خدمات شستشو و تنظیف

میانگین قیمت خدمات شستشو و تنظیف

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
130،000

تومان

80،000

تومان

40،000

تومان

15،000

تومان

قیمت خدمات مرتبط با شستشو و تنظیف در بازار چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه خدمات شستشو و تنظیف” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از بهترین متخصص به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش خدمات شستشو و تنظیف در اپلیکیشن شهر سرویس دارید، می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
نسخه تحت وب اپلیکیشن شیراز سرویس
نسخه تحت وب

خدمات شستشو و تنظیف اعم از:

  •  نظافت منزل
  • نظافت شرکت و محل کار
  • نماشویی
  • نظافت مشاعات و راه پله
  • مبل شویی
  • شستشوی موکت
  • شستشوی پرده و پتو
  • خشکشویی لباس
  • قالیشویی
  • کفسابی
  • خشکشویی خوشخواب

1.نظافت منزل

نظافت منزل در فرهنگ ما ایرانی‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل درخواست نظافتچی منزل (نظافتچی آقا یا نظافتچی خانم) برای سرویس نظافت منزل یا نظافت ساختمان از شرکت خدماتی نظافتی به شدت زیاد است. 

توجه کنید در شرکت های نظافتی، تعرفه نظافت منزل متفاوت است و معمولا هزینه نظافت منزل توسط خانم بیشتر از نیروی آقا است. پس از ثبت سفارش شما در بازار “شهر سرویس” به صورت رایگان از چند شرکت خدمات منزل چند پیشنهاد قیمت دریافت می‌کنید و پس از آن می‌توانید نظافتچی منزل را از بین شرکت های خدماتی نظافتی معتبر انتخاب کنید. اگر شما هم به دنبال کارگر نظافت منزل خوب و مورد اطمینان هستید بهتر است ادامه متن را مطالعه کنید.

2. نظافت شرکت و محل کار

نظافت شرکت و محل کار چیزی فراتر از تمیز نگه‌داشتن محیط کار و زیبایی آن است. در واقع نظافت محل کار باعث افزایش راندمان و کارایی شرکت می‌شود. انجام به موقع نظافت محل کار سبب کارآمدی کارکنان و همچنین افزایش سود بیشتر خواهد شد. بنابراین قطعا نظافت دفتر کار آراستگی آن، زیبائی محل کار را دو چندان می‌کند. در بازار آنلاین “شهر سرویس” می‌توانید برای  نظافت محل کار، بدون نیاز به تماس تلفنی و ماندن در صف انتظار پاسخگویی می‌توانید به راحتی درخواست خود را در سایت یا اپلیکیشن “شهر سرویس” ثبت نمایید و نظافت محل کار خود را به بهترین شرکت‌های خدماتی نظافتی بسپارید.

نظافت شرکت

3. نماشویی

در “شهر سرویس” می‌توانید قیمت نماشویی و تخمین هزینه شستشوی نمای ساختمان را به رایگان دریافت کنید. درخواست خود را برای بهترین شرکت‌های نماشویی ثبت کنید و منتظر پیشنهاد قیمت و تماس آن‌ها بمانید. همچنین نماشویی با دستگاه و نماشویی با طناب نیز متفاوت است. با ثبت درخواست نماشویی در شهر سرویس به شما لیست قیمت شستشوی نمای ساختمان را ارائه می دهیم. شما می توانید از بین بهترین نماشویی های شهرتان بهترین خود را انتخاب نمایید.

نماشویی

4. نظافت راه پله و مشاعات

نظافت راه پله و نظافت مشاعات یا نظافت راه پله و پارکینگ از مسائل مهم مربوط به نظافت ساختمان است که در برنامه نظافت آپارتمان باید به آن توجه کرد. زیرا به محض ورود افراد به ساختمان، راه پله اولین جایی است که دیده می‌شود و کثیفی آن جلب توجه می‌کند.

معمولا متقاضیانی که به نظافت راه پله و نظافت مشاعات نیاز دارند در هنگام ثبت درخواست نظافت خود، نظافتچی آقا را به نظافتچی خانم ترجیح می‌دهند. در صورت نیاز به کارگر برای نظافت راه پله “شهر سرویس” بهترین نیروهای نظافت منزل که پس از چند مرحله گزینش شده اند و مورد تایید هستند برای شما می‌فرستد.

خدمات کفسابی در شیراز

5. مبل شویی

خدمات مبل شویی و شستشوی مبل همیشه پردرخواست است. این سطح درخواست برای مبل شویی در فصل نزدیک بهار و با شنیده شدن بوی عید بیشتر می شود. بیش‌تر افراد شستشوی مبل در منزل را به حمل مبلمان به مراکز مبل شویی ترجیح می‌دهند. که این امر در مبل شویی کاملا طبیعی است. شستشوی مبل نیز همانند سایر خدمات نیاز دانش فرد دارد.

از جمله در امر شستشوی مبل نیاز به شناخت پارچه‌ مبل، مواد مبل شویی، دستگاه مبل شویی و حتی نوع لکه‌های مبل دارد. شستشوی مبل در منزل با قالیشویی و شستشوی فرش متفاوت است؛ و از مواد شوینده مبل(شوینده مخصوص مبل شویی) استفاده می‌شود. 

برای شستشوی مبل و مبل شویی در منزل خود به دنبال مبل شویی ارزان نباشید. کیفیت انجام کار مبل شویی در هنگام شستشوی مبل بسیار مهمتر از قیمت مبل شویی است.

مبل شویی در شیراز

6. شستشوی موکت

شستشوی موکت از سری نکات ضروری در نظافت منزل به شمار می آید. رعایت اصول شستشوی موکت در کیفیت و عمر نگهداری انواع موکت تاثیر بسزایی دارد. لکه گیری و شستن موکت با توجه به جنس و رنگ موکت با انواع مواد تمیزکننده و ضدعفونی کننده مخصوص صورت می‌گیرد.

امروزه به دلیل استفاده زیاد و کاربردی از انواع موکت برای پوشاندن کف ساختمان‌های تجاری و مسکونی، سالن‌ها و تالار اجتماعات، مساجد و اماکن مذهبی و عمومی اهمیت به کارگیری افراد متخصص برای شستشوی موکت در محل را افزایش داده است. این سبک خدمات با رعایت مراحل و روش‌های اصولی برای انواع موکت‌ها انجام می‌شود.

مراحل شستشوی موکت از جنس انتخابی موکت تا مواد شوینده‌ی مناسب، روش صحیح شستن و همین طور هزینه‌ی مورد نیاز، به استفاده از افراد متخصص در شستشوی موکت بستگی مستقیم دارد. در “شهر سرویس” افراد متخصص در زمینه خشکشویی و شستشوی موکت را در شهر خودتان پیدا کنید.

شستشوی موکت

7. شستشوی پرده و پتو

شستشوی پرده و شستشوی پتو یکی از خدماتی است که با نزدیک شدن به سال جدید بسیار پردرخواست است. اما پیدا کردن خشکشویی که در از بین بردن چرک مرده پرده‌ها و شستشوی پتوها مهارت داشته باشد کار دشواری است. شستشوی پرده‌های حریر و شستن پرده‌های زبرا از همه سختتر است. زیرا در صورتی که شستشوی پرده‌های حریر به درستی انجام نشود به پرده آسیب وارد می‌شود. شستن پردهای توری در لباسشویی اشتباه است زیرا تور آن‌ها آسیب دیده و احتمال پارگی بسیار زیاد است. اگر به دنبال روش شستن پردهای توری هستید به شما پیشنهاد می‌کنم که این کار را به خشکشویی بسپارید تا مشکل را به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف نماید. شستن پرده‌های زبرا نیز جزو خدماتی است که در شستشوی پرده ارائه می‌شود. 

شستشوی پرده و پتو

8. خشکشویی لباس

خشکشویی و خشکشویی آنلاین، خدمتی است که به صورت معمول، مشتریان آن را به صورت هفتگی درخواست می‌کنند. انتخاب بهترین خشکشویی آنلاین برای انجام شدن مواردی نظیر اتوکشی البسه، خشکشویی یا رنگ نمودن لباس‌هایتان، یکی از بهترین روش‌ها برای داشتن ظاهری برازنده و جذاب است.

برای اطلاع از قیمت خشکشویی و نرخ خشکشویی شما در “شهر سرویس“، به راحتی می‌توانید با ثبت سفارش خشکشویی خودتان، از چندین خشکشویی، قیمت بگیرید و با مقایسه قیمت‌ها بهترین مجموعه را برای خشکشویی برگزینید. با ما همراه شوید تا در ادامه به مواردی از جمله نحوه انتخاب بهترین خشکشویی آنلاین، خدمات متفاوتی که ذیل خدمت خشکشویی ارائه می‌شود، بپردازیم.

خشکشویی البسه در شیراز

9. قالیشویی

قالیشویی یکی از خدمات پردرخواست در مجموعه “شهر سرویس” است. خدمات قالیشویی ارائه شده توسط متخصصین فعال در “شهر سرویس” با کیفیت‌ترین قالیشویی مکانیزه و قالیشویی آنلاین است که مناسب‌ترین قالیشویی در شیراز می‌باشد. جالب است بدانید که قالیشویی شیراز از همه پردرخواست‌تر است. قالیشویی و شستشوی فرش یکی از موارد نظافت است که باید حداقل سه تا چهار بار در سال انجام شود. اگر شما هم برای قالیشویی خود به دنبال کارخانه قالیشویی خوب با قیمت قالیشویی مناسب هستید و نمی‌دانید به کدام قالیشویی اعتماد کنید، ما بهترین قالیشویی‌های اطراف شما را معرفی می‌کنیم، تا شما بتوانید از خدمات قالیشویی باکیفیت مرغوب و قیمت مناسب استفاده کنید.

این روزها قالیشویی با روش‌های متفاوتی انجام می‌شود. شستشوی انواع فرش، با استفاده از دستگاه قالیشویی و فرش شویی بسیار راحت‌تر از گذشته شده است. همه ما تجربه‌های مشابهی در زمینه آسیب به فرش، پس از تحویل داریم. شستشوی فرش باید توسط شرکت و یا فرد باتجربه و مورداطمینان انجام شود. در غیر این صورت، باید منتظر آسیب‌های جدی از جمله پارگی فرش، ناصاف بودن، بوی نامطبوع و … باشیم.

قالیشویی

10.کفسابی

کفسابی در “شهر سرویس” با انجام تمامی عملیات کفسابی, سنگسابی و نماشویی در شیراز، اصفهان، تهران و … می‌باشد. جهت نیاز به انجام کفسابی درخواست خود را در سایت و یا اپلیکیشن “شهر سرویس” ثبت نمایید. کفسابی یکی از خدمات ارائه شده در “شهر سرویس” است که شاید کمتر کسی در مورد کفسابی اطلاعات جامعی داشته باشد. خدمات کفسابی یا ساب زنی تنها به سنگسابی ختم نمی‌شود. زیرا عده‌ای تصور می‌کنند کفسابی ساختمان و سنگ سابی تنها مربوط به براق کردن سنگ و درخشان کردن سنگ است. اما جالب است بدانید کفسابی همانطور که از اسمش مشخص است به معنای ساب زدن سنگ و تمیز کردن کف که هرکسی نمی‌تواند به خوبی از عهده آن برآید. توصیه می‌کنیم اگر قصد کفسابی دارید، آن را به متخصصین بسپارید.

خدمات کفسابی در شیراز

11. خشکشویی خوشخواب

شستشوی خوش­خواب هم مانند شستشوی ملفحه­‌ها و روبالشی‌­ها، اهمیت بالایی در حفظ سلامتی و پاکیزگی دارد. اما شستشوی خوشخواب به سادگی فیلم شستشوی تشک خوشخواب نیست. پیدا کردن بهترین مراکز شستشوی تشک خوشخواب در شیراز، اصفهان، تهران و … می‌تواند بسیار وقت­ گیر باشد.

“شهر سرویس” آماده ارائه خدمات شستشوی خوش­خواب در محل به شماست. درخواست شستن خوشخواب را به رایگان در “شهر سرویس” ثبت کنید. متخصصان در مراکز شستشوی تشک خوشخواب شهرتان به شما قیمت می‌­دهند، و شما می‌­توانید بهترین فرد را برای شستشوی خوش­خواب خود انتخاب کنید.

شستشوی خوشخواب در شیراز
با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شهر سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین خدمات شستشو و تنظیف
4.2/5
به صورت دوره ای از نظافت منزل استفاده کردم بسیار منصف و خوش قول هستند
4.8/5
ماهیانه از خدمت نظافت برای مشاعات استفاده می کنم از کار مجموعه راضی هستم
4.3/5
خدمت مبل شویی و نما شویی انجام شد بسیار کاربلد و حرفه ای انجام شد

مجله “شهر سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس