ساخت آلاچیق و سایبان

میانگین قیمت ساخت آلاچیق و سایبان

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
250،000

تومان

180،000

تومان

90،000

تومان

60،000

تومان

قیمت ساخت آلاچیق و سایبان در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت “ساخت آلاچیق و سایبان” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصین به رایگان قیمت بگیرید.

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش ساخت آلاچیق و سایبان در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
اپلیکیشن شهر سرویس
نسخه تحت وب

ساخت آلاچیق و سایبان را به متخصصش بسپار

ساخت آلاچیق و ساخت سایبان از جمله خدمات تابستانی و جذاب در طراحی و دکوراسیون حیاط و خانه‌های ویلایی است. در هنگام نیاز به این حرفه، میزان دسترسی به افراد متخصص در ساخت آلاچیق و ساخت سایبان برای همه یکسان نیست. بازار آنلاین “شهر سرویس” با ایجاد یک فضای ارتباطی و مناسب بین مشتریان و افراد متخصص در این زمینه درصدد رفع این مشکل برآمده است. 

“شهر سرویس” یک بستر مناسب جهت ثبت سفارش رایگان برای مشتریان و دریافت سفارش برای متخصصین در زمینه ساخت آلاچیق و ساخت سایبان فراهم آورده است. بهترین متخصصین در این زمینه برای کاربران ارسال قیمت را به رایگان انجام داده و شرایط را برای انتخاب یک فرد کاربلد برای آنها فراهم می‌کنند.

 

  • چه زمانی به متخصصین ساخت آلاچیق و ساخت سایبان نیاز دارید؟
  • قیمت ساخت آلاچیق و ساخت سایبان چگونه محاسبه می‌شود؟
  • مزایای ثبت سفارش ساخت آلاچیق و ساخت سایبان در “شهر سرویس”
  • آشنایی با نحوه ساخت آلاچیق و ساخت سایبان
  • نحوه ثبت سفارش ساخت آلاچیق و ساخت سایبان در “شهر سرویس”

چه زمانی به متخصصین ساخت آلاچیق و سایبان نیاز دارید؟

اگر تصمیم به ساخت آلاچیق و سایبان در فضا و محوطه منزلتان دارید و یا به دنبال به کارگیری چند ایده جدید در ایجاد تغییرات در فضای قبلی آلاچیق و سایبان نصبی در محوطه منزل دارید، پس حتما به یک متخصص ساخت آلاچیق و ساخت سایبان نیاز دارید.

برای انتخاب متخصص ساخت آلاچیق و ساخت سایبان باید نهایت دقت را داشته باشید، “شهر سرویس” با ارائه یک بستر اصولی و کاربردی در راستای ایجاد ارتباط بین کاربران و متخصصین ساخت آلاچیق و سایبان آمادگی لازم را برای راهنمایی کاربران در این زمینه دارد.

 

قیمت ساخت آلاچیق و ساخت سایبان چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت ساخت آلاچیق و ساخت سایبان بر اساس مواردی مثل نوع ساختمان، اندازه‌ آلاچیق و سایبان مورد نظر، طرح درخواستی، مواد اولیه و تجهیزات درخواستی متغیر است. ساخت آلاچیق و ساخت سایبان از جایی که به محل زندگی و سلامت افراد مرتبط بوده از حساسیت بالایی برخوردار است.

با ثبت سفارش رایگان در بازار آنلاین “شهر سرویس” امکان استعلام قیمت رایگان برای مشتریان فعال می‌شود. کاربران می‌توانند به راحتی از افراد متخصص در زمینه ساخت آلاچیق و ساخت سایبان وابسته به نوع سفارش ثبت شده تا حدودی استعلام قیمت رایگان بگیرند.

مزایای ثبت سفارش ساخت آلاچیق و ساخت سایبان در “شهر سرویس”

ساخت آلاچیق و ساخت سایبان در حیاط منازل و خانه‌های ویلایی علاوه بر داشتن امکانات رفاهی در صورت ساخت اصولی روی چهره منزل نیز تاثیر دارد. استفاده از مواد اولیه و تجهیزات مناسب و همین طور رعایت اصول فنی در ساخت آلاچیق و ساخت سایبان اهمیت زیادی دارد. این امر حساسیت بالای انتخاب افراد متخصص برای انجام این کار را نشان می‌دهد.

امکان دسترسی به یک فرد متخصص در ساخت آلاچیق و ساخت سایبان برای همه افراد به یک اندازه نیست. اینجاست که مزیت ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن و سایت شهر سرویس برای افراد روشن می‌شود. یک ثبت سفارش رایگان در شهر سرویس مشکل این دسته از افراد برای یافتن یک متخصص مناسب در ساخت آلاچیق و سایبان کاملا رفع می‌کند.

 

هزینه ساخت آلاچیق فلزی

امکان مشاهده قابلیت‌ها، پروفایل و همین‌طور پروژه‌های قبلی کار کرده افراد متخصصین ساخت آلاچیق و ساخت سایبان برای کاربر درخواست کننده ایجاد می‌شود. همین موضوع کاربر را برای انتخاب یک فرد متخصص راهنمایی می‌کند و تا حد زیادی از ضرر و زیان مالی ناشی از انتخاب افراد غیرمتخصص جلوگیری می‌کند. علاوه بر این موارد امکان استعلام قیمت رایگان در ازای دریافت اطلاعات سفارش از سمت متخصصین برای مشتریان در “شهر سرویس” ایجاد شده است.

بنابراین با صرف کمترین زمان، به راحتی می‌توانید یک متخصص ساخت آلاچیق و ساخت سایبان را پیدا کنید و انجام کارتان را به افراد کاربلد در این زمینه بسپارید.

آشنایی با نحوه ساخت آلاچیق و ساخت سایبان

امروزه امکان ساخت آلاچیق و ساخت سایبان برای محوطه‌های نسبتا کوچک مثل حیاط گرفته تا خانه‌های باغی و ویلایی به یک اندازه وجود دارد. آلاچیق و سایبان در سبک‌های مختلف مثل چوبی، فلزی، شیشه‌ای و بلوکی وابسته به نوع ساختمان و نحوه کاربردی آلاچیق ساخته و مورد استفاده قرار می‌گیرد. چند نمونه از انواع ساخت آلاچیق و ساخت سایبان به صورت زیر قابل مشاهده است.

انواع طرح‌های مختلف آلاچیق

ساخت آلاچیق و سایبان وابسته به نوع کاربرد و محل قرار گرفتن آن و طرح‌های ارائه شده می‌تواند متفاوت باشد. موارد دیگر تنوع در ساخت آلاچیق و ساخت سایبان به جنس طراحی آن بستگی دارد.

ساخت آلاچیق باغی

از این سبک ساخت آلاچیق و ساخت سایبان برای محیط‌هایی مثل خانه باغ‌ها کاربرد دارد. استفاده از طرح‎های متناسب با محیط برای ساخت آلاچیق در این نوع بسیار اهمیت دارد. آلاچیق باغی در نمونه‌های مختلف چوبی، فلزی و … ساخته شده و به مشتریان عرضه می‌شود.

 

ساخت  آلاچیق مخصوص حیاط

این نمونه از ساخت آلاچیق بیشتر برای فضاهای کوچک تری مثل حیاط منزل و محوطه ویلا در نظر گرفته شده است. آلاچیق‌های حیاط بر اساس سلیقه افراد می‌تواند مدرن یا ساده و با جنس مواد اولیه مختلف باشد. در این قسمت طرح‌های مشابهی مثل نمونه زیر برای این مدل ارائه می‌شود.

ساخت آلاچیق با بلوک

جنس مواد اولیه ساخت آلاچیق و ساخت سایبان می‌تواند بلوکی، سنگی، شیشه ای و یا چوبی باشد. نمونه‌های مختلفی از ساخت آلاچیق با بلوک وجود داشته و قابل نصب در محیط‌های مختلف است.

ساخت سایبان ساده

انواع سایبان‌های ساده برای مصارف مختلف در محل‌های گوناگون ساخته و عرضه می‌شوند. اندازه سایبان و همین‌طور محل نصبی آن تا حد زیادی در نحوه ساخت سایبان تاثیر دارد.

ساخت سایبان پارکینگ

برای جلوگیری از آفتاب سوختگی خودرو و کثیف شدن آن، ساخت سایبان پارکینگ برای حیاط خانه، ضروریست. 

نحوه ثبت سفارش ساخت آلاچیق و ساخت سایبان در “شهر سرویس”

با ثبت سفارش رایگان در “شهر سرویس” به‌صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن و سایت در کمترین زمان ممکن و بدون صرف هزینه‌ای با متخصصین ساخت آلاچیق و ساخت سایبان در ارتباط باشید. پس از شرح درخواست و نوع مدل انتخابی و فضایی که کار باید در آن صورت گیرد؛ از کارشناسان مربوطه در ساخت آلاچیق و سایبان به رایگان استعلام قیمت بگیرید؛ و در کمال آرامش کار را به کاردان بسپارید.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

خدمات مشابه در بازار "شهر سرویس"

  • قیمت بنایی
  • قیمت گچبری و گچ کاری
  • قیمت اجرای سیستم اعلام و اطفا حریق
از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین ساخت آلاچیق و سایبان
3/5
ممنون از خوش قولی کار را بسیار حرفه ای انجام دادند
نجفی
4.8/5
خوش برخورد و دلسوز بودند و کار سریع انجام شد
اکبر لسانی
4.3/5
کار را خوش قیمت و منصفانه انجام دادند
محسن صادقی شاد

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس