می‌کنید در کنار موتور میله‌ای وجود دارد که باید ابتدا آن را بیرون بکشید و با دستمال تمیز کنید و دوباره سر جایش قرار دهید و دوباره آن را خارج نمایید. روی میله سطح حداقل و حداکثر روغن مشخص‌شده که شما باید ببینید روغن تا کجای میله است. اگر جایی که روغن تا آنجاست بین حداقل و حداکثر باشد، سطح روغن خودرو استاندارد است، در غیر این صورت باید آن را تعویض کنید.

اگر احساس می‌کنید از این کارها سر در نمی‌آورید و یا فرصت کافی برای مراجعه به تعویض روغنی ندارید، نگران نباشید! شما می‌توانید از خدمات تعویض روغن خودرو در محل شهر سرویس به‌آسانی استفاده نمایید.

آیا در هر بار تعویض روغن خودرو تعویض فیلتر روغن هم ضرورت دارد؟

فیلتر روغن خودرو، کار تصفیه روغن موتور را انجام می‌دهد. وظیفه اصلی فیلتر در سیستم روغنکاری موتور، جلوگیری از آسیب رساندن ذرات ساینده به قسمت‌های مختلف موتور است بنابراین فیلتر باید به‌طور دائمی در مدار روغنکاری بوده و بتواند تمام جریان روغن را از خود عبور دهد. لذا با توجه به نقش فیلتر در سلامت موتور ماشین، بهتر است هنگام تعویض روغن خودرو، فیلتر نیز تعویض گردد.

یادتان باشد این مسئله در هنگام تعویض روغن ماشین صفر از اهمیت بیشتری برخوردار است، چون در روغن موتور ماشین صفر مقادیر زیادی ذرات فلزی و ساینده وجود دارد که عدم تصفیه آن موجب وارد شدن آسیب‌های زیادی می‌گردد.

مهم‌ترین نکات در خصوص روغن برای تعویض روغن خودرو

  • برای ماشین‌هایی که موتور آن‌ها تکنولوژی بالایی دارند نباید از روغن موتورهایی با سطح کیفیت و کارایی پایین استفاده نمایید.
  • برای استفاده از روغن‌های با سطح کیفی بالا برای موتورهای قدیمی‌تر نیز می‌بایست احتیاط نمایید و در صورت استفاده حداکثر یک درجه تفاوت سطح داشته باشند.
  • با توجه به عوامل گوناگون مؤثر بر کیفیت روغن موتور از قبیل درجا کار کردن، ترافیک، سرعت رانندگی، کیفیت سوخت، شرایط آب و هوایی و مواردی دیگر کیلومتر کارکرد ذکرشده برای روغن موتور عموماً قابل اطمینان نبوده و تعویض روغن خودرو باید قبل از رسیدن به حداکثر زمان کارکرد، صورت پذیرد.
  • در هنگام تعویض روغن خودرو، همواره به خاطر داشته باشید که مناسب‌ترین روغن را انتخاب کنید نه گرانترین!
با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین تعویض روغن در محل
4.2/5
خیلی خوش قول قول بودن و کار رو سریع انجام دادن
تعویض روغن در محل
4.8/5
خیلی راضی بودم از سرعت عمل و رفتارشون
تعویض روغن در محل
4.3/5
قیمت منصفانه و و خوش برخورد
تعویض روغن در محل

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس