تعمیر موتور خودرو

میانگین قیمت تعمیر موتور خودرو

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
130،000

تومان

80،000

تومان

60،000

تومان

40،000

تومان

قیمت تعمیر موتور خودرو در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از هزینه “تعمیر موتور خودرو” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از بهترین تعمیرکار به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش تعمیر موتور خودرو در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
نسخه تحت وب اپلیکیشن شیراز سرویس
نسخه تحت وب

تعمیر موتور خودرو را به متخصصش بسپار

تعمیر موتور خودرو یک امر تخصصی در مکانیکی است که باید توسط افراد کاربلد صورت گیرد. تمام کار یک اتومبیل با هدایت موتور آن صورت می‌گیرد وهرگونه مشکل در قطعات موتور ممکن است تا مدت‌ها شما را از داشتن نعمت خودروی سالم محروم کند. تعمیر موتور خودرو که در اثر عدم رسیدگی به موقع به ایرادات رخ می‌دهد؛ از پر هزینه‌ترین تعمیرات مربوط به خودرو است.

بازار آنلاین “شهر سرویس” با ایجاد یک فضای مناسب امکان ارتباط بین افراد متخصص در تعمیر موتور خودرو و مشتریان را به وجود آورده است. با ثبت یک سفارش رایگان در اپلیکشن و یا وب سایت “شهر سرویس” به راحتی شرایط تعمیر موتور خودرو با استفاده از تخصص افراد کاربلد در این زمینه برای مشتریان و کاربران متقاضی فراهم می‌شود.

  • چرا تعمیر موتور خودرو را باید به متخصص بسپاریم؟
  • قیمت تعمیر موتور خودرو بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟
  • 5 موردی که ما را ملزم به تعمیر موتور خودرو می‌کند
  • مزایای ثبت سفارش برای تعمیر موتور خودرو در “شهر سرویس”
  • انتخاب بهترین تعمیرکار موتور خودرو در “شهر سرویس”

چرا تعمیر موتور خودرو را باید به متخصص بسپاریم؟

موتور خودرو یکی از اجزای مهم خودرو است. از مهم‌ترین مواردی که افراد را ملزم به بررسی وضعیت و تعمیر موتور خودرو می‌کند، از بین رفتن ایمنی خودرو هنگام استفاده است. وجود مشکلات ممکن است در طولانی مدت منجر به تصادف و به خطر افتادن جان افراد شود. همچنین تعمیر موتور خودرو از گران‌ترین خدمات مکانیکی به شمار می‌آید.

مطالب بیان شده به اندازه کافی حساسیت انتخاب یک تعمیرکار متخصص برای تعمیر موتور خودرو را بیان می‌کند. بنابراین اساسی‌ترین کار هنگام درخواست تعمیرکار موتور خودرو و آسیب‌های وارده به خودرو، بهره‌مندی از تخصص یک فرد کاربلد است.

افراد غیر متخصص ممکن است علاوه بر عدم توانایی در تشخیص نقص و عیب موجود در هنگام تعمیر موتور خودرو، به تجهیزات مرتبط و موتور خودرو آسیب جدی وارد کرده و آن را از کار انداخته و شما را متحمل ضرر مالی کند. بهترین راه برای شناسایی یک تعمیرکار مناسب برای تعمیر موتور خودرو چیست؟ با ما باشید تا بایک پیشنهاد اوصولی در سهولت این کار شما را همراهی کنیم.

قیمت تعمیر موتور خودرو چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت تعمیر موتور خودرو براساس تعرفه تعیین شده در مکانیکی برای تعمیر موتور و تجهیزات وابسته به آن، نوع خودرو، تعویض قطعات فرسوده می‌تواند متغیر باشد. بنابراین قیمت تعمیر موتور خودرو براساس نوع مشکل و پس از بازبینی وضعیت موتور خودرو و تجهیزات مورد نیاز برای تعمیر و تعویض تعیین می‌شود.

با یک استعلام رایگان پس از ثبت سفارش در “شهر سرویس” به راحتی می‌توانید قیمت‌ تعمیر موتور خودرو را دریافت کنید. مکانیک‌های متخصص فعال در “شهر سرویس”  برای تعمیر موتور خودرو با مشاهده مشکلات پیش آمده و اختلالات صورت گرفته در روند فعالیت خودرو، به صورت حدودی قیمتی را به مشتریان اعلام می‌کنند.

5 موردی که ما را ملزم به تعمیر موتور خودرو می‌کند:

اصولا مشاهده ضعف و نقص‌های فنی در عملکرد خودرو، افراد را به فکر یک بازبینی موتور خودرو می‌اندازد. برای انجام این امر مکانیک‌ها اصولا 5 عامل را شناسایی کرده که شما را ملزم به تعمیر موتور خودرو می‌کند: 

  • غفلت در تعویض روغن
  • نادیده‌ گرفتن نشتی روغن
  • بی‌توجهی به روشن‌ شدن چراغ اخطار روغن
  • نادیده‌‌ گرفتن سیستم خنک ‌‌کننده موتور
  •  ورود بیش‌ از حد آب به داخل موتور

اقدامات بعد از تعمیر موتور خودرو

یکسری اقدامات پس از تعمیر موتور خودرو و تعویض قطعات خودرو بهتر است انجام شود. برای جاافتادن قطعات جدید و جلوگیری از آسیب و شکستگی این قطعات باید اقداماتی صورت گیرد که اصطلاحا به آن آب بندی خودرو می‌گویند. این اقدامات به صورت‌های گوناگونی برای هر خودرو و متناسب با توصیه مکانیک متخصص در تعمیر موتور خودرو انجام می‌شود.

آموزش کامل موتور خودرو

آموزش کامل موتور خودرو و آشنایی با مکانیک خودرو و وظایف آن و همین طور آموزش تعمیر اتومبیل سواری چیزی مشابه سرفصل‌های یک دوره آموزشی کامل موتور خودرو است. افراد متقاضی برای یادگیری مکانیکی و داشتن تخصص در زمینه تعویض و تعمیر موتور خودرو می‌توانند این دوره را گذرانده و از دانش خود بعنوان یک حرفه بهره‌مند شوند.

امروزه دوره‌های آموزشی مکانیکی بصورت تجربی و آموزشگاهی برای آشنایی افراد با انواع تعمیر موتور خودرو و آشنایی با تجهیزات به کار رفته در موتور خودرو در نظر گرفته شده است.

مزایای ثبت سفارش تعمیر موتور خودرو در “شهر سرویس”

با استفاده از تلفن همراه خود و تنها با یک ثبت سفارش رایگان در “شهر سرویس” به راحتی می‌توانید، درخواست دریافت خدمات تعمیر موتور خودرو با یک تعمیرکار کاربلد را داشته باشید. این امر علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه شما، خطرات ناشی از عملکرد نامناسب تعمیرکاران ماشین نا آگاه را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. انتخاب “شهر سرویس” برای دریافت خدمات تعمیر خودرو تا حد زیادی مشکل یافتن تعمیرکار برای رفع مشکلات ناشی از عملکرد نادرست موتور ماشین را برطرف کنید.

از مزایای دیگر انتخاب یک مکانیک متخصص برای تعمیر موتور خودرو از طریق اپلیکیشن و سایت “شهر سرویس” مشاهده سوابق کاری قبلی مکانیک و نظرات کاربران درباره نحوه عملکرد آنهاست. حتی امکان استعلام قیمت رایگان از افراد متخصص برای تعمیر موتور خودرو وابسته به ایرادات وارده به تجهیزات خودرو وجود دارد.

انتخاب بهترین تعمیرکار موتور خودرو در “شهر سرویس”

در این مطلب با  اشاره مختصری به خدمات تعمیر موتور خودرو و موارد تاثیرگذار در آن پرداختیم؛ و شما را با یک روش موثر برای انتخاب مکانیک خودرو آشنا کردیم. انتخاب یک مکانیک متخصص برای تعمیر موتور خودرو از طریق اپلیکیشن و وب سایت “شهر سرویس” به راحتی و بدون صرف وقت و هزینه اضافی قابل انجام است.

با ثبت سفارش و استعلام قیمت رایگان از چند متخصص، با مشاهده نظرات مشتریان، بهترین تعمیرکار موتور خودرو را متناسب با ایرادات به وجود آمده، برای تعمیر موتور خودرو و بازبینی عملکرد آن انتخاب کنید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین تعمیر موتور خودرو
4.2/5
خیلی خوش قول قول بودن و کار رو سریع انجام دادن
تعمیر موتور خودرو
4.8/5
خیلی راضی بودم از سرعت عمل و رفتارشون
تعمیر موتور خودرو
4.3/5
قیمت منصفانه و و خوش برخورد
تعمیر موتور خودرو

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس