آسمان مجازی

میانگین قیمت آسمان مجازی

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت آسمان مجازی در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “آسمان مجازی” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش آسمان مجازی در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

آسمان مجازی را به متخصصش بسپار

آسمان مجازی (virtual sky) یا سقف کشسان، یکی از اعضای خانواده جذاب و کاربردی سقف­‌های مجازیست. اگر در رابطه با این سقف جستجو کرده باشید، با عباراتی مانند آسمان مجازی اتاق خواب، آسمان مجازی پذیرایی یا آسمان مجازی دستشویی برخورد داشته‌اید و تا حدودی با کاربرد آن آشنا هستید.

در صورتی که سوالی در مورد قیمت آسمان مجازی کشسان دارید، می­‌خواهید بدانید آسمان مجازی چیست، یا به دنبال متخصص نصب آسمان مجازی دستشویی و… هستید، با ما همراه باشید.

شهر سرویس فاصله شما با متخصصین را به کوتاهی چند کلیک کرده است. درخواست خود را به رایگان در “شهر سرویس” ثبت کنید. متخصصین نصب آسمان مجازی به شما قیمت می­‌دهند، و شما می‌­توانید مناسب‌­ترین فرد را انتخاب کنید.

چرا از آسمان مجازی استفاده کنیم؟

آسمان مجازی از سبک‌­ترین مدل­‌های سقف کاذب است. آسمان مجازی سه بعدی به دلیل قابلیت کشسانی خود، مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربات ناگهانی دارد. قابلیت ارتجاعی و انعطاف‌پذیری آن باعث کش آمدن در صورت فشار و ضربه می‌شود، و از پاره شدن و آسیب دیدن آن جلوگیری می­‌کند. با وجود امکان آسمان مجازی سه بعدی با طرح دلخواه شما نیز، هیچ محدودیتی در طرح آسمان مجازی سه بعدی وجود ندارد.

انواع آسمان مجازی سه بعدی در طیف وسیعی از رنگ­‌ها با جلوه‌های مات، شفاف، نیمه شفاف و… تولید می­‌شوند.

همچنین، سقف آسمان مجازی برخلاف سایر سقف­‌های کاذب نیازی به تجهیزات آویز ندارند. نصب آسمان مجازی به گونه­‌ای است که متخصص، تعدادی ریل­ کوچک روی سقف نصب می‌کند که از دید افراد مخفی است. پس از نصب ریل­‌های نگهدارنده به صورت مخفی، لبه‌­های آسمان مجازی درون ریل‌­ها قرار می‌­گیرد. انواع آسمان مجازی دستشویی، آسمان مجازی اتاق خواب، آسمان مجازی پذیرایی و… در فریم‌­های متنوعی از قبیل سه بعدی، بیضی، مستطیل، منحنی و… ساخته می­‌شوند.

بنابراین، شما می­‌توانید علاوه بر چاپ آسمان مجازی، آن را متناسب با سقف­تان انتخاب کنید.

این سقف­‌های کاذب قابل شستشو هستند و بدون استفاده از مواد شوینده نیز به راحتی تمیز می­‌شود. آن‌ها قابلیت جابجایی دارند و می‌­توان آن‌ها را به دفعات باز کرد و به مکان دیگری از ساختمان انتقال داد.

قیمت آسمان مجازی چگونه تعیین می­‌شود؟

قیمت آسمان مجازی با توجه به ابعاد سقف مورد نظر، ضخامت آسمان مجازی، و دستمزد اجرای آن مشخص می‌­شود. قیمت سقف آسمان مجازی به صورت متر مربع محاسبه و اعلام می­‌شود. البته مدل­‌های جدید آن نیز (برای مثال آسمان مجازی سه بعدی در مقایسه با عکس و چاپ آسمان مجازی) می­‌تواند قیمت آسمان مجازی را تغییر دهد. 

برای اطلاع از رقم دقیق قیمت آسمان مجازی کشسان (شامل تایل‌­های آن و دستمزد اجرا)، می­‌توانید با ثبت درخواست نصب آسمان مجازی در اپلیکیشن “شهر سرویس” و بدون نهایی کردن سفارش، از هزینه پیشنهادی متخصصین برای قیمت آسمان مجازی کشسان مطلع شوید. چاپ آسمان مجازی

کدام آسمان مجازی برای پروژه شما مناسب است؟

سقف آسمان مجازی با توجه به ایده خاص خود، طرفداران زیادی دارد که از آن در دکوراسیون داخلی استفاده می­‌کنند. آسمان مجازی طرح گل یا سایر طرح‌­ها، سقفی پارچه‌­ای از جنس PVC با ضخامت کمتر از 1 میلی­متر است که نمایی شیک و مدرن به سقف ساختمان می­دهد. البته آسمان مجازی گاهی به صورت تایل­‌هایی از جنس پلکسی گلس که امکان چاپ تصاویر مختلف روی آنها مکان دارد نیز معرفی می‌­شوند.

البته انتخاب مدل برای نصب آسمان مجازی دستشویی، آسمان مجازی اتاق خواب و آسمان مجازی پذیرایی، در کنار نورپردازیست که جلوه واقعی خود را پیدا می‌­کند. همه ما با نقش نورپردازی در زیبایی هرگونه فضایی آشنا هستیم. اجرای نورپردازی پشت آسمان مجازی هم به صورت تلفیقی و هم به صورت مجزا انجام می­‌شود؛ و میزان عبور نور به نوع پارچه سقف بستگی دارد. همچنین، در آسمان مجازی دستشویی و سایر فضاها می­‌توان انواع لامپ روشنایی مانند لامپ­های LED را نصب کرد.

برای اینکه بدانیم برای آسمان مجازی دستشویی، آسمان مجازی اتاق خواب، آسمان مجازی پذیرایی، و حتی چاپ آسمان مجازی کدام گزینه بهتری برای ما خواهد بود، در ادامه انواع این سقف کاذب زیبا را معرفی می­‌کنیم:

 

1. سقف کشسان مات

پارچه­‌ای که در تولید این سقف به کار رفته است، نور را به طور یکنواخت در فضا پخش می­‌کند. سقف کشسان مات در طراحی­‌های ساده بسیار محبوب است.

 

2. آسمان مجازی براق

آسمان مجازی براق بیشترین میزان نور را از خود عبور می­دهد، و نقش قابل توجهی در زیباسازی دکوراسیون داخلی به عهده دارد.

 

3. سقف کشسان ساتن

این مدل مابین سقف کشسان مات و سقف کشسان براق قرار گرفته، و نور را به میزان متوسط از خود عبور می‌­دهد. سقف کشسان ساتن در مقایسه با سایر مدل­‌ها کاربرد گسترده‌­تری دارد.

 

4. آسمان مجازی کشسان نورگذر

این نوع سقف در مکان‌­هایی به کار می­‌رود که نیاز به نور طبیعی احساس می‌­شود.

 

5. آسمان مجازی طرح شب

آسمان مجازی طرح شب برای کسانی که از زیبایی آسمان در شب لذت می‌برند، بسیار مناسب است.

آسمان مجازی برای کدام قسمت‌های ساختمان کاربرد دارد؟

آسمان مجازی دارای خاصیت انطباق پذیری در قسمت‌های متفاوتی از ساختمان است. بیشترین کاربردی که آسمان مجازی دارد برای آشپزخانه و سرویس بهداشتی است، اما کاربردش به همین دو محدود نمی‌شود.

سقف آسمان مجازی سرویس بهداشتی

آسمان مجازی سرویس بهداشتی یکی از پرطرفدارترین انواع آسمان مجازی است. امروزه اهمیت به زیبایی محیط سرویس بهداشتی و حمام بیشتر از گذشته شده است. با قرار دادن سقف آسمان مجازی سرویس بهداشتی، زیبایی خاص و بی نظیری را برای حمام و سرویس بهداشتی ساختمان فراهم می‌کنید.

آسمان مجازی آشپزخانه

آشپزخانه قلب خانه است. یکی از کاربردهای آسمان مجازی در آشپزخانه است. طرح‌های متفوات و متنوعی برای آسمان مجازی آشپزخانه وجود دارد.

مزایای ثبت سفارش آسمان مجازی در “شهر سرویس” چیست؟

امروزه کمتر خدماتی را می‌­توان پیدا کرد که افراد زیادی در حال فعالیت در آن نباشند. اما چگونه می‌توان از خدمات بهترین متخصصان این حوزه، هنگام پرداخت منصفانه‌­ترین قیمت آسمان مجازی کشسان استفاده کرد؟

“شهر سرویس” این امکان را برای شما فراهم کرده است. شما با استفاده از خدمات نصب آسمان مجازی دستشویی، آسمان مجازی اتاق خواب و … در محل توسط “شهر سرویس”، به متخصصان مجرب در شهر خود دسترسی مستقیم دارید؛ می­‌توانید اطلاعات و سوابق کاری آنها را بررسی کنید، نظرات کاربران را در مورد پروژه­‌های قبلی آنها بخوانید، و از قیمت آسمان مجازی کشسان پیش از نهایی کردن سفارش مطلع شوید.

پیگیری تیم پشتیبانی “شهر سرویس” برای بررسی روند اجرای کار را نیز به این موارد اضافه کنید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت بنایی
  • قیمت گچبری و گچ کاری
  • قیمت اجرای سیستم اعلام و اطفا حریق
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین آسمان مجازی
3/5
ممنون از خوش قولی کار را بسیار حرفه ای انجام دادند
نجفی
4.8/5
خوش برخورد و دلسوز بودند و کار سریع انجام شد
اکبر لسانی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
محسن صادقی شاد

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس