تخریب ساختمان

میانگین قیمت تخریب ساختمان

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت تخریب ساختمان در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “تخریب ساختمان” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش تخریب ساختمان در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

تخریب ساختمان را به متخصصش بسپار

همان‌طور که می‌دانید تخریب ساختمان یکی از مراحل اولیه ساختمان سازی و بازسازی ساختمان است. در گذشته تخریب ساختمان و گودبرداری به کمک چند کارگر ساده انجام می‌گرفت؛ اما امروزه عملیات خاکبرداری و تخریب ساختمان فرسوده، توسط شرکت‎‌های پیمانکار ساختمانی (اکیپ تخریب ساختمان) و با کمک ماشین تخریب ساختمان، آسان‌تر شده است. قیمت تخریب ساختمان به صورت کلی باتوجه به نوع ساختمان و مصالح به کار رفته در آن تعیین می‌شود. مثلا قیمت تخریب ساختمان فرسوده ممکن است نسبت به تخریب ساختمان نوساز متفاوت باشد. شما در “شهر سرویس” می‌توانید صفر تا صد پروژه تخریب ساختمان را به دست متخصصان بسپارید. 

آیا تصمیم به بازسازی منزل دارید اما در مورد چگونگی تخریب ساختمان و قوانین تخریب ساختمان اطلاعاتی ندارید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا چگونگی انجام تخریب ساختمان و عوامل موثر بر هزینه تخریب ساختمان را برای شما شرح دهیم.

تخریب ساختمان
  • قیمت تخریب ساختمان چگونه تعیین می‌شود؟
  • چه عواملی بر هزینه تخریب ساختمان تأثیر می‌گذارند؟
  • چگونه یک شرکت تخریب ساختمان پیدا کنیم؟
  • چرا تخریب ساختمان را به متخصصان “شهر سرویس” بسپاریم؟

قیمت تخریب ساختمان چگونه تعیین می‌شود؟

همان‌طور که گفتیم قیمت تخریب ساختمان در بازار ساختمانی با توجه به نوع ساختمان، متراژ ساختمان و مصالح به کار رفته در ساختمان تعیین می‌شود. در بعضی حالات قرارداد تخریب ساختمان به صورت روزشمار و در دیگر موارد به صورت پروژه‌ای بسته می‌شود. در “خدمت از ما” می‌توانید درخواست پروژه تخریب و گودبرداری را به رایگان ثبت کنید. پس از مدت کوتاهی، درخواست شما توسط برترین شرکت‌های ساختمانی بررسی می‌شود. سپس با توجه به جزییات درخواستتان، قیمت تخریب ساختمان به شما اعلام می‌شود.

در نظر داشته باشید، عده‌ای از شرکت‌های ساختمانی و پیمانکاران تخریب ساختمان و گودبرداری ساختمان، در ازای اجرای پروژه تخریب و خاکبرداری، هزینه تخریب ساختمان دریافت نمی‌کنند و در ازای آن، مصالح ساختمانی را مانند آهن‌آلات و دیگر ضایعات دریافت می‌کنند. در این مورد با متخصصی که به شما معرفی می‌شود مشورت کنید.

 

عوامل موثر بر هزینه تخریب ساختمان

شما به عنوان کارفرمای یک پروژه تخریب ساختمان بهتر است اطلاعاتی در مورد نحوه محاسبه هزینه‌ها داشته باشید. در این بخش به معیارهای رایج برای برآورد قیمت تخریب ساختمان که در بازار ساختمان وجود دارند، می‌پردازیم.

تخریب ساختمان

زیربنای ساختمان

متراژ و زیربنای ساختمان یکی از مواردی است که هنگام محاسبه قیمت تخریب ساختمان باید در نظر گرفته شود. در واقع قیمت واحد تخریب و خاکبرداری، بر اساس متراژ و زیربنای ساختمان است. از این رو هر چقدر متراژ و زیربنای ساختمان بیش‌تر باشد، هزینه و دستمزد تخریب ساختمان نیز بیش‌تر خواهد شد.


 

قدمت و استحکام ساختمان

اگر ساختمان اسكلت محکمی داشته باشد و عمر بالایی نداشته باشد، بر هزینه تخریب ساختمان افزوده می‌شود. زیرا کار تخریب و خاکبرداری آن طولانی‌تر می‌شود و باید از ماشین‌ها و ابزارآلات بیش‌تری استفاده شود. معمولا ساختمان‌های کلنگی و فرسوده که خودشان رو به تخریب هستند راه سختی برای تخریب شدن ندارند.


 

ماشین تخریب ساختمان

این که از چه نوع ماشین تخریب ساختمان استفاده شود را متخصص آن باید تعیین کند. بیل مکانکی، لودر، مینی لودر، گوی تخریب، کامیون و … از ماشین و ابزارآلاتی هستند که هنگام تخریب و گودبرداری استفاده می‌شود. متناسب با دستمزد راننده و هزینه کرایه هر یک از ماشین آلات تخریب ساختمان، قیمت تخریب ساختمان تعیین می‌شود.


 

مصالح به کار رفته در ساختمان

اگر ساختمان بتنی باشد، پس مقاومت ساختمان بیش‌تر است و کار تخریب را سخت‌تر می‌کند. اما کار برای تخریب ساختمان آجری و آهنی راحت‌تر است. به همین علت قیمت پروژه تخریب پایین‌تر است.

چگونه یک شرکت یا اکیپ تخریب ساختمان پیدا کنیم؟

با توجه به درخواست و تقاضای بالا در بازار تخریب ساختمان، بسیاری از شرکت‌های ساختمانی عمده فعالیت خود را به صورت تخصصی بر روی تخریب و گودبرداری متمرکز کرده‌اند. در “شهر سرویس” پس از این‌که سفارش خود را ثبت کردید، توسط چندین شرکت و پیمانکار ساختمانی پیشنهاد قیمت دریافت خواهید کرد. با بررسی پروفایل شرکت و یا شخص پیمانکار و نظرات مشتریان قبلی می‌توانید متناسب با جزییات درخواست خودتان، بهترین متخصص تخریب ساختمان را انتخاب کنید.

تخریب ساختمان چیست؟

جداسازی بخش‌ها، ویران کردن، خراب کردن یا خرد و متلاشی کردن هر ساختمان یا سازه یا هر بخش متعلق به آن با استفاده از روش‌های پیش برنامه ریزی شده و کنترل شده را تخریب ساختمان می‌گویند. ویران کردن و خراب کردن ساختمان توسط ماشین تخریب ساختمان انجام می‌شود.

نکات مهم در تخریب ساختمان

با ارزیابی ساختمان و برنامه‌ریزی صحیح عملیات تخریب و پیاده سازی این عملیات برحسب انواع روش‌های مناسب برای انواع سازه‌های فولادی و اجزای آن‌ها، می‌توان به اهداف زیر دست پیدا کرد:

  • حداقل شدن خسارت به اشخاص و اموال عمومی
  • حفظ سلامت و ایمنی نیروهای کارگاهی
  • کاهش آلودگی‌های زیست محیطی

پیش از انجام هرگونه تخریب و بازسازی، انجام ارزیابی دقیق ساختمان به وسیله بررسی و سنجش مناسب ضروری است. به طور کلی ارزیابی باید شامل ارزیابی ساختمانی و ارزیابی سازه‌ای همراه با تصاویر و فیلم‌های گرفته شده جهت استفاده در آینده باشد. بر اساس یافته‌های این ارزیابی‌ها، یک طرح تخریب باید همراه با گزارش و محاسبات سازه‌ای جهت ارزیابی پایداری ساختمان مورد تخریب و کلیه ساختمان‌ها، سازه‌ها، خیابان‌ها، زمین و خدمات تحت تأثیر باشد.

طرح تخریب می‌بایست تضمین‌کننده این موضوع باشد که در طول عملیات تخریب، هیچ تأسیسات موجودی در مجاورت کارگاه تخریب به واسطه عملیات تخریب تحت تأثیر قرار نگیرد.

تخریب ساختمان

چگونگی تخریب ساختمان

انتخاب روش تخریب ساختمان به شرایط پروژه، محدودیت‌های کارگاه، حساسیت همسایگان و در دسترس بودن تجهیزات بستگی دارد. در تخریب ساختمان معمولاً از روش‌های زیر استفاده می‌کنند:

  • بالا به پایین (دستی)
  • بالا به پایین (مکانیکی)
  • روش گوی تخریب
  • روش انفجار

خطرات تخریب ساختمان را جدی بگیریم!

برگرفته از یک داستان واقعی. هنگامی که تخریب ساختمان انجام می‌شود؛ عابران پیاده و رهگذران، همسایگان و ساختمان‌های مجاور از خطرات تخریب ساختمان در امان نیستند. ایمنی و رعایت قوانین تخریب ساختمان منوط به اجرای مراحل تخریب ساختمان به صورت اصولی است.

اهمیت رعایت قوانین تخریب ساختمان چیست؟

تخریب ساختمان گاهی می‌تواند باعث آسیب به شهروندان، اموال عمومی و خصوصی شود و سلامت جامعه را به خطر بیاندازد. در پی نادیده گرفتن قوانین، ممکن است شما را در مسیر تخریب ساختمان و ساختمان سازی دچار مشکل کند. 

چرا تخریب ساختمان را به متخصصان “شهر سرویس” بسپاریم؟

طی یک نظرسنجی از مشتریانی که خدمات تخریب ساختمان را درخواست داده‌اند، مطلع شدیم که یکی از دلایل اصلی رضایتشان از دریافت خدمات، شفافیت در روند قیمت گذاری بوده است. حال اگر شما هم می‌خواهید با مناسب‌ترین دستمزد تخریب ساختمان پروژه خود را به اتمام برسانید، همین حالا از طریق ثبت سفارش و پاسخ به چند سوال کوتاه، متخصصین شهرتان را جستجو کنید. 

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت بنایی
  • قیمت گچبری و گچ کاری
  • قیمت اجرای سیستم اعلام و اطفا حریق
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین تخریب ساختمان
3/5
ممنون از خوش قولی کار را بسیار حرفه ای انجام دادند
نجفی
4.8/5
خوش برخورد و دلسوز بودند و کار سریع انجام شد
اکبر لسانی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
محسن صادقی شاد

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس