تعمیر شوفاژ

میانگین قیمت تعمیر شوفاژ

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت تعمیر شوفاژ در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه تعمیر شوفاژ” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش تعمیر شوفاژ در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

تعمیر شوفاژ را به متخصصش بسپار

درخواست تعمیر شوفاژ با شروع پاییز آغاز می‌شود. همانطور که می دانید شوفاژ چندین مدل دارد و تعمیر شوفاژ در مدل های مختلف به صورت متفاوت انجام می‌شود. در “شهر سرویس” خدمات حرفه‌ای در زمینه تعمیر شوفاژ (تعمیرات شوفاژ) را با حرفه‌ای ترین متخصصین شهر به شما ارائه می‌شود. یکی از پرکاربردترین تجهیزات گرمایشی در ساختمان‌های عمومی و منازل رادیاتور شوفاژ است. اما رادیاتور شوفاژ همانند هر وسیله پرکاربرد دیگر، نیاز به تعمیر شوفاژ و سرویس دارد. ممکن است شما به علت آب دادن شیر رادیاتور شوفاژ، یا سوراخ شدن رادیاتور شوفاژ و … نیاز به دریافت خدمات تعمیر شوفاژ داشته باشید. تعمیر رادیاتور شوفاژ، هواگیری شوفاژ و هر خدمت مرتبط با رادیاتور شوفاژ را می‌توانید به دست متخصصین شهر خودتان بسپارید.

تعمیرکار شوفاژ

هزینه تعمیر شوفاژ

تعمیر رادیاتور شوفاژ

تعمیر شوفاژ برقی

تعمیرات شوفاژ مشهد

تعمیر پکیج

تعمیر شوفاژ در شیراز

تعمیر سوراخ شدن رادیاتور شوفاژ

تعمیر موتورخانه شوفاژ

چه موقع نیاز به تعمیر شوفاژ داریم؟

در اینجا به بررسی برخی از مشکلات که نیاز به تعمیر شوفاژ خواهید داشت را مورد بررسی قرار می‌دهیم:

1- تلفات حرارت جداره‌های خارجی، نیاز به تعمیر شوفاژ دارد

تفاوت درجه حرارت داخل و خارج ساختمان منجر به کاهش درجه حرارت آن به پایین ترین درجه و از دست رفتن حرارت می‌شود. کاهش درجه حرارت از طریق دیوار، کف پنجره‌ها و سقف‌ها صورت می‌پذیرد که با محاسبه و آگاهی از میزان خروج حرارت از این سطوح می‌توان ساختمان را به درجه حرارت مطلوب رساند.

2- نیاز به تعمیر شوفاژ در صورت وجود صدا در رادیاتور شوفاژ

صدای تق و تق که رادیاتور از خود نشان می‌دهد، به معنای این است که بین انشعاب ورودی و خروجی ارتباط درستی برقرار نگردیده است. صدای خش خش به دلیل وجود فشار بیش از حد داخل رادیاتور است که قدرت و سرعت بیش از حد پمپ سیستم گرمایشی این اشکال را به وجود می‌آورد.

3- تعمیر شوفاژ به دلیل تلفات حرارت ناشی از تهویه هوا

حرارت از یک سو به واسطه تهویه از دست می‌رود و از طرفی دیگر بواسطه جریان هوا در اتاق که البته سرعت این جریان را می‌توان با محاسبه تغییرات هوا در هرساعت بدست آورد. یعنی با تقسیم حجم هوای در حال حرکت کل اتاق در هر ساعت بر حجم اتاق.

 

4- تعمیر شوفاژ به علت نشتی رادیاتور (سوراخ شدن رادیاتور)

خرابی لوله‌ها و حرارت بالا باعث سوراخ شدن رادیاتور شوفاژ می‌شود، که اکثر مواقع این قسمت از تعمیر رادیاتور شوفاژ، با استفاده از چسب سوراخ رادیاتور رفع می‌شود.

تعمیرکار شوفاژ

هزینه تعمیر شوفاژ چقدر است؟

هزینه تعمیر شوفاژ، اجرت تعمیرات شوفاژ و تعرفه تعمیرات شوفاژ همگی به یک معنا هستند. هزینه تعمیرات شوفاژ را نمی‌توان به صورت قطعی اعلام نمود و نیازمند بازدید توسط تعمیرکار شوفاژ است. گاهی اوقات ممکن است مشکل از خاموش شدن شعله پکیج و یا آبگرمکن باشد که با روشن کردن آن مشکل برطرف می‌شود.


هزینه تعمیر رادیاتور شوفاژ چگونه پرداخت می‌شود؟

هنگامی که شما درخواست تعمیر رادیاتور شوفاژ خود را در «شهر سرویس» ثبت نمودید، بهترین تعمیرکاران شوفاژ، با توجه به مشکلاتی که شما شرح داده‌اید، برایتان پیشنهاد قیمت ارسال می‌کنند، شما با مراجعه به پروفایل متخصص و نظرات سایر مشتریان و قیمت پیشنهادی، می‌توانید متخصص مورد نظر خود را انتخاب نمایید. پس از تعمیرات شوفاژ، شما اجرت تعمیرات شوفاژ را به تعمیرکار می‌پردازید.


چرا تعمیر شوفاژ را از «شهر سرویس» سفارش دهم؟

تعمیرکاران شوفاژ «شهر سرویس» بسیار با تجربه، متخصص و همچنین وارد به کار تعمیرات شوفاژ می‌باشند. منصف بودن در اعلام هزینه تعمیر شوفاژ نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این افراد می‌باشد. در تعمیر شوفاژ تجربه تعمیرکار برای عیب یابی شوفاژ بسیار به چشم می‌آید. به عنوان مثال تعمیرکار با تجربه به راحتی می‌تواند مشکلات شوفاژ را تشخیص دهد زیرا تجربه کاری بالایی دارد.


رادیاتور شوفاژ چیست؟

رادیاتور شوفاژ یکی از عمومی‌ترین دستگاه‌های حرارتی در سیستم‌های گرمایش مرکزی به شمار می‌آید. از این سیستم حرارتی جهت انتقال حرارت آب گرم در گردش به فضای اطراف ساختمان استفاده می‌شود. 

تعمیرکار شوفاژ

انواع رادیاتور شوفاژ

1- رادیاتور شوفاژ پره‌ای

این نوع رادیاتور شوفاژ از کنار هم قرار گرفتن تعدادی پره ساخته شده است، که میزان گرمادهی، مبتنی بر تعداد پره رادیاتور و جنس آن مشخص می‌شود. از مزایای این نوع رادیاتور شوفاژ عبارت است از:

  1. امکان انتخاب تعداد پره رادیاتور، بسته به میزان گرمای مورد نیاز فضا
  2. امکان تغییر پره، در صورت زنگ زدگی و یا سوراخ شدن و یا هر مشکل دیگر
  3. بالا بودن ضریب هدایت حرارتی
  4. دوام و طول عمر بیشتر نسبت به سایر انواع رادیاتورهای

2- رادیاتور شوفاژ پنلی

رادیاتور شوفاژ پنلی مدل تازه‌ای از رادیاتورهای شوفاژ محسوب می‌شود که معمولا از ورق فولادی ۱٫۱۵ یا ۱٫۲ میلیمتر ساخته می‌شود. این نوع رادیاتورها دارای سطح حرارتی صاف، گرمای یکنواخت تری نسبت به رادیاتور شوفاژ پرهای است. 

مزایای رادیاتور پنلی شامل موارد زیر است:

زیبایی و شکیل بودن، وزن کمتر، سازگاری بیشتر با پکیج‌ها به دلیل فولادی بودن آنها، بازده گرمایی بیشتر نسبت به پره‌ای، درصد انتقال حرارت بیشتر و آسایش حرارتی بیشتر، همچنین نیاز کمتر به گردش آب

3- رادیاتورهای حوله خشک کن

همانطور که از اسم این نوع از رادیاتورها مشخص است برای خشک نمودن حوله و یا لباس از آن‌ها استفاده می‌شود. به طور معمول این نوع از رادیاتور شوفاژ در حمام و یا فضاهای اطراف آن نصب می‌گردد. در مواقعی برای گرم کردن حمام نیز از آن‌ها استفاده می‌شود. رادیاتورهای حوله خشک کن معمولا از پنل‌هایی با لوله‌های افقی تشکیل شده است، که لوله‌ها محلی برای آویز نمودن حوله و لباس می‌باشد.

4- رادیاتور قرنیزی

رادیاتور قرنیزی از جدید ترین پایانه‌های حرارتی محسوب می‌شود که در سیستم‌های گرمایش ساختمان استفاده می‌شوند. پوسته خارجی این رادیاتور آلومینیومی بوده و در پشت آن لوله آب گرم قرار گرفته است. از مزایای این نوع رادیاتور می‌توان به اشغال فضای کمتر نسبت به انواع رادیاتورهای دیگر، گرمای یکنواخت تر، سطح وسیع تر می‌باشد.

5- رادیاتورهای برقی

رادیاتورهای برقی بر خلاف دیگر انواع رادیاتورها به سیستم حرارت مرکزی متصل نبوده و می‌توان گفت که انرژی حرارتی را با مصرف مستقیم برق تولید می‌کنند. شکل ظاهری آنها عموما مشابه رادیاتورهای پرهای و یا در اشکال تزیینی مختلفی بوده و مایعی روغنی در اثر گرم شدن در داخل آن‌ها حرکت نموده تا گرما را در سطح پره‌ها پخش نماید. از مزایای این نوع رادیاتورها می‌توان به دقت بالای کنترل دمای آن‌ها اشاره نمود. اما در کنار مصرف نسبتا بالایی که عموما این رادیاتورها دارند بازده گرمایی نسبتا پایینی را ایجاد می‌نمایند.

تعمیرکار شوفاژ

مشخصات لازم مطابق استاندارد EN-442 که باید در زمان خرید به آن توجه کرد:

  1. مشخصات سازنده
  2. ظرفیت حرارتی در DT=50K
  3. منحنی نمایی تغییرات ظرفیت حرارتی با تغییر درجه حرارت
  4.  ابعاد و اندازه کوچکتر نسبت به سایر برندها و ظرفیت حرارتی بالاتر
  5. اندازه، نوع و موقعیت اتصالات
  6. حجم آبگیری بالا
  7.  ماکزیمم فشار عملکرد
  8.  ماکزیمم دمای عملکرد
  9. مهم نیست که رادیاتور فولادی باشد و یا آلومینیومی، مهم چگونگی تولید و کیفیت رادیاتور می‌باشد.
تعمیرکار شوفاژ

یک رادیاتور ایده‌آل چه وی‍ژگی‌هایی دارد:

  1.  مصرف کم انرژی و راندمان بالا
  2. بیشترین ظرفیت حرارتی در کمترین فضای ممکن
  3. سازگاری رادیاتور با فضای مورد نیاز گرمایش و مهم‌تر از آن هم‌خوانی رادیاتور و سیستم تولید گرما و مقاومت مکانیکی
  4. پشتیبانی خدمات و گارانتی تعویض در صورت پوسیدگی و خوردگی و تعمیر رادیاتور شوفاژ 1 الی 2 ساله به صورت رایگان

 
  1. نشت آب از پکیج شوفاژ گازی و دلایل آن، خرابی شیلنگ متصل به دستگاه و شکستگی اتصلات داخلی،خرابی واشر و …
  2. صدای بیش از حد از دستگاه و دلایل آن، عدم تنظیم شیر برقی گاز دستگاه، هواگرفتن مدار گرمایشی دستگاه، رسوب گرفتن مدارهای حرارتی و ….
  3. زنگ زدگی و پوسیدگی دودکش فلزی شوفاژ و یا وجود دوده یا تغییر رنگ روی پکیج شوفاژ و دلایل آن عدم تهویه مناسب و عدم خروج کامل دود از دودکش و …
  4. انفجاری روشن شدن پکیج دیواری، از جمله دلایل آن حداکثر فشار گاز شیر برقی، تنظیم نبودن فاصله الکترود جرقه زن تا سطح مشعل، شکستگی الکترود و کابل مربوط به آن
  5. کاهش فشار پکیج گازی از جمله دلایل آن نشتی آب از رادیاتور خرابی و یا تنظیم نبودن منبع انبساط، خرابی شیر پر کن و …
  6. خاموش و روشن شدن دستگاه پشت سر هم و دلایل آن، تنظیم نبودن شیر برقی دستگاه و هوای لازم برای احتراق، رسوب کردن و …
  7. عدم گرمایش شوفاژ که دلایل آن خرابی شیرهای اتصالی، پایین بودن فشار و …
با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین  تعمیر شوفاژ
3/5
برخورد خوب و کار حرفه ای
حسین فیروزپور
تعمیرکار شوفاژ
4.8/5
بسیار خوش قول،با اخلاق و متعهد بودند.
بهنام مختاری
تعمیرکار شوفاژ
4.3/5
بسیار عالی منصف کار بلد
سجاد فتحی
تعمیرکار شوفاژ

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس