اجرا و نصب سقف کاذب

میانگین قیمت اجرا و نصب سقف کاذب

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت اجرا و نصب سقف کاذب در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “اجرا و نصب سقف کاذب” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش اجرا و نصب سقف کاذب در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

اجرا و نصب سقف کاذب را به متخصصش بسپار

نصب سقف کاذب به دلیل زیبایی فوق العاده‌ای که به فضای خانه می‌بخشد؛ در زمان بسیار کوتاهی از تکنیک‌های پرکاربرد در ساختمان و دکوراسیون منزل شده است. نصب سقف کاذب هم برای منزل و هم محل کار بسیار مناسب است، زیرا اجرای سقف کاذب با تخریب کمتر و عملیات بنایی جزیی، توسط متخصصین اجرای سقف کاذب، انجام می‌شود.

شما می‌توانید با مشاهده نمودار قیمت نصب سقف کاذب، ببینید دیگران برای اجرای و نصب سقف کاذب چقدر هزینه کرده‌اند. در صورت تمایل برای شفاف شدن هزینه سقف کاذب و درخواست اجرای سقف کاذب، سفارش خود را به رایگان در “شهر سرویس” ثبت کنید. در کمتر از چند دقیقه، بهترین متخصصین و نصاب سقف کاذب را مشاهده کنید و یکی از آن‌ها را مقایسه کنید. 

نصب سقف کاذب یا همان اجرای سقف کاذب یکی از شاخه‌های دکوراسیون داخلی است که برای پوشش سقف اصلی استفاده می‌شود. اکنون اگر شما برای نصب سقف کاذب در انواع آن اعم از نصب سقف کاذب چوبی، نصب سقف کاذب کناف و دیگر انواع سقف کاذب به دنبال یک نصاب ماهر می‌گردید پس برای درخواست خدمات نصب سقف کاذب روی ما حساب کنید.

  • قیمت نصب سقف کاذب چگونه محاسبه می‌شود؟
  • چرا برای اجرای نصب سقف کاذب از “شهر سرویس” خدمات دریافت نماییم؟
  • نصب سقف کاذب برای کدام ساختمان‌ها پیشنهاد می‌شود؟
  • مزایای نصب سقف کاذب چیست؟
  • انواع سقف کاذب موجود در بازار ایران
  • جدیدترین طرح‌های سقف کاذب

قیمت نصب سقف کاذب چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت نصب سقف کاذب چقدر است؟ میزان دستمزد برای طراحی و اجرای سقف کاذب چگونه تعیین می‌شود؟ هزینه نصب سقف کاذب کناف چقدر با قیمت نصب سقف کاذب چوبی تفاوت دارد؟ چه فاکتورهایی روی قیمت نصب سقف کاذب تاثیر می‌گذارد؟ اجرای سقف کاذب چوبی هزینه بر است یا اجرای سقف کاذب کناف؟

این‌ها رایج ترین سوالاتی هستند که مشتریان هنگام درخواست خدمات ساخت و نصب سقف کاذب از ما می‌پرسند. هزینه ساخت و نصب سقف کاذب به عواملی بستگی دارد که قبل از اینکه عوامل تاثیر گذار بر قیمت ساخت و نصب سقف کاذب را با هم بخوانیم باید بگوییم که تمامی قیمت گذاری‌ها برای طراحی، ساخت و نصب سقف کاذب و قیمت‌هایی که یک متخصص پیشنهاد می‌کند بر اساس تعرفه اتحادیه و کاملا شفاف تعیین شده است.

در روند ثبت سفارش طراحی و ساخت و نصب سقف کاذب کناف، قیمت و هزینه ساخت و طراحی سقف کاذب که هریک از متخصصان پیشنهاد می‌کنند را می‌توانید یک جا با هم مقایسه کنید.

شما می‌توانید از متخصصین در مورد قیمت سقف کاذب ۶۰در۶۰، قیمت سقف کاذب چوبی، قیمت سقف کاذب طلقی ساده، قیمت سقف کاذب طرح آسمان، قیمت سقف کاذب pvc سرویس بهداشتی، قیمت سقف کاذب آلومینیومی گفتگو کنید. با این کار می‌توانید بهتر تشخیص دهید که کدام سقف کاذب را برای ساختمان خود تهیه کنید.

عوامل موثر بر قیمت اجرای سقف کاذب

همانطور که می‌دانید هزینه و قیمت سقف کاذب بسته به نوع سقف، طراحی مورد نظر شما، حجم طراحی و … قیمت‌های متفاوتی خواهند داشت. معمولا در نمایندگی‌ها و شرکت‌های تولیدکننده، قیمت خرید سقف کاذب به مراتب کمتر از مغازه‌ها است. شما می‌توانید با ثبت درخواست خود در “شهر سرویس” و دریافت قیمت از طرف سازندگان سقف کاذب بهترین گزینه را برای خود انتخاب نمایید و هزینه‌های خود را کاهش دهید و با کیفیت نصب مطلوب ارزان‌ترین اجرای سقف کاذب را دریافت نمایید.

نحوه ثبت سفارش و دریافت قیمت نصب سقف کاذب در “شهر سرویس”

همچنین می‌توانید جهت اطلاع از قیمت ساخت و نصب سقف کاذب با ثبت سفارش (رایگان) در سامانه آنلاین خدمات منازل “شهر سرویس” از تمامی مجریان سقف کاذب، به رایگان قیمت بگیرید. شما می‌توانید نمونه کارهای بهترین طراحان و اجرا کنندگان سقف کاذب و نظرات مشتریان قبلی را در ابتدا ببینید و سپس اقدام به سفارش طراحی، اجرای و نصب سقف کاذب مطلوبتان کنید.

اجرای سقف کاذب را به حرفه‌ای‌ها بسپارید

متخصصین فعال در “شهر سرویس” از طراحان متبحری هستند که با تفکری خلاق می‌توانند با استفاده از المان‌های گوناگون، مدرن یا سنتی نظیر: نصب کاشی، نصب سرامیک، نصب سقف کاذب کنافی و … اجرای سقف کاذب محل شما را انجام دهند. جالب است بدانید طراحی، اجرای سقف کاذب و نصب سقف کاذب دارای دو بخش اصلی است:

  1. بخش اول ساخت شبکه‌ای فلزی که به سقف متصل می‌شود
  2. بخش دوم نصب سقف کاذب قرار دادن پنل‌های سبک بر روی شبکه فلزی متصل به سقف است. معمولا فاصله سقف اصلی با سقف کاذب بین 30 تا 50 سانتی‌متر است، که بسیاری از معماران و طراحان دکوراسیون داخلی از این فضا جهت نورپردازی حرفه ای استفاده می‌کنند.

نصب سقف کاذب برای کدام ساختمان‌ها پیشنهاد می‌شود؟

نصب سقف کاذب به عنوان یک پوشش غیر باربری برای سقف اصلی در نظر گرفته می‌شود. نقش سقف‌های کاذب علاوه بر زیبایی در معماری ساختمان، همچنین برای پوشاندن تاسیسات و سیم کشی‌ها و مخفی نگه داشتن آن‌ها نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع با نصب سقف کاذب می‌توانید عیوب سقف اصلی را نیز برطرف نمایید.

سقف کاذب به سقف اصلی و دیوارهای اطراف متصل می‌شود. سقف کاذب همچنین برای عایق نمودن سقف در برابر صدا و حرارت و هچنین اجرای نورپردازی‌های دکوراتیو به کار می‌رود. نصب سقف‌های کاذب در اکثر ساختمان‌های امروزی مورد توجه قرار می‌گیرد.

مزیت‌های نصب سقف کاذب چیست؟

نصب و اجرای سقف کاذب دارای مزایای زیادی است؛ از جمله این مزایا عبارتند از:

1. یکی از مزیت‌های قابل توجه نصب سقف کاذب، صرفه جویی در مصرف انرژی ساختمان است؛ زیرا در تابستان‌ها ساختمان را خنک‌تر و زمستان‌ها ساختمان را گرم نگه می‌دارد.

2. سقف کاذب به آسانی جابه جا می‌شود و می‌توانید چندین باز از سقف کاذب برای مکان‌های مختلف استفاده کنید؛ از این رو قیمت سقف کاذب مقرون به صرفه است. 

3. سقف‌ کاذب به آسانی بازسازی و ترمیم قرار می‌شوند؛ به همین دلیل در صورت خراب شدن یا آسیب دیدن سقف، می‌توانید آن‌ها را جایگزین یا ترمیم کنید.

 

 

انواع سقف کاذب موجود در بازار ایران

  • نصب و اجرای سقف کاذب ساده
  • نصب و اجرای سقف کاذب pvc
  • نصب سقف کاذب گچی
  • نصب و اجرای سقف کاذب شیشه‌ای
  • نصب و اجرای سقف کاذب فلزات رنگین
  • نصب و اجرای سقف کاذب آلومینیومی
  • نصب و اجرای سقف کاذب کامپوزیت
  • اجرای سقف کاذب سرویس بهداشتی
  • نصب سقف کاذب 60*60
  • نصب سقف کاذب کناف

 

جدیدترین طرح‌های سقف کاذب

انواع سقف کاذب بر اساس نوع کاربری و محل اجرا طرح‌های متفاوتی دارند. در ادامه به معروف ترین طرح‌های سقف کاذب می‌پردازیم.

 

نصب سقف کاذب pvc

این مدل از سقف‌های کاذب در بسیاری از ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. سقف کاذب pvc در پوشش‌های مختلف مانند پوشش سقف، دیوار پوش و البته کفپوش استفاده می‌شوند. در سال‌های اخیر pvc به خوبی توانسته است جز یکی از فاکتورهای اصلی ساختمان سازی باشد. در صورت طراحی و اجرای اصولی، استفاده از سقف کاذب پی وی سی زیبایی محل مورد نظر شما چندین برابر خواهد کرد.

نصب سقف کاذب پی وی سی نیازمند تخصص است. به کسی که در این کار تبحر دارد، نصاب سقف کاذب پی وی سی می‌گویند.

 

نصب سقف کاذب رابیتس

این نوع از سقف‌ کاذب بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد چرا که ملات‌ها به خوبی به رابیتس‌ها می‌چسبند و باعث سهولت در کار می‌شود. رابیتس جزء مصالحی هست که از کشش عرضی و پرس شدن ورق‌های گالوانیزه تولید و ساخته می‌شود. همچنین این محصول پس از گذر از مرحله برش آماده استفاده می‌باشد.

 

نصب سقف کاذب آکوستیک

این نوع از سقف کاذب معمولا برای سالن‌های همایش و سخنرانی استفاده می‌شوند چرا که عایق صدا بوده و با مصالح مختلف نیز ساخته و اجرا می‌شود و از مزایای تایل آکوستیک می‌توان به مقاوم بودن مقابل آتش، عایق بودن از نظر صوتی و حرارتی، نصب و همچنین نگهداری آسان، اشاره کرد.

 

نصب سقف کاذب کناف

سقف کاذب کناف هم از خانواده سقف‌های کاذب بوده و در ساخت یا تعمیر و بازسازی ساختمان‌های آپارتمانی و یا ویلایی و همچنین با کاربری، تجاری و مسکونی استفاده می‌شود. سقف کاذب کناف از مواد و پانل‌های مختلف ساخته می‌شود. این پانل‌ها اکثرا به شکل گچی هست سقف کاذب کناف با فاصله از پیش تعیین شده اجرا می‌شود.

 

بهترین نصاب سقف کاذب

با ثبت درخواست اجرای و نصب سقف کاذب در شهر خودتان، می‌توانید به رایگان متخصصین نصب سقف کاذب را مشاهده کنید. سپس باتوجه به نظرات مشتریان قبلی و پروفایل متخصصین، بهترین نصاب سقف کاذب را انتخاب کنید. 

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت تعمیر کابینت
  • قیمت نصب موکت
  • قیمت دکوراسیون منزل
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین اجرا و نصب  سقف کاذب
3/5
ممنون از خوش قولی کار را بسیار حرفه ای انجام دادند
نجفی
4.8/5
خوش برخورد و دلسوز بودند و کار سریع انجام شد
اکبر لسانی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
محسن صادقی شاد

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس