قیمت تعمیر ال سی دی گوشی

میانگین قیمت تعمیر و تعویض ال سی دی و تاچ گوشی

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت نصب تعمیر و تعویض ال سی دی و تاچ گوشی در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “تعمیر و تعویض ال سی دی و تاچ گوشی” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش تعمیر و تعویض ال سی دی و تاچ گوشی در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

تعمیر و تعویض ال سی دی و تاچ گوشی را به متخصصش بسپار

تعمیر و تعویض ال سی دی و تاچ گوشی یک کار کاملا تخصصی است. در برخی مواقع که با سوختن ال سی دی گوشی موبایل روبرو می‌شویم؛ مجبور به تعویض ال سی دی گوشی هستیم. البته در برخی موارد هم امکان تعمیر ال سی دی گوشی امکان پذیر است. هزینه تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ با سایر گوشی‌ها متفاوت است. تعمیر ال سی دی شکسته گوشی حتما باید به دست فردی خبره و با تجربه انجام شود. تشخیص اصل بودن ال سی دی گوشی سامسونگ کمی دشوار است. تشخیص تعویض ال سی دی سامسونگ یا تعمیر ال سی دی باید توسط تعمیرکار موبایل انجام شود. برخی افراد به دنبال آموزش تعمیر ال سی دی موبایل هستند در صورتی که هنوز چیزی از تعویض ال سی دی یا تعمیر ال سی دی موبایل نمی‌دانند. اولین سوال این است “از کجا بفهمیم تاچ شکسته یا ال سی دی” یا حتی “بنفش شدن ال سی دی گوشی سامسونگ چه معنی می‌دهد؟” یا “تشخیص اصل بودن تاچ ال سی دی” از جمله سوالاتی است که باید قبل از آموزش تعمیر ال سی دی موبایل پاسخ آن‌ها را بدانیم. با ما همراه باشید تا با شرایط تعمیر و تعویض ال سی دی و تعمیر تاچ گوشی بیشتر آشنا شوید. 

 

در مقاله تعویض ال سی دی چه چیزی مطالعه می‌کنید؟

  • تعویض ال سی دی یا تعمیر ال سی دی
  • تعمیر ال سی دی موبایل
  • هزینه تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ
  • تعویض تاچ گوشی
  • تعمیر صفحه لمسی گوشی

تعویض ال سی دی گوشی یا تعمیر ال سی دی؟

دو راهکار برای خرابی ال سی دی گوشی (به جز ال سی دی شکسته یا سوخته) وجود دارد. تعویض یا تعمیر آن. تعمیرکار موبایل تمام تلاش خود را می‌کند تا ال سی دی و تاچ گوشی شما تعویض نشود و مشکل آن را برطرف کند. پس در صورتی که بتوانید با تعمیر ال سی دی، مشکل ال سی دی خود را بر طرف نمایید، دیگر نیازی به تعویض نخواهید داشت. اما تعویض ال سی دی گوشی گاهی بهترین راهکار برای حل مشکل ال سی دی و تاچ گوشی شماست. 

تعمیر ال سی دی گوشی

در صورتی که گمان می‌کنید با دیدن چند ویدیو آموزشی تعمیر ال سی دی می‌توانید تعمیر ال سی دی سامسونگ یا هر گوشی دیگر را در منزل انجام دهید، سخت در اشتباه هستید. در صورتی که به ال سی دی گوشی خود آسیب بزنید و تعمیرکار نتواند تعمیر ال سی دی گوشی شما را انجام دهد، هزینه بسیار بیشتری را باید برای تعویض ال سی دی بپردازید. بنابراین در صورتی که تخصص و حرفه لازم را ندارید اقدام به تعمیر ال سی دی یا بدتر از آن تعویض ال سی دی گوشی خود نکنید.

خدمات تعویض و تعمیر تاچ گوشی

  • تعویض و تعمیر تاچ گوشی سامسونگ
  • تعویض و تعمیر صفحه لمسی گوشی
  • تعویض و تعویض تاچ گوشی هواوی
  • تعویض و تعمیر تاچ ال سی دی سامسونگ

 

هزینه تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ

تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ بسیار پر درخواست است و دلیل آن فروش بالای این گوشی است. سامسونگ j7 و j5 در میان گوشی‌های سامسونگ، بیشترین درخواست‌ها را برای تعویض ال سی دی دارند. قیمت ال سی دی سامسونگ نسبت به سایر رقبا در بازار بیشتر است و این موضوع یکی از معایب این برند است. به همین علت هزینه تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ معمولا زیاد است. برای اطلاع از قیمت تعویض تاچ گوشی سامسونگ می‌‌توانید هنگام ثبت سفارش، برند گوشی خود را سامسونگ و مدل آن را اعلام کنید تا متخصصین هزینه را به شما اعلام کنند.

نکته مهم در زمان خرید ال سی دی گوشی، تشخیص اصل بودن ال سی دی گوشی سامسونگ است. بهتر است در این خصوص با یک متخصص مشورت کنید.

ال سی دی برخی برندهای گوشی همگی فیک هستند و نمونه اورجینالی برای آن‌ها وجود ندارد. مانند محصولات هوآوی. ولی محصولات سامسونگ دارای نمونه اصل هستند. معمولا ال سی دی سامسونگ در بازار با دو نمونه در بازار دسته بندی می‌شوند. نمونه اورجینال و های کپی(high copy). تشخیص اصل بودن ال سی دی گوشی سامسونگ بسیار سخت است تفاوت این دو نمونه از هم فقط توسط افراد با تجربه امکان پذیر است.

 

تعمیر و تعویض تاچ گوشی

بعد از تعمیر ال سی دی و تعویض ال سی دی بیشترین سطح درخواست مربوط به تعویض تاچ گوشی است. برخی می‌پرسند تعمیرتاچ گوشی چیست؟ در واقع تعمیر تاچ گوشی همان تعمیر صفحه لمسی گوشی است. چسباندن ال سی دی گوشی از خراب شدن تاچ و ال سی دی گوشی جلوگیری می‌کند. با استفاده از چسب مخصوص چسباندن تاچ گوشی هزینه تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ به شدت کاهش می‌یابد. 

گوشی‌های هوشمند در ایران فروش بسیار بالایی داشته اند و افراد زیادی این نمونه از گوشی‌ها را خریداری کرده‌اند. حساس ترین قسمت در گوشی‌های هوشمند صفحه نمایشگر آن‌ها یا همان صفحه ال سی دی است. در پشت صفحه ال سی دی نیز صفحه تاچ قرار دارد به گونه‌ایی که این دو صفحه به هم چسبیده‌اند و باهم کار می‌کنند.

در گوشی‌های هوشمند ضربه خوردن به صفحه یا رسیدن آب به صفحه نمایش یکی از شایع‌ترین دلایل خرابی صفحه نمایش است. تعمیر صفحه لمسی گوشی کار بسیار حساسی است و توصیه تمام تعمیرکاران تعویض تاچ گوشی است. تعویض تاچ گوشی کاری است که در زمانی کمتر از نیم ساعت طول می‌کشد و هزینه اجرت تعویض تاچ گوشی امروزه بین 40 تا 80 هزار تومان با توجه به مدل گوشی متغییر است.

 

تعمیر صفحه لمسی گوشی

یکی از کارهایی که سخت افزار کاران موبایل در آن تخصص دارند تعمیر صفحه لمسی گوشی یا تعمیر تاچ گوشی است. گاهی ال سی دی شما کاملا سالم می‌باشد ولی تاچ شما مشکلاتی مانند قفل کردن و یا مشکل در لمس دارد. برای تعمیر این مشکل ابتدا گوشی را از نظر نرم افزاری بررسی می‌کنند اگر مشکل برطرف نشد باید صفحه نمایش گوشی بررسی شود. برای برسی صفحه نمایش گوشی باید آن را کاملا باز کرده و اتصالات و خازن‌های آن تست شود. پیشنهاد ما این است که اگر هزینه تعویض تاچ گوشی شما پایین است آن را تعویض کنید. 

 

تعویض ال سی دی شکسته گوشی

معمولا ال سی دی گوشی موبایل با افتادن بر روی زمین، می‌شکند. متناسب با ضربه وارد شده، ال سی دی به تعویض یا تعمیر نیاز دارد. تعویض ال سی دی گوشی شکسته یکی از حساس‌ترین کارهاست. حتما برای تعویض ال سی دی گوشی شکسته، از مرکز یا فرد معتبری کمک بخواهید. 

 

قیمت تعویض صفحه نمایش گوشی

قیمت تعویض صفحه نمایش گوشی بسیار متغیر است و کاملا بستگی به مدل گوشی شما دارد. همچنین به دلیل وارداتی بودن این محصول قیمت ارز نیز در نوسان قیمت تعویض تاچ گوشی تاثیر دارد.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت عیب یابی و تعمیرات سخت افزار
  • قیمت تعمیر کامپیوتر
  • قیمت تعمیرات موبایل و تبلت
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین تعمیر و تعویض ال سی دی و تاچ گوشی
3/5
در قبال کاری که انجام دادند بسیار مسئولیت پذیر هستند
کمک رایانه
4.8/5
کار سریع انجام شد و راضی بودم از سرعت عملشون
آقای کدخدایی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
آقای رضایی

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس