تعمیر کولر گازی پنجره ای

میانگین قیمت تعمیر کولر گازی پنجره ای

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت تعمیر کولر گازی پنجره ای در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه تعمیر کولر گازی پنجره ای” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش تعمیر کولر گازی پنجره ای در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

تعمیر و سرویس کولر گازی پنجره ای را به متخصصش بسپار

کولر گازی پنجره ای، یک سیستم یک تیکه است و همه اجزای خنک کننده از جمله فن کولر گازی پنجره ای و کمپرسور همگی در یک قسمت قرار دارند. این کولرها به راحتی قابل حمل هستند و فضایی از خانه را اشغال نمی‌کنند. بهتر است عیب یابی کولر گازی پنجره ای و تعمیر کولر گازی پنجره ای قبل از شروع فصل گرما انجام شود تا در فصل گرما این سیستم با ارزش دچار خرابی نشود.

در ادامه مطالب با ما باشید تا شما را با نحوه عیب یابی کولر گازی پنجره ای و تعمیر کولر گازی پنجره ای آشنا کنیم و بهترین و راحت‌ترین روش برای سرویس کولر گازی پنجره ای را به شما معرفی کنیم

سرویس اسپیلت

هزینه تعمیر کولر گازی پنجره ای

شاید به ظاهر هزینه نصب و تعمیر کولر گازی پنجره ای به نسبت سایر کولر گازی‌ها کمتر باشد اما اگر در تعمیر و سرویس کولر گازی پنجره ای دقت نشود هزینه خرید و تعویض قطعات آن به ویژه قیمت ترموستات کولر گازی پنجره ای در نوع خودش بسیار بالا است پس در انتخاب تعمیرکار و حتی سرویسکار کولر گازی خود دقت کنید.  تعمیر و سرویس کولر گازی پنجره ای خود را به شهر سرویس بسپارید و دغدغه ای برای خرابی و هزینه تعمیر کولرگازی پنجره ای خود نداشته باشید.

نحوه درخواست خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی پنجره ای

جهت ثبت درخواست تعمیر کولر گازی پنجره ای تنها کافی است درخواست خود را در سایت و یا اپلیکیشن “شهر سرویس” ثبت نمایید. پس از ثبت درخواست متخصصین حاضر در “شهر سرویس” درخواست شما را مورد بررسی قرار می‌دهند. بر اساس توضیحات شما قیمت تعمیر کولر گازی پنجره ای پیشنهادی خود را برای شما ارسال می‌کنند. شما می‌توانید به پروفایل هر یک مراجعه نموده و از میزان تخصص و مهارت وی اطلاعات خوبی به دست آورید. سپس با توجه به نظرات مشتریان قبلی و میزان تخصص تعمیرکار، بهترین تعمیرکار کولر گازی پنجره ای خود را انتخاب نمایید.

 

سرویس اسپیلت

چه زمانی باید سرویس کولر گازی پنجره ای را انجام دهیم؟

  • هنگام راه اندازی کولر گازی پنجره ای
  • گرد و غبار گرفتن محل نگهداری گولر گازی پنجره ای
  • در صورت مشاهده لرزش، بوی نامطبوع و صدای بیش از حد کولر گازی

نحوه کارکرد کولر گازی پنجره ای

کولر گازی پنجره ای یک کندانسور دارد که در انتهای اتاقک آن و به سمت بیرون قرار گرفته است فن کندانسور که وظیفه خنک کردن کولر را بر عهده دارد، پشت این قسمت قرار می‌گیرد در انتهای دیگر اتاقک اپراتوری قرار دارد که توسط آن هوای سرد را به داخل اتاقک می‌دمد.

5 ویژگی بهترین کولر گازی پنجره ای

  1. فیلتر آن به آسانی قابل تعویض باشد.
  2. ترموستات آن به صورت دیجیتالی تنظیم شود.
  3. متناسب با شرایط محیطی مورد استفاده انتخاب شود.
  4. تایمر جهت تنظیم و مدیریت زمان روشن بودن کولر داشته باشد.
  5. کولر گازی بر اساس کلاس آب و هوایی محیط انتخاب گردد. (T1 معتدل، T2 خنک، T3 گرمسیر)
سرویس اسپیلت

نحوه عیب یابی و تعمیر کولر گازی پنجره ای

سرویس و تعمیر کولر گازی پنجره ای شامل تمیز کردن و تعویض فیلترها، کویل‌ها و پره‌های کولر گازی و … می‌شود این کار سبب عملکرد بهتر کولر گازی شده و کولر شما به طور چشمگیری با راندمانی بالاتر کار خواهد کرد.

1. تمیز کردن و تعویض فیلترهای کولر گازی پنجره ای

فیلترهای کثیف و مسدود شده از گردش نرمال هوا جلوگیری می‌کنند و کیفیت هوایی که از آن‌ها عبور می‌کند را تغییر می‌دهند در صورت انتقال این کثیفی‌ها از فیلتر به کویل اواپریتور، عملکرد آن مختل خواهد شد با تمیز کردن فیلترهای کولر گازی عملکرد آن تا حدود 15 درصد بهبود می‌یابد در فصل گرما بهتر است فیلترها، حداکثر هر یک ماه یک بار تعویض شوند.

2. از تمیز کردن کویل کولر گازی پنجره ای غافل نشوید

کویل اوپریتور و کندانسور کثیفی‌ها را روی خود جمع می‌کنند. این آلودگی‌ها سبب کاهش گردش هوا و عایق شدن کویل می‌شود. و جذب گرما کم خواهد شد برای جلوگیری از این مشکل کویل اواپریتور کولر گازی را پیش از آغاز فصل گرما چک کنید و در صورت نیاز آن را تمیز کنید.

در صورتی که کویل کنداسور بیرونی نیز در محیطی پر از گرد و غبار قرار دارد آن را چک کنید. در صورتی که روی پره‌های آن کثیفی جمع شده است حتما آن را تمیز کنید ناحیه‌های اطراف کویل را تمیز نگه دارید و سعی کنید که آن را در محلی قرار دهید که از منابع کثیفی مانند شاخ و برگ درختان دور باشد این کار سبب می‌شود که جریان هوای اطراف کنداسور به اندازه کافی و به صورت مناسب باشد.

3. رفع خرابی پره‌های کویل کولر گازی پنجره ای

خم شدن پره‌های آلومینیومی روی کویل اوپریتور و کویل کنداسور سبب مسدود شدن گردش هوا می‌شود. با استفاده از برس پره باید پره‌ها را به مکان اصلی خود بازگردانید.

4. مسدود شدن کانال‌های کولر گازی پنجره ای

یکی از کارهای که میتوان برای عیب یابی و تعمیر کولر گازی پنجره ای انجام داد بررسی کانال‌ها است اگر کانال‌ها دچار انسداد شده بودند باید در اسرع وقت نسبت به برطرف کردن انسداد کانال‌ها اقدام کنیدچون انسداد کانال‌ها سبب جمع شدن رطوبت اضافی در محیط می‌شود.

5. خرابی درزبندی فریم پنجره با کولر گازی پنجره ای

به جهت عیب یابی و سرویس کولر گازی پنجره ای خود سری به درزبندی بین کولر گازی و پنجره بزنید و در صورت مشاهده خرابی آن را برطرف کنیدچون رطوبت سبب خرابی درزبندی بین کولر گازی و پنجره می‌شود با باز شدن این درزبندی هوای سرد از محیط خانه خارج می‌شود و راندمان آن پایین می‌آید.

6. تغییر محل نصب کولر گازی

محل نصب کولر گازی پنجره ای هم یکی از آن موارد مهمی است که در صورت عدم توجه به آن باعث اختلال در عملکرد صحیح کولر و در نتیجه خرابی و کاهش عمر کولر گازی پنجره ای شما می‌شود.

7. نشت یابی و تعمیر کولر گازی پنجره ای

برای نشت یابی کولر گازی پنجره ای، از سیکل ایجاد فشار استفاده می‌کنند در این روش در صورت معیوب بودن کولر گازی، محل نشتی نیز مشخص می‌شود در گذشته ایجاد فشار به وسیله گاز ازت صورت می‌گرفت اما امروزه بیشتر از فشار هوای محیط به وسیله کمپرسور یدکی استفاده می‌نمایند. حداقل فشاری که در یک سیکل استفاده می‌شود 50 Psi است.

سرویس اسپیلت

برای نصب کولر گازی پنجره ای به این 3 مورد زیر حتما توجه کنید.

  1. فاصله مناسب آن با دیوارها و موانع
  2. قرار نداشتن در معرض نور آفتاب
  3. عدم نصب در فضاهای بسته

علت یخ زدن کولر گازی پنجره ای

اگر با صحنه یخ زدگی در کولر گازی پنجره ای مواجه شدید نگران نباشید و علت این یخ زدگی را در موارد زیر بررسی کنید:

  • کم بودن گاز کولر گازی
  • یکسره کار کردن کمپرسور
  • مسدود شدن شبکه اپراتور
  • خرابی سنسور بیرونی کولر گازی
  • گرفتگی در لوله‌ها یا قطعات داخلی کولر گازی
  • خرابی فن‌های پنل داخلی یا پنل خارجی کولر گازی

بهترین تعمیرکار و سرویسکار کولر گازی پنجره ای

اگر از کولر گازی پنجره ای استفاده می‌کنید، می‌توانید درخواست تعمیر و سرویس کولر گازی پنجره ای را به رایگان در “شهر سرویس” ثبت کنید. درخواست شما توسط بهترین متخصصین تعمیر و سرویس کولر گازی پنجره ای بررسی می‌شود و متخصصین برای شما پیشنهاد قیمت ارسال می‌کنند. شما باتوجه به قیمت پیشنهادی، نظرات سایر کاربران و تخصص متخصصین بهترین را انتخاب می‌کنید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین سرویس کولر گازی پنجره ای
3/5
تشخیص عیب و سرویس دهی و نحوه برخورد بسیار عالی بود
علیرضا قانعی
سرویسکار کولر گازی
4.8/5
بسیار خوش قول،با اخلاق و متعهد بودند.
بهنام مختاری
سرویس کولر گازی
4.3/5
راهنمایی تلفنی بسیار عالی انجام شد
علیرضا شرافت
سرویس کولر گازی

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس