نصب و تعمیر تلویزیون

میانگین قیمت نصب و تعمیر تلویزیون

میانگین قیمت سرویس و تعمیر پکیج
700،000

تومان

500،000

تومان

300،000

تومان

100،000

تومان

قیمت تعمیر و نصب تلویزیون در بازار شیراز، اصفهان، تهران و … چقدر است؟

برای اطلاع از “هزینه تعمیر تلویزیون” با پاسخ به چند سوال کوتاه، از متخصصان به رایگان قیمت بگیرید

یا همین حالا با شماره 09032226910 تماس بگیرید
اگر قصد ثبت سفارش تعمیر تلویزیون در اپلیکیشن شهر سرویس دارید. می توانید همین الان آن را نصب کنید.
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از بازار
دانلود اپلیکیشن درخواست خدمات شیراز سرویس
دانلود از گوگل
نسخه تحت وب اپلیکیشن شیراز سرویس
نسخه تحت وب

تعمیر تلویزیون را به متخصصش بسپار

تعمیرات لوازم خانگی از جمله تعمیر تلویزیون جز آن دسته از مهارت‌هایست که به تجربه و دانش زیادی نیاز دارد. اگر برای تعمیر تلویزیون خود به دنبال تعمیرکار تلویزیون مجرب می‌گردید، دقت زیادی به خرج دهید؛ چراکه افراد زیادی دست به این کار می‌زنند و هنوز مهارت بالایی ندارند.

اکنون برای درخواست خدمات تعمیر تلویزیون سونی، تعمیر تلویزیون ساموسنگ، تعمیر تلویزیون اسنوا و حتی تعمیر تلویزیون قدیمی و دیگر برندهای موجود در بازار، می‌توانید وارد صفحه فرم سفارش شوید و به بهترین تعمیرکاران تلویزیون دسترسی داشته باشید و  درخواست خود را به راحتی ثبت کنید. 

نصب و تعمیر تلویزیون در شیراز
نصب و تعمیر تلویزیون در شیراز

قیمت تعمیر تلویزیون چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت تعمیر تلویزیون در “شیراز سرویس” چقدر است؟ چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت تعمیر تلویزیون تاثیر می‎گذارند؟ آیا قبل از سفارش تعمیر تلویزیون می‌توان از قیمت‌ها مطلع شد؟ آیا قیمت تعمیر تلویزیون اسنوا، قیمت تعمیر تلویزیون سامسونگ و دیگر برندها با هم فرق دارد؟

این‌ها متداول‌ترین سوالاتی است که مشتریان هنگام درخواست خدمات تعمیر تلویزیون از ما می‌پرسند. به همین دلیل می‌خواهیم در ادامه به هریک از سوالات بالا پاسخ شفافی بدهیم؛ ولی قبل از آن، باید در مورد قیمت گذاری‌ها بگوییم که تمامی تعرفه‌ها و نرخ ها از سوی اتحادیه و کارشناسان ما نظارت می‌شوند؛ و قیمت‌‌ها کاملا شفاف هستند. 

 

عوامل اثرگذار بر هزینه تعمیر تلویزیون

مهمترین عاملی که روی قیمت تعمیر تلویزیون تاثیر می‌گذارد، تعداد قطعاتی است که برای برطرف کردن مشکلات تلویزیون نیاز می‌شود. همین عامل باعث بالا رفتن میزان حجم کار، خریداری قطعات بیشتر یا عیب یابی دقیق‌تر می‌شود.

همچنین قابل ذکر است که تعمیر هر برند تلویزیون، متفاوت با برندهای دیگر است، هزینه دریافتی ممکن است متفاوت شود؛ ولی برای مطلع شدن از قیمت تعمیر تلویزیون می‌توانید تمامی جزئیات مشکلات تلویزیون خود را در فرم ذکر کنید تا بعد از کارشناسی، قیمت‌ها را به طور رایگان مشاهده کنید.

 

تعمیرکاران “شیراز سرویس” چه خدماتی را برای تعمیر تلویزیون، ارائه می‌دهند؟

  • تعمیر کلیه قطعات تلویزیون 
  • تعمیر پنل تلویزیون
  • تعمیر مقاومت تلویزیون
  • تعمیر آبخوردگی تلویزیون
  • تعمیر پرش تصویر در تلویزیون
  • تعمیر فلت تلویزیون
  • تعمیر مشکل صدای تلویزیون
  • تعمیر پاور تلویزیون
  • تعمیر بک لایت تلویزیون
  • تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل
  • تعمیر مانیتور تلویزیون
  • تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل
  • تعمیر تلویزیون پروجکشن

 

نصب و تعمیر تلویزیون در شیراز

تعمیر تلویزیون سامسونگ

همانند سایر برندهای تلویزیون، در تلویزیون سامسونگ مشکلاتی مانند کمرنگ یا سیاه شدن تصویر، تغییر وضعیت رنگ‌های تصویر، روشن نشدن تلویزیون و … به مرور زمان در آن‌ها پدیدار می‌شود. نحوه عیب یابی و تعمیر تلویزیون سامسونگ بسیار اهمیت دارد. متخصصین و تعمیرکاران تلویزیون به صورت فردی یا در نمایندگی تعمیرات تلویزیون، باتوجه به مشکلات تلویزیون می‌توانند مشکل را پیدا و آن را برطرف کنند. 

 

تعمیر تلویزیون ال جی

تعمیر تلویزیون ال جی در صورتی که به دست متخصص و با ابزارآلات روز دنیا انجام پذیرد، مشکل دستگاه شما را برطرف خواهد کرد. شاید عده‌ای تصور کنند نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی مناسب‌ترین گزینه برای تعمیرات است. اما در شهر خودتان می‌توانید بهترین متخصص و تعمیرکار تلویزیون را بیابید و کار عیب یابی و تعمیر تلویزیون ال جی را با هزینه مناسب به او بسپارید.

 

کار تعمیر تلویزیون را به تعویض نیندازید

اگر تلویزیون شما نیاز به تعمیر دارد، پس هرچه زودتر دست به‌ کار شوید. ما برای تعمیر هر نوع برند تلویزیون، تعمیرکار مرتبط را اعزام می‌کنیم. پس برای تعمیر تلویزیون سونی، تعمیر تلویزیون سامسونگ قدیمی، تعمیر تلویزیون قدیمی، تعمیر تلویزیون سامسونگ، تلویزیون ال جی، تعمیر تلویزیون اسنوا، تعمیر تلویزیون ال ای دی سامسونگ، تعمیر تلویزیون ال ای دی ال جی،تعمیر تلویزیون سامسونگ در منزل،تعمیر تلویزیون پاناسونیک و سایر برندها در منزل، روی ما حساب کنید.

 

تعمیر تلویزیون در منزل چه مزیت‌هایی دارد؟

با “شیراز سرویس” نیازی به صرف انرژی و زمان برای یافتن تعمیرگاه تعمیر تلویزیون نخواهید داشت. در واقع به دلیل وجود قطعات جانبی تلویزیون به همراه کارشناس، نیازی به خروج از محل برای تهیه‌ قطعات جانبی مورد نیاز تعمیر تلویزیون نخواهید داشت؛ و بدین ترتیب با درخواست تعمیر تلویزیون در منزل در وقت و هزینه خود صرفه‌جویی نموده‌اید.

با این حساب در این روش نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی برای حمل دستگاه و جابجایی آن نخواهید بود. همچنین به دلیل انجام تعمیر تلویزیون در منزل می‌توانید بر مراحل تعمیر، نظارت کامل داشته باشید.
کارشناسان تعمیر که به محل اعزام می‌گردند هیچ گونه محدودیتی در انجام تعمیر تلویزیون نخواهند داشت، زیرا تمامی ابزار و تجهیزات تعمیر مورد نیاز برای تعمیر تلویزیون را با خود به همراه دارند. در تعمیر تلویزیون در محل شما نیز می‌توانید تمامی پرسش‌های خود را با کارشناس اعزامی در میان گذاشته و نسبت به رفع و حل آن‌ها اقدام نمایید.

 

چرا “شیرازسرویس” را برای تعمیر تلویزیون انتخاب کنم؟

طی یک نظرسنجی از مشتریانی که سرویس تعمیر تلویزیون را درخواست داده بودند، مطلع شدیم که یکی از دلایل اصلی رضایتشان از خدمات تعمیر تلویزیون در منزل، شفاف بودن قیمت تعمیر تلویزیون است.

اکنون اگر شما هم میخواهید با مناسبترین قیمت، تعمیر تلویزیون را به فرد متخصص بسپارید، پس همین حالا از طریق فرم و پاسخ به چند سوال کوتاه، درخواست خود را ثبت کنید. درنهایت این شما هستید که تصمیم می‌گیرید چه نصابی، در چه زمان و مکانی برای شما اعزام شود.

 

نصب و تعمیر تلویزیون در شیراز

ویژگی‌های خدمات تعمیر تلویزیون

در ادامه، شرحی از ویژگی‌های خدمات حرفه‌ای تعمیر تلویزیون داده‌ایم.

استفاده از قطعات اصلی:

از مهمترین پارامترهای تعمیر تلویزیون، استفاده از قطعات مصرفی و لوازم یدکی اصلی و اورجینال در همان برند تلویزیون است. 

برخورداری از معتبرترین شرکت ها:

یکی دیگر از ویژگی بارز این خدمات این است که برای تعمیر تلویزیون بهترین و معتبرترین شرکت‌ها، تعمیرکاران و تکنسین‌ها به شما معرفی می‌شوند. به طوری که مجموعه‌ای از بهترین متخصصان پیش روی شما قرار می‌گیرد.

عیب یابی کامل دستگاه:

تمامی مراکزی که برای تعمیر تلویزیون به شما معرفی می‌شوند، به صورت تخصصی قادر به تعمیر انواع تلویزیون‌های ال ای دی، تعمیر تلویزیون ال سی دی سونی، تعمیر تلویزیون سامسونگ، تعمیر تلویزیون ال جی، پاناسونیک، پلاسما و دیگر برند‌ها هستند.

نصب و تعمیر تلویزیون در شیراز

رایج‌ترین مشکلات تلویزیون که ممکن است برای شما به وجود آید:

برخی موارد برای تلویزیون روی می‌دهد که بیش از دیگر خرابی یا مشکلات تلویزیون شاهد آن‌ها هستیم. هشت مورد از پرتکرارترین موارد، در ادامه نگاشته شده است.

مشکل اول: تصویر دو تایی می‌شود.

عیب‌یابی: اشکال از نرم افزار تلویزیون، آی سی برد تلویزیون، قطعات مربوط به بخش حافظه تلویزیون یا برد اصلی است.


مشکل دوم: دیر لود شدن تصویر

عیب‌یابی: اشکال از بک لایت تلویزیون و برد اصلی است.


مشکل سوم: مات شدن تصویر 

عیب‌یابی: عیب از بک لایت تلویزیون و برد اصلی است.


مشکل چهارم: تلویزیون نور دارد اما تصویر ندارد.

عیب‌یابی: عیب از بک لایت تلویزیون است.


مشکل پنجم: تلویزیون صدا ندارد.

عیب‌یابی: مشکل از برد اصلی و بلندگو است.


مشکل ششم: تلویزیون روشن می‌شود.

عیب‌یابی: مشکل از برد پاور و برد اصلی است.


مشکل هفتم: تلویزیون دیر روشن می‌شود.

عیب‌یابی: عیب از برد پاور است.


مشکل هشتم: تلویزیون خود به خود خاموش می‌شود.

عیب یابی: مشکل از برد پاور  است.

 

تعمیر پنل و پاور تلویزیون را دست هر کسی نسپارید

پنل تلویزیون مهم ترین قطعه در تلویزیون است، که وظیفه پخش تصویر را بر‌عهده دارد. این قطعه، گرانترین قطعه تلویزیون است و حدود 70% قیمت تلویزیون را تشکیل می‌دهد. با توجه به قیمت تلویزیون، بهترین کار این است که کار تعمیرات تلویزیون خود را بر عهده یک متخصص تعمیر تلویزیون در محل بگذارید.

پاور یکی از قطعاتی است که فرسودگی زیادی دارد. اگر شما جریان برق متغیر دارید احتمالا خرابی این قطعه بیشر است. بهتر است برای جلوگیری از خرابی این قطعه یک محافظ برق نصب کنید. این قطعه پس از بررسی و کارشناسی توسط متخصص مربوطه، تعویض و یا تعمیر می‌شود.

با نصب اپلیکیشن درخواست آنلاین خدمات شیراز سرویس

با ثبت درخواست برای بیش از 200 خدمت متنوع به صدها متخصص حرفه ای و کارآزموده و گزینش شده دسترسی خواهید داشت. در 3 گام متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید و یک خدمت را آسان دریافت کنید.

از میان نظر مشتریان در خصوص متخصصین تعمیر تلویزیون
5/5
بسیارعالی و به موقع کار را حرفه ای و با قیمت خوب انجام دادن
میلاد درخشان
تعمیرکار تلویزیون
4.3/5
فکر نمی کردم تعمیر بشه اما خیلی خوب انجامش دادن
محمدعلی لیلامیان
تعمیرکار تلویزیون
4.5/5
حرفه ای مسئولیت پذیر و خوش برخوردبودن
احسان رزمی
تعمیرکار تلویزیون

مجله “شیراز سرویس”

بیشتر بدانید و بهتر زندگی کنید

مجله شیراز سرویس