تعمیر پرینتر

میانگین قیمت تعمیر پرینتر

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت تعمیر پرینتر در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “تعمیر پرینتر” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش تعمیر پرینتر در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

تعمیر پرینتر را به متخصصش بسپار

تمامی وسایل دیجیتال که امروزه از آن‌ها استفاده می‌کنیم مستهلک شده و خراب می‌شوند. پرینتر یکی از ابزارهای دیجیتال است که قطعات مکانیکی زیادی نیز دارد به همین دلیل امکان خراب شدن آن بیشتر و درخواست تعمیر پرینتر نیز زیاد است. نمونه پرینترهای دیجیتال وارد شده به ایران در ابتدا جوهر افشان بوده که مشکلات متعددی برای آن‌ها پیش میامده به همین دلیل پرینترهای لیزری جایگزین آن‌ها شدند. همان گونه که گفته شد تعمیر پرینتر یکی از خدمات پر درخواست است و امروزه به دلیل ترافیک و بالا رفتن هزینه‌های حمل و نقل بسیاری از افراد خدمات تعمیر پرینتر در محل را جستوجو می‌کنند.

تعمیر پرینترهای کنن و hp در ایران بسیا رایج بوده و متخصصین زیادی نیز در این زمینه فعالیت دارند. پشتیبانی پرینترهای hp در ایران خوب بوده و افراد زیادی نیز از محصولات hp استفاده می‌کنند. شارژ کارتریج یکی از خدماتی است که درخواست زیادی دارد و توسط افراد زیادی مانند نمایندگی پرینترهای hp و کانن انجام می‌شود. برای تشخیص خرابی پرینترهای hp شما می‌توانید از پشتیبانی پرینترهای hp خدمات بگیرید. در “شهر سرویس” متخصصین، خدمات پشتیبانی پرنترهای hp را به شما ارائه می‌دهند و شما می‌توانید رایگان از آن‌ها قیمت بگیرید.

 

  • تعمیر پرینترهای کنن
  • تعمیر پرینتر و تعمیر فکس hp
  • مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر
  • مشکل کمرنگ چاپ کرن پرینتر
  • کاهش نیاز به تعمیر پرینتر
  • نکات خرید پرینتر

تعمیر پرینترهای کنن

تعمیر پرینترهای کنن باید حتما توسط متخخص خود پرینتر انجام شود. کارکرد کلی پرینترها مشابه هم می‌باشد ولی در قسمت‌ها داخلی تفاوت‌هایی دارند که باید فرد تعمیر کنند به خوبی با تمامی قطعات آشنایی داشته باشد. پشتیبانی پرینترهای hp در ایران بهتر می‌باشد زیرا تعمیر آن ساده تر بوده و همچنین تعداد پرینترهای hp در ایران بیشتر است.


تعمیر پرینتر و تمیر فکس hp

بهترین کار برای جلوگیری از خراب شدن پرینتر که نیاز به تعمیر دارد سرویس پرینتر می‌باشد. سرویس پرینتر باعث می‌شود که تمامی قطعات سالم مانده و طول عمر مفید دستگاه بالا می‌رود. زمان شارژ کارتریج زمان مناسبی برای سرویس نیز است تا قطعات پرینتر برسی و تست شوند تا در زمان کار کردن مشکلاتی مانند گیر کردن کاغذ برای شما ایجاد نشود.


تعمیر پرینتر در “شهر سرویس”

در “شهر سرویس” خدمات تعمیر پرینتر در دست برای تمامی شهرهای ایران بوده و شما در هر لحظه که پرینترتان نیاز به تعمیر پیدا کرد می‌توانید در شهر سرویس در خواست تعمیر پرینت خود را ثبت کنید و نزدیک‌ترین تعمیرکار پرینتر به محل خود را پیدا کنید. همچنین تعمیرکاران پرینتر به شما قیمت سرویس و یا تعمیر پرینتر شما را اعلام می‌کنند.

در ادامه به برخی از مشکلات که نیاز به تعمیر پرینتر دارند می‌پردازیم.

گیر کردن کاغذ

یکی از خرابی‌های پرینترهای hp گیر کردن کاغذ می باشد. زمانی که پرینتر کاغذ را به داخل می کشد ممکن است تکه‌ایی از کاغذ در پرینتر گیرکند. ممکن است پایین بودن کیفیت کاغذ این مشکل را برای شما به وجود آورد همچنین سرویس نکردن پرینتر نیز باعث خرابی در کاغذ کش می‌شود.

 


وجود مشکل در پرینت کردن

یکی از اصلی ترین قطعات در زمان پرینت گرفتن مین برد است. این برد وظیفه دریافت اطلاعات را در زمان پرینت دارد و مشخص می‌کند که پرینتر باید چه کاری را انجام دهد. پرینت نگرفتن و یا بد پرینت گرفتن می‌تواند نشانه خرابی مین برد باشد. برای تعمیر مین برد باید حتما از یک متخصص درخواست تعمیر بکنید.

 


کمرنگ چاپ کردن

یکی دیگر از مشکلات پرینتر که گاهی نیاز به تعمیر دارد خرابی در کارتریج است. کارتریج پرینتر تا زمانی که کاست و بدنه کارتریج سالم باشد قابل شارژ کردن است ولی اگر به دو قسمت آسیب وارد شده باشد شما نیاز به یک کارتریج جدید دارید.

 کاهش نیاز به تعمیر پرینتر

هر وسیله‌ای که ما از آن استفاده می‌کنیم با یک سری رعایت اصول می‌توانید از خراب شدن آن جلوگیری کنیم. در پرینتر نیز شما با رعایت چند نکته که در ادامه خدمت شما عرض می‌شود می‌توانید نیاز به تعمیر پرینتر را کاهش دهید.

 

1- تمیز کردن قسمت چاپ پرینتر

یکی از موارد مهم در افزایش کیفیت چاپ این می‌باشد که با استفاده از یک دستمال نرم و تمیز و مقدار کمی آب گرم می‌توانید قسمت لبه چاپ کارتریج خود را تمیز بکنید. انجام این کار برای ماهی یک بار بسیار عالی است و کیفیت چاپ شما همیشه بالا خواهد بود.

پس از اتمام تمیز کردن حتما آن را خشک کنید و سپس در جای خود قرار دهید.

 


2- تمیز کردن قسمت‌های داخلی پرینتر

یکی از نکاتی است که برای پرینترهایی که مدت زمان زیادی کار کرده‌اند مهم است. در قسمت‌های الکتریکی پرینتر بعد از گذشت زمان گرد و خاک می‌نشیند و در بلند مدت باعث خرابی و از کار افتادن پرینتر می‌شود. برای تمیز کردن قسمت‌های داخلی پرینتر می‌توانید از یک دستمال بدون پرز و تمیز استفاده کنید و یا از فشارباد.

اگر با دستمال برای تمیز کردن پرینتر خود اقدام کردید حتما به این نکته توجه بکنید که فشار اضافه بر روی قسمت‌های برد وارد نکنید.

 


3- تعویض کارتریج

اگر نیاز به تعویض کارتریج پرینتر داشتید همیشه از مارک‌های اصل و برندهای معتبر خرید کنید. خرید کارتریج‌های کیفیت پایین باعث آسیب رسیدن به قسمت چاپ پرینتر و قسمت‌های سخت افزاری پرینتر می‌شود و پس از مدت کوتاه کیفیت چاپ شما افت می‌کند. برای خرید کارتریج‌های اصلی hp می‌توانید به نمایندگی‌ پرینترهای hp  بروید و کارتریج‌هایی با ضمانت بخرید.

 


4- زمان سرویس

زمان تعویض کارتریج خود را به عقب نیدازید. برای تعویض کارتریج خود همیشه در زمان مناسب اقدام کنید. هنگامی که مشهده کردید پرینتر به خوبی پرینت نمیگیرد و کیفیت چاپ پایین آمده است برای شارژ کارتریج و یا تعویض کارتریج پرینت خود اقدام کنید.

تعویض دیر هنگام کارتریج باعث خراب شدن قسمت‌های چاپ به خصوص سر پرینتر می‌شود.

5- خاموش کردن

در زمان‌هایی که نیاز به استفاده نکردن‌های طولانی مدت دارید پرینتر خود را خاموش کنید. روشن بودن دائمی پرینتر باعث خراب شدن قسمت‌های مختلف آن می‌شود. خاموش نکردن پرینتر در زمان‌هایی که مدت زیادی از آن استفاده نمی‌کنید باعث خشک شدن کارتریج می‌شود زیرا پرینتر در زمان روشن بودن گرمای داخلی ایجاد می‌کند.

 


6- چاپ کردن

چاپ مداوم با پرینتر یکی از نکات ساده در مورد مراقبت از پرینترها می‌باشد. اگر استفاده شما از پرینتر کم باشد شما باید حداقل هر 10 روز یک بار با پرینتر خود صفحه‌ایی پرینت بگیرید اتا کارتریج و سر پرینتر خشک نشود. اگر شما مدتزمان زیادی از پرینتر خود استفاده نکنید پرینتر شما کاملا خراب شده و هزینه بسیار زیادی را باید برای تعمیر آن بپردازید.

در برخی نمونه پرنترها مانند نمونه‌های جوهر افشان کار نکردن پرینت در مدت زمان طولانی باعث خرابی کامل پرینتر می‌شود و تعمیر آن مقرون به صرفه نمی‌باشد.

نکات مهم خرید پرینتر

در زمانی که شما اقدام به خرید پرینت می‌کنید بهترین کار این است که به نمایندگی‌های اصلی فروش پرینت مراجعه بکنید. خرید کردن از نمایندگی‌ها که گارانتی محصولات را به شما ارئه می‌کنند مطمئن بوده و در صورت وجود مشکل در پرینتر شما آن‌ها با در اختیار داشتن متخصصین با تجربه می‌تواندد به خوبی مشکل پرینتر شما را بر طرف کنند.

تحقیق قبل از خرید نیز یکی از مهم ترین کارها قبل از خرید است. شما باید حتما قبل از خرید پرینتر با توجه به نیاز خود اقدام به خرید پرینتر بکنید. توجه به نظرات و نقد برسی‌های در اینترنت یکی از مهم ترین نکات خرید پرینتر است.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت تعمیر لپ تاپ
  • قیمت شارژ کارتریج
  • قیمت تعمیر و نصب اسکنر
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین تعمیر پرینتر
3/5
در قبال کاری که انجام دادند بسیار مسئولیت پذیر هستند
کمک رایانه
4.8/5
کار سریع انجام شد و راضی بودم از سرعت عملشون
آقای کدخدایی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
آقای رضایی

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس