تعمیر و نصب اسکنر

میانگین قیمت تعمیر و نصب اسکنر

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت تعمیر و نصب اسکنر در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “تعمیر و نصب اسکنر” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش تعمیر و نصب  اسکنر در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

تعمیر و نصب اسکنر را به متخصصش بسپار

اسکنر یکی از ابزارهای کاربردی به خصوص در ادارات و شرکت‌ها است که به صورت مجزا و یا بر روی پرینتر قرار دارد. کاربرد اصلی اسکنر برای اسکن کردن مدارک و صفحات می‌باشد ولی برخی نیز با استفاده از اسکنر حتی عکاسی نیز می‌کنند که به آن اسکنوگرافی می‌گویند. اسکنر از اجزا سخت افزاری مختلفی تشکیل شده است که شامل قطعات الکترونیکی مانند برد و قطعات غیر الکترونیکی مانند آینه می‌باشد. از این رو تعمیر و نصب اسکنر کاری تخصصی است که باید حتما توسط فردی با تجربه و مهارت کافی انجام شود. تعمیرات اسکنر hp از پردرخواست ترین خدمات تعمیرات ماشین‌های اداری است و دلیل آن تعداد زیاد محصولات hp در ایران است. تعمیرات ماشین‌های اداری تهران توسط شرکت‌ها و افراد زیادی ارائه می‌شود که شاید دسترسی به محل آن‌ها کاری سخت باشد ازاین رو تعمیرات ماشین‌های اداری تا حد امکان در محل مشتری انجام می‌شود که نیازی به جابجایی برای مشتری نباشد.

 

  • آموزش تعمیر اسکنر
  • مشکلات اسکنر
  • تعمیر و نصب اسکنر
  • اجزای اسکنر

آموزش تعمیر اسکنر

همانگونه که گفته شد اسکنر از قطعات بسیار مختلفی ساخته شده است و جهت ایجاد تخصص در تعمیر آن باید حتما آموزش تعمیر اسکنر را در مراکز آموزشی معتبر تعمیر اسکنر گذراند تا پس از اتمام آموزش تعمیر اسکنر بتوان مشکلات اسکنر را به خوبی متوجه شد و با آگاهی و مهارت کافی اقدام به تعمیر اسکنر کرد. تعمیرات تخصصی اسکنر به خصوص تعمیرات اسکنر hp نیازمند آموزش تعمیر اسکنر در سطح بالا است.

مشکلات اسکنر

در ادامه برخی از مشکلات اسکنر را شرح می‌دهیم که خود شما و یا سرویسکار اسکنر نیز می‌توانید آن را برطرف کند.

 

کیفیت پایین اسکن

اگر کیفیت اسکن کردن اسکنر شما کاهش پیدا کرده است و یا بعد از اسکن لکه‌های بر روی تصویر اسکن شده وجود دارد احتمالا به این دلیل است که شیشه اسکنر شما کثیف شده است. پاک کردن شیشه اسکنر کاری ساده است ولی باید با ابزار مخصوص انجام شود. دستمال عینک یکی از بهترین ابزارها برای پاک کردن این شیشه می‌باشد. تمیز کردن لکه‌ها را به آرامی انجام دهید تا فشار زیادی به قطعات اسکنر وارد نشود.

 

از کار افتاد موتور

حرکت نکردن لامپ اسکن که معمولا یا لامپ گزنون بوده و یا لامپ CCfL یکی از مشکلات رایج دیگر پرینترها است. خرابی موتور حرکتی لامپ اسکن قابل تعمیر نیست و باید موتور با نمونه سالم تعویض شود.  در برخی اسکنرها که به اسکنر sheet-fed معروف هستن یک موتور برای به حرکت در آوردن کاغذ وجود دارد و لامپ مخصوص اسکن ثابت است.

 

تعمیر و نصب اسکنر

تعمیر اسکنرها با هم متفاوت است. این تفاوت شامل تعمیرات اسکنر hp و کانن که دو برند متفاوت هستند می‌شود و همچنین اسکنرها در ساختار در چهار دسته قرار می گیرند.

اسکنر مسطح

اسکنرهای مسطح بسیار رایج بوده و به اسکنرهای روی میزی نیز شناخته می‌شوند. این نمونه از اسکنرها در پرینترها نیز بیشتر استفاده شده است. کار با اسکنرهای مسطح ساده بوده و تعمیرات آن‌ها نیز سریع تر از سایر مدل‌ها انجام می شود.

اسکنرهای sheet-fed

این نمونه از اسکنرها همانگونه که در قسمت بالا توضیح دادیم مانند پرینتر بوده و برگه‌های مورد نظر برای اسکن را به داخل اسکنر می‌کشد و آنها را اسکن می‌کند. سرعت کار این اسکنر‌ها بالا بوده و می‌توانند سریعتر از سایر اسکنرها اسکن کنند.

اسکنر hand held

این نمونه اسکنر کاربردی بوده ولی کیفت اسکن بالایی ندارد. در این اسکنر موتور الکتریکی برای حدکت در آوردن کاغذ و یا لامپ وجود ندارد بلکه شما باید اسکنر را با دست خود به آرامی حرکت دهید. این اسکن حمل آسانی داشته و به راحتی در هر جایی قابل استفاده است.

اسکنر استوانه‌ای

اسکنر استوانه‌ایی کاربردهای خاصی داته و برای اسکن صفحات بزرگ و نقشه‌ها استفاده می‌شود. نقشه‌های صنعتی یکی از این نمونه‌ها هستند. اسکنر استوانه‌ای کاربرد صنعتی داشته و تعمیرات آن نیز متخصصین خاص خود را دارد.

اجزای اسکنر

همانگونه که در بالا گفته شد اسکنرهای مسطخ بسیار رایج بوده و بیشترین کاربرد را دارند به همین دلیل در ادامه قسمت‌های مختلف اسکنر مسطح را برای شما شرح می‌دهیم

  • Charge-Coupled device Array :CCD
  • آینه‌ها
  • هد مربوط به اسکن
  • صفحه شیشه‌ای
  • لامپ دستگاه اسکنر
  • لنز اسکنر
  • فیلترها
  • روکش
  • موتور Stepper
  • تسمه موتور اسکنر
  • تثبیت کننده Stablizer
  • منبع تغذیه اسکنر
  • پورت های اینترفیس
  • مدار کنترل کننده

تشخیص خرابی در هر کدام از این قسمت‌ها نیاز به تخصص و مهارت داشته که تعمیرکار اسکنر باید حتما از آن برخوردار باشد.

درخواست تعمیر اسکنر در “شهر سرویس”

در “شهر سرویس” برای سریع‌تر انجام شدن فرایند تعمیرات اسکنر hp، کانن و…  از بهترین متخصصان دعوت به همکاری شده است به همین دلیل شما می‌تواند با وارد کردن اطلاعات دقیق از مشکل پرینتر خود بهترین متخصص در زمینه تعمیرات را پیدا بکنید. پس از ثبت درخواست شما سرویسکاران با توجه به موارد ذکر شده در سفارش شما قیمت و هزینه سرویس و یا تعمیر پرینتر را به شما اعلام می‌کنند.

در نهایت شما می‌توانید از میان سرویسکاران و تعمیرکاران پرینتر یکی را برای انجام تعمیرات و یا سرویس پرینتر خود انتخاب کنید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت تعمیر لپ تاپ
  • قیمت شارژ کارتریج
  • قیمت تعمیر پرینتر
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین تعمیر و نصب اسکنر
3/5
در قبال کاری که انجام دادند بسیار مسئولیت پذیر هستند
کمک رایانه
4.8/5
کار سریع انجام شد و راضی بودم از سرعت عملشون
آقای کدخدایی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
آقای رضایی

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس