خدمات لوازم خانگی

میانگین قیمت خدمات لوازم خانگی

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
130،000

تومان

80،000

تومان

40،000

تومان

15،000

تومان

قیمت خدمات مرتبط با لوازم خانگی ر بازار چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه لوازم خانگی” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از بهترین متخصص به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش خدمات لوازم خانگی در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
نسخه تحت وب اپلیکیشن شیراز سرویس
نسخه تحت وب
  1. نصب و  تعمیر یخچال و فریزر

تعمیر لوازم خانگی از جمله تعمیر یخچال، از جمله خدماتی است که باید توسط متخصصین مجرب انجام شود؛ به خصوص به دلیل اهمیت یخچال در زندگی کنونی ما، برخی متخصصین به صورت شبانه روزی به ارائه خدمات تعمیرات یخچال مشغول هستند. 

شهر سرویس” بستری فراهم نموده است تا شما بتوانید به صورت رایگان درخواست‌تان را ثبت کنید و با شرح مشکل پیش آمده برای یخچال‌تان، از متخصصین قیمت بگیرید. شما می‌توانید نظرات مشتریان قبلی تعمیرکاران یخچال را مطالعه کنید و با مقایسه قیمت‌های پیشنهادی، بهترین تعمیرکار برای تعمیر یخچال را انتخاب کنید.

خدمات تعمیر یخچال در منزل یا همان تعمیر یخچال فریزر در منزل شامل تعمیر یخچال امرسان، تعمیر یخچال سامسونگ، تعمیر یخچال ال جی، تعمیر یخچال ساید بای ساید و … می‌شود. بد نیست بدانید متخصصان تعمیر یخچال(تعمیرکار یخچال سیار) مهارت کافی در زمینه دیگر تعمیرات لوازم منزل مانند تعمیر ماشین لباسشویی، تعمیر ماشین ظرفشویی نیز دارند. قیمت تعمیر یخچال متناسب با ایرادات یخچال و قطعاتی که لازم است تعویض شود تعیین می‌شود. هر چقدر که یخچال قدیمی‌تر باشد تعمیر یخچال قدیمی مشکل تر است.

سرویس و تعمیر یخچال و فریزر در شیراز

2. نصب و  تعمیر ماشین لباسشویی

تعمیر ماشین لباسشویی یکی از خدمات تعمیر لوازم خانگی است که باید توسط متخصصین حرفه‌ای ارائه شود. در نگاه اول شاید تعمیر ماشین لباسشویی، دارای پیچیدگی خاصی به نظر نرسد؛ اما با توجه به تعداد قطعات به کار رفته در ماشین لباسشویی و پیچیدگی ماشین‌های لباسشویی مدرن، انتخاب یک متخصص تعمیر ماشین لباسشویی، انتخابی کاملا هوشمندانه و معقول است. علاوه بر پرداختن به تعمیر ماشین لباسشویی، به موارد دیگری از حمله قیمت تعیمر ماشین لباسشویی (هزینه تعمیر ماشین لباسشویی)، تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو، تعمیر ماشین لباسشویی ال جی، تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ، تعمیر ماشین لباسشویی آبسال و … بپردازیم.

تعمیر ماشین لباسشویی

3. نصب و  تعمیر ماشین ظرفشویی

تعمیر ماشین ظرفشویی یکی از خدمات پر درخواست “شهر سرویس” است. جهت تعمیر ماشین ظرفشویی می‌توانید درخواست تعمیر ظرفشویی خود را در سایت و یا اپلیکیشن “شهر سرویس” ثبت نمایید. ما بهترین متخصصین تعمیر ماشین ظرفشویی را گرد هم آورده‌ایم. شما می‌توانید به راحتی تعمیر ماشین ظرفشویی خود را در “شهر سرویس” انجام دهید. خرابی ماشین ظرفشویی، کابوس بیشتر خانم های خانه دار است. تعمیر ماشین ظرفشویی یکی از دغدغه‌های رایج در منزل است. اجزای داخلی ماشین ظرفشویی بیشتر در معرض خرابی ماشین ظرفشویی قرار می گیرند.

تعمیر ماشین ظرفشویی

4. نصب و تعمیر اجاق گاز

تعمیرات لوازم خانگی به ویژه تعمیر اجاق گاز، جز آن دسته از مهارت‌هایی است که تعمیرکار باید دانش و تجربه بالایی داشته باشد. اگر برای تعمیر اجاق گاز خود به دنبال مجرب‌ترین تکنسین می‌گردید، پس برای پیدا کردن بهترین تعمیرکار اجاق گاز روی ما حساب کنید.

اکنون برای درخواست خدمات تعمیر اجاق گاز، تعمیر اجاق گاز رومیزی، تعویض ترموکوپل اجاق گاز رومیزی، تنظیم شعله اجاق گاز رومیزی و دیگر تعمیرات می‌توانید وارد صفحه فرم سفارش شوید و درخواست خود را به راحتی ثبت کنید.

قیمت تعمیر اجاق گاز

5. نصب و تعمیر هود

تعمیر هود آشپزخانه یعنی تضمین هوای بدون بو و پاکیزه در قلب خانه. برای تعمیرات هود به متخصصینی احتیاج داریم که ضمن پیدا کردن صحیح عیوب، سریع آنها را رفع کنند. انواع هود آشپرخانه و مدل‌های مدرن آنها، دستگاه‌هایی حساس‌اند که با مطالعه چند فایل در مورد آموزش تعمیر هود کن یا آموزش تعمیر برد هود نمی‌توان برای تعمیر آنها دست به‌کار شد.

تعمیر هود استیل البرز، تعمیر هود بیمکث، تعمیر هود درسا و تعمیر هود کن در میان درخواست‌های تعمیر هود به کرات دیده می‌شود.

هرکجا که به خدمات تعمیر هود آشپزخانه احتیاج داشته باشید، “شهر سرویس” آماده کمک‌رسانی به شماست. درخواست‌تان را به رایگان ثبت کنید، پیشنهاد قیمت متخصصین برای تعمیر هود را بررسی، و بهترین فرد را انتخاب کنید.

تعمیر هود

6. نصب و تعمیر ماکروفر و مایکروویو

تعمیر ماکروفر یا Microwave Repair یا تعمیر ماکروویو چه مزایا و معایبی به همراه دارد؟

تعمیر ماکروفر معمولا یکی از دغدغه‌های هر کدبانویی است. اکثر افرادی که از ماکروفر استفاده می‌کنند، ترجیح می‌دهند که تعمیر ماکروفر در منزل صورت گیرد. ما در این مطلب سعی کرده‌‌ایم مواردی را درباره تعمیر ماکروفر برای شما توضیح دهیم.

ما در ابتدا مزایا و معایب ماکروفر را بیان کرده‌ایم، سپس عیب‌های رایج ماکروفر و راه حل‌های تعمیر ماکروفر را شرح داده‌ایم. اگر برای شما هم جالب است که درباره تعمیر ماکروفر بیشتر بدانید، پس تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

تعمیر ماکروفر انواع برند‌های موجود در بازار توسط متخصصین “شهر سرویس” از جمله:

  • تعمیر ماکروفر سامسونگ

  • تعمیرات ماکروفر پاناسونیک

  • تعمیر ماکروویو ال جی

  • تعمیر ماکروفر ال جی

مزایای ماکروفر

استفاده از ماکروفر برای پخت غذا در حفظ ویژگی‌‌های مغذی مواد غذایی موثر است. مواد معدنی و ویتامین‌‌ها در هنگام استفاده از ماکروویو نسبت به دیگر روش‌‌های پخت و پز بیشتر حفظ می‌‌شوند. ماکروفر برای یخ زدایی مواد غذایی منجمد مثل گوشت، مرغ یا سبزیجات مطلوب است که در عرض چند دقیقه انجام می‌‌شود و یکی از ایمن‌ترین روش‌‌های یخ زدایی است.

از جمله معایب ماکروفر می‌توان به این قضیه اشاره کرد که طبخ غذا در فرهای ماکروفر کوتاه است و میکروب‌‌هایی که احتمالا در غذا وجود داشته کشته نمی‌‌شوند؛ و برای سلامتی می‌‌تواند مضر باشند.

چگونه یک تعمیرکار مطمئن برای تعمیر شومینه پیدا کنیم؟ باکیفیت‌ترین خدمات تعمیرات شومینه سنگی در کجا انجام می‌شود؟ هزینه تعمیر شومینه چقدر است؟ همه این‌ها سوالاتی است که جواب آن‌ها را در این مقاله خواهید یافت.

تعمیر مایکروو و ماکروفر

7. تعمیر و نصب دستگاه تصفیه آب

نصب دستگاه تصفیه آب خانگی یکی از راه‌های مناسب و به صرفه برای تامین آب شرب مصرفی برای منازل و شرکت‌هاست. املاح موجود در آب برای سلامتی مضر هستند. از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی برای نصب تصفیه آب استفاده کنید.

حتی اگر از بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی هم استفاده کنید، دستگاه شما ممکن است دچار مشکلاتی شود. خوشبختانه تعویض و یا تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی به سادگی توسط تعمیرکاران انجام می‌شود. 

در صورتی که به نصب دستگاه تصفیه آب خانگی یا تعمیر دستگاه تصفیه آب خانگی نیاز داشتید، می‌توانید درخواست خود را برای متخصصین فعال در بازار «شهر سرویس» به رایگان ثبت کنید و بهترین متخصص را متناسب با نیازتان انتخاب کنید. 

نصب دستگاه تصفیه آب

8. تعمیر جاروبرقی

حتما موافقید که تعمیر جاروبرقی یا تعمیر جارو برقی از خدماتی است که باید توسط متخصصش انجام شود. نوع و برند جاروبرقی مهم نیست. بعد از گذشت چند سال هر جاروبرقی گرانی نیز دچار مشکل می‌شود. به طور میانگین سالی یک بار ممکن است به تعمیر جاروبرقی نیاز پیدا کنید.

بررسی و تعمیر کولر آبی شما توسط تعمیرکار کولر آبی ماهر و با تجربه به همراه قیمت تعمیر کولر آبی مناسب می‌تواند شما را از بسیاری از مشکلات آینده آسوده خاطر کند. اکنون اگر برای تعمیر کولر آبی به دنبال مجرب‌ترین تعمیرکاران می‌گردید؛ پس همین حالا سفارش خود را به رایگان ثبت کنید تا در کمترین زمان ممکن به چندین تعمیرکار و متخصص کولر آبی دسترسی پیدا کنید.

تعمیر جاروبرقی

9. نصب و تعمیر تلویزیون

نصب تلویزیون از نحوه راه اندازی انواع دستگاه تلویزیون گرفته تا نصب و راه اندازی تلویزیون همراه(تلویزیون‌های هوشمند) بر روی گوشی و انواع کامپیوتر و لب تاپ را شامل می‌شود. نصب تلویزیون وابسته به نوع آن و همین طور امکانات درخواستی برای استفاده و کاربرد تلویزیون در مکان مشخص به شکل‌های مختلفی صورت می‌گیرد. 

با ورود نسل جدید تلویزیون با تجهیزات پیشرفته مثل سینمای خانگی و انواع آنتن‌ها و تقویت کننده‌های وابسته به آن بر پیچیدگی کار نصب تلویزیون نسبت به گذشته افزوده شده است. این امر نیاز افراد به یک متخصص برای نصب و راه اندازی تلویزیون ایجاد کرده است.

نصب و تعمیر تلویزیون
با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین خدمات لوازم خانگی
3/5
بسیار عالی هم برخورد و هم انجام کار،حضور به موقع راهنمایی های بسیار خوب
4.8/5
کارشون بسیار عالی و خوب بود و مشاوره خوب و تخصصی هم دادن
4.3/5
شخصی متعهد و بسیار محترم و کار بلد

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس