تعمیر آسانسور

میانگین قیمت تعمیر آسانسور

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت تعمیر آسانسور در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “تعمیر آسانسور” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش تعمیر آسانسور در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

تعمیر آسانسور را به متخصصش بسپار

تعمیر آسانسور، با توجه به اینکه آسانسور قلب تپنده هر ساختمان است، اهمیت و ضرورت بالایی دارد. به دلیل ارتباط مستقیم این دستگاه با جان کاربران، تعمیر آسانسور باید به متخصصانی سپرده شود که از ایمنی، قابل اعتماد و کارا بودن آن اطمینان حاصل کنند. از طرفی، آموزش تعمیرات آسانسور چیزی نیست که افراد غیرمتخصص بتوانند آن را یاد گرفته و خود آن را انجام دهند.

اگر نمی‌­توانید برای تعمیر و نگهداری آسانسو، سرویس و نگهداری آسانسور هیدرولیک، تعمیر آسانسور در تهران تعمیرکار باتجربه پیدا کنید، “شهر سرویس” آماده کمک است. درخواست خود را به رایگان ثبت کنید. متخصصین هزینه تعمیر آسانسور را اعلام می کنند، و شما می­‌توانید بهترین فرد را انتخاب کنید.

سرویس آسانسور

 

  • قیمت تعمیر آسانسور چگونه تعیین می‌شود؟
  • مزایای تعمیر آسانسور
  • چه زمانی نیاز به تعمیر آسانسور داریم؟
  • عوامل اثرگذار بر هزینه تعمیر آسانسور
  • انتخاب بهترین متخصص تعمیر آسانسور

هزینه تعمیر آسانسور چگونه تعیین می­‌شود؟

پیش از بررسی هزینه تعمیر آسانسور، بد نیست روش‌های تعمیر آسانسور را بررسی کنیم. تعمیرات آسانسور را می­‌توان در 2 حالت کلی بررسی کرد:

1. تعمیر آسانسور به صورت دوره­‌ای

بسیاری از مدیران ساختمان با شرکت‌­های آسانسوری معتبر قراردادی تحت عنوان قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور منعقد می­‌کنند. به موجب این قرارداد، سرویسکار آسانسور به صورت دوره‌­ای (ماهی یکبار) آسانسور را بازبینی، و هر گونه خرابی را شناسایی و آن را برطرف می­‌کند. با این کار، هزینه تعمیر آسانسور به میزان چشمگیری کاهش می‌­یابد. همچنین، هر زمان که مشکلی برای آسانسور بوجود بیاید، سرویسکار سریعا نسبت به رفع نقص اقدام خواهد کرد.

 

2. تعمیر آسانسور به صورت موردی

در تعمیر آسانسور به صورت موردی، قرارداد سرویس و نگهداری وجود ندارد. مدیر ساختمان در صورت نیاز به تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران و…، از یک تعمیرکار آسانسور کمک می‌گیرد. متاسفانه تعمیر آسانسور تهرانپارس، تعمیر آسانسور شیراز و غیره به صورت موردی سطح ایمنی پایینی دارد و توصیه نمی‌­شود. زیرا برخی قطعات به موقع برای تعمیر یا تعویض شناسایی نمی‌­شوند؛ و ممکن است هنگامی متوجه خرابی شویم که خرابی یک قطعه مکانیزم کلی سیستم آسانسور را بهم بریزد.

هزینه تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران و سایر مناطق به‌طور دوره‌ای، با هزینه تعمیر آسانسور به‌طور موردی تفاوت دارد. هزینه تعمیر آسانسور به‌طور موردی، معمولا گران‌تر از هزینه بازدیدهای ماهانه است؛ زیرا طبق قوانین آسانسور باید ماهانه بازدید شود، بنابراین تعرفه تعریف شده دارد.

سرویس آسانسور

چه زمانی به تعمیر آسانسور احتیاج داریم؟

شاید بسیاری از ما به عنوان افراد عادی دقیقا ندانیم آسانسور دقیقا چه مشکلی دارد، اما نشانه‌­هایی وجود دارد که با دقت به آنها متوجه می‌­شویم که باید به سراغ متخصصین تعمیر آسانسور تهرانپارس، تعمیر آسانسور در تهران برویم.

 

1. زیاد از کار افتادن آسانسور

طول‌ عمر متوسط یک آسانسور 15 تا 20 سال است. از این رو، جای تعجب ندارد که چنین آسانسورهایی به‌دفعات از کار بیفتند. از جمله مشکلات رایج آسانسورهای قدیمی، درست باز و بسته نشدن درهای آن و زمان انتظار بالاست. اگر حداقل یکبار در هفته با این مشکل روبه‌رو شدید، به تعمیرات آسانسور نیاز دارید.

 

2. ایجاد صداهای بد

اگر آسانسور صداهای ناجوری تولید می‌­کند (جابه‌جاشدن ترمزها، شل شدن قطعات، تنظیم نبودن سیستم پاراشوت، تراز نبودن کابین با طبقات، استاندارد نبودن کابین و…)، نشانه جدی نیاز به تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران و سایر شهرهاست.

 

3. توقف آسانسور بین طبقات

این اتفاق از لحاظ امنیتی جدیت زیادی دارد و با گذشت زمان بدتر هم می­‌شود. به ‌محض مشاهده این مورد، از تعمیرکاران مجرب با آموزش تعمیرات آسانسور برای تعمیر آسانسور در تهران کمک بگیرید.

 

4. تغییر سرعت آسانسور:

فعالیت­های روزانه آسانسور موجب استرس و فشار به اجزای متحرک آن می‌شود. تغییر سرعت آسانسور به شما خبر می‌دهد که چیزی درست کار نمی‌کند و بهتر است هر چه زودتر برای تعمیر آسانسور اقدام کنید.

 

سرویس آسانسور

عوامل موثر بر هزینه تعمیر آسانسور

هزینه تعمیر آسانسور (و حتی سرویس و نگهداری آسانسور هیدرولیک) برحسب مدل آسانسور و نوع خرابی، نوع ساختمان، اداری، تجاری یا مسکونی بودن آن و تعداد طبقات متفاوت است. همچنین، هزینه روغن مصرفی آسانسور، تعویض قطعات و اجزا جزو قرارداد نیستند و جداگانه دریافت می‌شود. در ادامه لیست مهمترین عوامل موثر بر هزینه تعمیر آسانسور را مشاهده می­‌کنید:

  1. نوع خرابی: نوع خرابی را به 2 دسته می‌­توان تقسیم کرد: بخش مربوط به تعویض کابل آسانسور، تعمیر گیربکس و موتور آسانسور، و بخش مربوط به کابین، درب، و برد آن. بنابراین هزینه تعمیر گیربکس آسانسور با هزینه تعویض برد آسانسور متفاوت است.
  2. موارد اورژانسی: در صورتی که در قرارداد نگهداری آسانسور قید شود که موارد اورژانسی پوشش داده می‌شود، در صورت نیاز به تعمیر آسانسور، شرکت بایستی تعمیرکار باتجربه با آموزش تعمیرات آسانسور را به محل اعزام کند.
  3. منطقه سرویس‌دهی: برخی از شرکت‌های تعمیر و نگهداری آسانسور تمام مناطق و محلات را پوشش می‌دهند، اما برخی مناطق خاصی را در نظر دارند.
  4. عمر ساختمان و آسانسور: سن آسانسور و سال‌های کارکرد آن که توسط کارشناس تعیین می‌شود، از موارد تاثیرگذار بر تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران و… است.
  5. تعمیر قطعات معیوب: تعمیر قطعاتی مانند سیم‌بکسل‌ها، موتور گیربکس یا تابلو فرمان، جزو قراردادهای دوره‌ای محسوب نمی‌شود. در این بازدیدهای دوره‌ای اموری مانند آچارکشی قطعات، روغن‌کاری، بررسی تابلو فرمان، کابین، تهویه، درهای آسانسور، هم‌سطحی طبقات و… انجام می­‌شود.
  6. حوادث غیرمتقربه: مشخصا، شرکت‌های آسانسور در قبال آسانسوری که به دلیل حوادث طبیعی آسیب دیده مسئولیتی نمی‌پذیرند.

نحوه انتخاب بهترین متخصص تعمیر آسانسور

اگه به دنبال استفاده از خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور جنوب تهران، سرویس و نگهداری آسانسور هیدرولیک و… در شهر خود هستید، درخواست خود را در “شهر سرویس” به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه ثبت کنید؛ از بهترین متخصصان تعمیر آسانسور پیشنهاد قیمت بگیرید؛ پروفایل آنها را بررسی کنید؛ نظرات کاربران را در مورد کارهای قبلی آنها بخوانید، و نهایتا بهترین متخصص با آموزش تعمیرات آسانسور را برای تعمیر آسانسور انتخاب کنید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت نصب آسانسور
  • قیمت ساخت آسانسور
  • قیمت نصب بالابر
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین تعمیر آسانسور
3/5
بسیار مسئولیت پذیر و کارامد بودند
اکبر موذنی
4.8/5
خوش برخورد و دلسوز بودند
رضا برزگر
4.3/5
به صورت دوره ای، منظم کار را انجام می دهند خوش قول هستند
قاسم جعفری

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس